Banner China Red
Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 281
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    211
    Thanks
    363
    183 waarderingen in 54 posts
    Ben bang dat Funke in ons buurlanden alles af gaat stemmen op de "Nederlandse markt" waardoor alle effecten flink minder zullen zijn (of hoger).

    Lijkt me sterk dat Funke speciaal voor Nederland een speciale batch maakt (minder) en dat de enige echte wel in Duitsland en België verkocht worden.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l166 Bekijk bericht
    Ben bang dat Funke in ons buurlanden alles af gaat stemmen op de "Nederlandse markt" waardoor alle effecten flink minder zullen zijn (of hoger).

    Lijkt me sterk dat Funke speciaal voor Nederland een speciale batch maakt (minder) en dat de enige echte wel in Duitsland en België verkocht worden.
    of gewoon de dingen die op het randje zitten hier niet aanbieden, die 20 rgams pijlen kunnen hier prima in nl en ook dikke cakes die geen effecten tot de grond hebben.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l166 Bekijk bericht
    Ben bang dat Funke in ons buurlanden alles af gaat stemmen op de "Nederlandse markt" waardoor alle effecten flink minder zullen zijn (of hoger).

    Lijkt me sterk dat Funke speciaal voor Nederland een speciale batch maakt (minder) en dat de enige echte wel in Duitsland en België verkocht worden.
    Luypaers heeft een slappere burst dan een goed Evo blok.... dan snap je wel waarom ze naar Nederland komen.

  4. #34
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l166 Bekijk bericht
    Ben bang dat Funke in ons buurlanden alles af gaat stemmen op de "Nederlandse markt" waardoor alle effecten flink minder zullen zijn (of hoger).

    Lijkt me sterk dat Funke speciaal voor Nederland een speciale batch maakt (minder) en dat de enige echte wel in Duitsland en België verkocht worden.
    Dat zal wel meevallen. Ik gok dat men simpelweg kijkt naar haalbare producten en een plan B heeft voor eventuele afkeur: Duitse en Belgische markt. Een label in zowel Duits als Nederlands is een kleine moeite.

  5. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2014
    Berichten
    15
    Thanks
    1
    17 waarderingen in 9 posts
    Tuinmanivuurwerk.nl deventer aangemeld

  7. Deze 3 gebruikers waarderen tuinmani voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Men zal selecteren wat wel en niet haalbaar is voor NL markt. Dus funkenweiden zoals in DE...neuh...Blättertanz, nee al waren de andere pijlen volgens mij goed NL-fähig. Original zal wel goed uitkijken hier niet teveel risico te nemen met Funke. Dus op sommig vlak (hangend goud, harde burst) zal men hier teleurgesteld (moeten) worden. En ik vrees de prijzen, en vraag me af of herr Funke freakshops/acties ziet zitten...

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Zou wel mooi zijn als de Pijlen van luypears hier in de buurt te koop komen.
    Top pijlen!!

  10. #38
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Alleen al Himmelsturmer of hoe die bij Luypaers ook heten zou een aanwinst zijn!

  11. #39
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Sterker nog, Lesli zit ertussen. Zena heeft hier niks mee van doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Dit is natuurlijk goed nieuws voor mensen uit het westen maar voor de mensen aan de grens totaal niet interessant. Zolang Zena zelf blijft stunten met de prijzen zullen zij altijd stukken voordeliger zijn.
    Het zal ook lastig zijn om mee te gaan met zaken als Runge en Vuurwerkduitsland aangezien zij rechtstreeks bij Funke afnemen. Ik vermoed namelijk dat Zena vooral als tussenpersoon gaat fungeren.

    Verder vind ik het een erg goede ontwikkeling. Voornamelijk om de Nederlandse importeurs weer op scherp te zetten. Er is namelijk geen enkele importeur die kan tippen aan de kwaliteit van Funke. Het bewijst ook wel dat we niet allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
    Ik vraag me overigens wel af of de man(nen) achter Funke niet simpelweg met minder marge genoegen nemen.

  12. #40
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Sterker nog, Lesli zit ertussen. Zena heeft hier niks mee van doen.
    Lesli ja? Dat zou wel heel bijzonder zijn.
    Het lijkt me eerder Zena België (original) die het naar Nederland brengt.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  13. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2017
    Berichten
    53
    Thanks
    5
    161 waarderingen in 26 posts
    Funke komt zonder kooien wat een gemiste kans is. Verder worden er een hoop artikelen bekend gemaakt die uiteindelijk niet komen, als het komt komt het in lage aantallen binnen (ga ik even vanuit omdat het bij Zena altijd snel weg is) en het word vaak in December geleverd. Ze zullen niet over een nacht ijs gegaan zijn maar ik moet het logistiek gezien maar eerst even zien wat en hoeveel er binnen gaat komen in Nederland.

  14. #42
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Er zitten haken en ogen aan maar laten we het niet al afkraken voordat het uberhaupt voeten van de grond krijgt in Nederland. Zena Vuurwerk Nederland zal hier niets mee te maken hebben. En zo wel, dan is het altijd nog een onderdeel van Lesli Vuurwerk dus dat lijkt me dan weer omslachtig om het via die pion te spelen. Uiteindelijk zal de kwaliteit van Funke Fajerwerki te vergelijken moeten zijn met Evolution Fireworks/ Pangu Fireworks zoals we dat in de afgelopen jaren hebben gezien. Deze merken zitten op het maximale van wat in Nederland toegelaten kan worden. Als Funke zich daartussen kan mengen dan zal dat voor ons als particulieren alleen maar mooi zijn; des te groter word het assortiment met top producten.

  15. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  16. #43
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik hoop zo,dat er een nl versie komt van multicolor polypen of polyp variations. Ben verliefd op die twee,en nog wat anderen. En het is een wonder,maar zelfs de crackling cakes zijn intresant voor mij. Ben normaal zwaar anti crackling. Maar een strobe tip to crackling,of een cracling palm of willow met een srobe of bonte kleuren. Allemaal intresant.
    Light some fireworks, and see who answers.

  17. #44
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Winkel De Vries / De Vuurpijl in Lekkerkerk heeft zich ook aangemeld! Dit ligt tussen Rotterdam en Schoonhoven in ( Zuid-Holland ).

  18. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  19. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2018
    Berichten
    288
    Thanks
    113
    310 waarderingen in 93 posts
    Waarschijnlijk komt er een batch voor de Nederlandse markt als alles door gaat.

Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •