Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 2019] St8ment vuurwerk winnen!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [WINACTIE 2019] St8ment vuurwerk winnen!

    Wij hebben in samenwerking met St8ment van GBV en natuurlijk Vuurwerk Almere Haven een leuke actie bedacht.

    Maak een filmpje met oud en nieuw van een van de artikelen uit de St8ment lijn, upload deze en plaats hem in dit topic. Zo simpel is het, wij willen zoveel mogelijk films zien hier!

    Eind januari maken we de winnaars bekend!

    Onder de filmpjes verloten wij;

    1e prijs EL General

    2e prijs Amigo



    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20181227-WA0004.jpg
Vertoningen:3
Grootte:230,1 KB
ID:	1614155
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 13 December 2019, 12:57.

    #2
    Tof Dennis! Ik ga morgen even wat uitzoeken in de winkel wat ik ga filmen.

    Comment


      #3
      Erg leuke actie hoor, bedankt voor het mogelijk maken.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Mooie actie Dennis. Hoop dat ik de Plata o Plomo en Color Differente mooi op film krijg

        Comment


          #5
          Leuke actie hoor, uiteraard posten wij ook hier een filmpje dan!

          Comment


            #6
            Nou dat duurde niet heel lang. Zag dat de Color Diverante al was uitverkocht dus nu de Solo Mio en Amigo snel besteld, leg ze maar klaar hoor!

            Comment


              #7
              Leuke actie om een nieuwe lijn te promoten!
              Helaas doe ik niet mee, heb geen St8ment producten aangekocht. Heb alle producten al bij VWAH gekocht voordat deze lijn in de webshop stond.
              Enfin, Veel geluk guys, ben benieuwd naar de filmpjes

              Comment


                #8


                Hier stond de Desperado in de straat, een lekkere waaiercompound met veel verschillende kleurrijke effecten! Ik vond m mooi!

                Comment


                  #9


                  Sorry voor het rare beeld volgens mij heb ik de telefoon verkeerd gehouden tijdens het filmen waardoor het formaat net verkeerd is. Maar de kwaliteit van de Amigo spat er alsnog vanaf!

                  Comment


                    #10
                    Jammer dat ik mijn Desperado niet gefilmd hebt! Hij beviel goed! Maar filmen en tegelijkertijd optimaal genieten van het vuurwerk is haast niet te doen. Iemand tips? Ik had al een tripod speciaal voor oud & nieuw aangeschaft, maar moeilijk om goed op te stellen.
                    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom2396 Bekijk bericht
                      Jammer dat ik mijn Desperado niet gefilmd hebt! Hij beviel goed! Maar filmen en tegelijkertijd optimaal genieten van het vuurwerk is haast niet te doen. Iemand tips? Ik had al een tripod speciaal voor oud & nieuw aangeschaft, maar moeilijk om goed op te stellen.
                      Nu ben ik, zoals je hierboven al ziet, geen expert in filmen. Heb er helemaal geen ervaring mee eigenlijk. Maar heb natuurlijk wel heel veel beelden bekeken en ik moet bekennen dat de beelden die uit de losse pols tijdens oud en nieuw zijn gefilmd veel sfeervoller zijn dan de statische films vanaf een statief. Wel is het lastig te combineren; afsteken en filmen te gelijk. Onmogelijk is het niet maar je moet af en toe wel op je scherm kijken of het nog goed gaat. En anders iemand anders laten filmen maar dat geeft ook weer een ander beeld. Zoals hier boven is echt vanuit mijn perspectief gefilmd en ik vind dat zelf wel erg gaaf eruit zien.

                      Comment


                        #12
                        Vergeet niet je filmpje hier onder deze topic te zetten want je maakt kans op een box uit de st8ment lijn de El General.

                        Comment


                          #13
                          Wat een onwijs gave bak! Enorme effecten waarbij vooral de laatste cake opviel. We waren allemaal even stil. Snap nu de benaming statement: GBV-Weco heeft topspul!

                          Ter transparantie: ik had de El Patron gewonnen met een VWC prijsvraag.
                          Laatst aangepast door Jaim; 4 January 2019, 19:24.

                          Comment


                            #14
                            MEE DOEN KAN NOG !

                            Show jouw St8ment!

                            Wij hebben in samenwerking met St8ment van GBV en natuurlijk Vuurwerk Almere Haven een leuke actie bedacht.

                            Maak een filmpje met oud en nieuw van een van de artikelen uit de St8ment lijn, upload deze en plaats hem in dit topic. Zo simpel is het, wij willen zoveel mogelijk films zien hier!

                            Eind januari maken we de winnaars bekend!

                            Onder de filmpjes verloten wij;

                            1e prijs EL General

                            2e prijs Amigo

                            Comment


                              #15
                              Win kans is tot nu toe wel vrij hoog . Maar ben zeer benieuwd welke mooie inzendingen we nog mogen verwachten.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X