Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik zet m alvast op de agenda,is zien of ik dat kan regelen ivm werk.
    (hopelijk wel beter weer deze reis )

    Comment


      #17
      zeker weer bij

      Comment


        #18
        Dat word sowieso genieten weer !! Elk jaar sta ik toch weer te kijken dat de “grootse pyro vloggers” een rondje mogen lopen op het schiet veld. Nu vroeg ik mij af is het mogelijk om ook zo iets voor leden te creëren ? Met een speciale route waar je met een begeleider langs kan lopen ofzo ? Tegen betaling des noods, maar dat de freaks net dat extra stukje ook kunnen beleven
        Kruitkoorts !

        Comment


          #19
          Helaas kan ik niet, op deze dag zijn mijn beide zonen jarig en ik kan het niet maken om dan de hele dag pleitte te zijn. Fun voor degenen die gaan.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Helaas kan ik niet, op deze dag zijn mijn beide zonen jarig en ik kan het niet maken om dan de hele dag pleitte te zijn. Fun voor degenen die gaan.
            Toch een aardig knalt verjaardags kadootje
            Kruitkoorts !

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
              Toch een aardig knalt verjaardags kadootje
              Dat dan weer wel ja
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                @Baskalli idd, dit zal ook graag willen zien en filmen... ;) kijk er alweer naar uit, zet m in de agenda
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #23
                  Echt waard om te komen! Zeer jammer van het weer afgelopen jaar, heb daarom ook niet gefilmd. Hierbij een sfeerimpressie van de 2017 versie. Klik de hoogste kwaliteit mogelijk aan en enjoy .

                  Comment


                    #24
                    Zeker weer aanwezig zoals altijd.

                    Comment


                      #25
                      Dit jaar weer aanwezig.Vorig jaar helaas gemist.Hopelijk zijn er dit jaar geen olifanten in de buurt��
                      Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
                        Dat word sowieso genieten weer !! Elk jaar sta ik toch weer te kijken dat de “grootse pyro vloggers” een rondje mogen lopen op het schiet veld. Nu vroeg ik mij af is het mogelijk om ook zo iets voor leden te creëren ? Met een speciale route waar je met een begeleider langs kan lopen ofzo ? Tegen betaling des noods, maar dat de freaks net dat extra stukje ook kunnen beleven
                        Bij Edities een paar jaar terug was dat nog het geval, zeg maar een Backstage Tour. Daar moest je je dan wel van tevoren voor aanmelden. Voor het laatst volgens mij in Bree:

                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          Bij Edities een paar jaar terug was dat nog het geval, zeg maar een Backstage Tour. Daar moest je je dan wel van tevoren voor aanmelden. Voor het laatst volgens mij in Bree:

                          Dat was mijn 1e trophy ! En wat zou ik het tof vinden om zo rond te lopen op het schiet terein!
                          Bedankt voor het delen !!
                          Kruitkoorts !

                          Comment


                            #28
                            klopt inderdaad...zou wel vet zijn als dit weer eens mogelijk was inderdaad...

                            Comment


                              #29
                              Dit jaar er weer bij�� 2jaar geleden voor het eerst gewest, vorig jaar helaas moeten overslaan maar dit jaar gelukkig weer aanwezig��

                              Comment


                                #30
                                Zena vorige week gemailt omtrent een rondleiding op het schiet veld. Ze gingen het mee nemen en kijken of het mogelijk is !!
                                Kruitkoorts !

                                Comment

                                Working...
                                X