Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk013 - Tilburg

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk013 - Tilburg

    Een nieuwe winkel in de omgeving van Tilburg die ik via internet op het spoor kwam. Lijkt het werk van een kenner te zijn: onder andere Evolution, Wolff, Klasek en wat producten van Vulcan en Eurostar worden hier aangeboden. Er lijkt nog niks uitverkocht te zijn, dus voor de liefhebbers wellicht een goede optie om nog wat moeilijk te verkrijgen producten binnen te halen

    Bestellen kan nog tot vanavond 23:59 op deze site: https://vuurwerk013.nl

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze winkel!

    #2
    Jouw winkel?

    Comment


      #3
      Is al even online maar veels te duur

      Comment


        #4
        Nee, niet mijn winkel. Het is inderdaad niet de beste qua koopjes, maar vind dat ze een mooi assortiment hebben en grote cakeboxen zoals de Acetenango toch voor een vrij redelijke prijs.

        Comment


          #5
          Dat is bij de caravan stalling toch ?
          De site is al even in de lucht . Of is deze weer een andere

          Comment


            #6
            Ja, volgens mij wel! De Dongenseweg daar vlakbij de Hornbach. Ik haalde eerst vaak in Rijen bij Vuurwerktotaal, maar wou eens wat anders proberen. Denk dat dit samen met die winkel in Breda wel een van de betere in de regio is qua assortiment

            Comment


              #7
              Denk voor Tilburg best een mooie aanvulling, merken als Evo en Klasek zijn nu ook te krijgen hier.
              Op zich een gunstige locatie, ligt tegen 1 van de grootste woonwijken van Tilburg aan.
              Een wijk met veel liefhebbers....

              De prijzen zijn wel flink, wel wat leuke aanbiedingen voor het Dumbum spul en wat korting in de voorverkoop.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door PyroParty Bekijk bericht
                Denk dat dit samen met die winkel in Breda wel een van de betere in de regio is qua assortiment
                Euhmmm... Vergeten we er niet ééntje?

                Comment


                  #9
                  Wou het net zeggen

                  Comment


                    #10
                    Vuurwerk 013 verkoopt mooi spul al vele male langs gereden daar blijft het ook bij, de prijzen zijn te duur maar gelukkig hebben in Hilvarenbeek een goede winkel met Evolution en pangu. Vergeet jou niet hoor Pascal ;)

                    Comment


                      #11
                      Veel nieuwe spullen dit jaar zie ik, ook de "013 Specials" en een mooie kortingsactie.
                      Zit zat moois bij, goed bezig

                      Comment

                      Working...
                      X