Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16
  1. #1
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts

    Komt er een editie 2021, of moeten we wachten tot 2022?

    Komt er een editie 2021, of moeten we wachten tot 2022?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #2
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.940
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Vraag mij dit ook al enige tijd af, maar gezien de huidige Covid regels gok ik dat er niks gaat komen.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  3. #3
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Komt er een editie 2021, of moeten we wachten tot 2022?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Vraag mij dit ook al enige tijd af, maar gezien de huidige Covid regels gok ik dat er niks gaat komen.
    Dit zal vooral afhankelijk zijn van de Duitse Corona-maatregelen. Op dit moment verschilt het per "Bundesland"(zeg maar onze provinciën) maar gemiddeld mogen er naar verwachting vanaf eind augustus tussen de 100 tot ca. 1.000 personen zittend bij een evenement aanwezig zijn. Toegang alleen met inentingsbewijs of testbewijs. NL'ers moeten als ze langer dan 24 uur blijven eerst in quarantaine. Vooralsnog ziet dat er nou niet bepaald positief uit. Ben benieuwd wat de organisatie erover kan melden...
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Gevalletjes 1 + 1 = er komt geen Trophy dit jaar, lijkt me. In ieder geval niet in September. Helaas, maar logisch.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dit zal vooral afhankelijk zijn van de Duitse Corona-maatregelen. Op dit moment verschilt het per "Bundesland"(zeg maar onze provinciën) maar gemiddeld mogen er naar verwachting vanaf eind augustus tussen de 100 tot ca. 1.000 personen zittend bij een evenement aanwezig zijn. Toegang alleen met inentingsbewijs of testbewijs. NL'ers moeten als ze langer dan 24 uur blijven eerst in quarantaine. Vooralsnog ziet dat er nou niet bepaald positief uit. Ben benieuwd wat de organisatie erover kan melden...
    Kleine nuance. Gevaccineerden en genezenen hoeven niet in quarantaine als ze hun bewijs inleveren via Einreiseanmeldung.de info: duitslandinstituut.nl en reisadvies buitenlandse zaken

  6. #6
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    640
    Thanks
    128
    1.272 waarderingen in 324 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dit zal vooral afhankelijk zijn van de Duitse Corona-maatregelen. Op dit moment verschilt het per "Bundesland"(zeg maar onze provinciën) maar gemiddeld mogen er naar verwachting vanaf eind augustus tussen de 100 tot ca. 1.000 personen zittend bij een evenement aanwezig zijn. Toegang alleen met inentingsbewijs of testbewijs. NL'ers moeten als ze langer dan 24 uur blijven eerst in quarantaine. Vooralsnog ziet dat er nou niet bepaald positief uit. Ben benieuwd wat de organisatie erover kan melden...
    Ik heb begrepen dat ze verder aan het kijken waren dan de Duitse grens, en gezien er vandaag een maximum van 750 bezoekers op NL dag evenementen is uitgesproeken zal het in NL en ook niet in De gehouden worden.

  7. #7
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Kleine nuance. Gevaccineerden en genezenen hoeven niet in quarantaine als ze hun bewijs inleveren via Einreiseanmeldung.de info: duitslandinstituut.nl en reisadvies buitenlandse zaken
    Dat klopt, goede nuance!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat ze verder aan het kijken waren dan de Duitse grens, en gezien er vandaag een maximum van 750 bezoekers op NL dag evenementen is uitgesproeken zal het in NL en ook niet in De gehouden worden.
    ?? Dat kan hoor maar dan wordt het een totaal ander event met een ander kostenmodel. De laatste keer waren er volgens de officiële berichten ca. 15.000 bezoekers. Degene die er waren weten dat het er nog "ietsje" meer waren. Als ze nu uit moeten gaan van 750 bezoekers dan is dat een totaal andere situatie. Waarbij je trouwens héél véél mensen teleur zou moeten stellen omdat ze niet naar binnen mogen. Maar zoals ik al zei: laat vooral de organisatie daar dan iets over roepen!
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. #8
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat klopt, goede nuance!!



    ?? Dat kan hoor maar dan wordt het een totaal ander event met een ander kostenmodel. De laatste keer waren er volgens de officiële berichten ca. 15.000 bezoekers. Degene die er waren weten dat het er nog "ietsje" meer waren. Als ze nu uit moeten gaan van 750 bezoekers dan is dat een totaal andere situatie. Waarbij je trouwens héél véél mensen teleur zou moeten stellen omdat ze niet naar binnen mogen. Maar zoals ik al zei: laat vooral de organisatie daar dan iets over roepen!
    Een dergelijk evenement organiseren voor 750 man gaat niemand doen. Is totaal niet interessant.
    -Step outside the box to see the real picture-

  9. Deze gebruiker waardeert josZie voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
    Een dergelijk evenement organiseren voor 750 man gaat niemand doen. Is totaal niet interessant.
    Dat was ook mijn eerste gedachte, is alleen interessant voor kleinschalige lokale evenementen.

    Ik reageer vooral op EHVuurwerk die hierboven schrijft "...zal het in NL en ook niet in DE gehouden worden." Ik las zijn reactie zo dat hij dan kennelijk meer weet en dat het voor 750 man in NL gehouden gaat worden. Kan ik mij niet voorstellen. Maar zoals gezegd: laat de organisatie daar vooral wat over roepen.
    www.huismanvuurwerk.nl

  11. #10
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat was ook mijn eerste gedachte, is alleen interessant voor kleinschalige lokale evenementen.

    Ik reageer vooral op EHVuurwerk die hierboven schrijft "...zal het in NL en ook niet in DE gehouden worden." Ik las zijn reactie zo dat hij dan kennelijk meer weet en dat het voor 750 man in NL gehouden gaat worden. Kan ik mij niet voorstellen. Maar zoals gezegd: laat de organisatie daar vooral wat over roepen.
    Volgens mij bedoelt hij dat hij denkt dat het zowel niet in NL als in Duitsland wordt gehouden omdat er nu maar 750 mensen kunnen komen. Alleen klopt z'n zin niet helemaal.

  12. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  13. #11
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De 750 regel is vooralsnog geldende tot 1 september en na mijn weten niet in Duitsland.
    Dus moeten we die wel in onze discussie toepassen"?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  14. Deze gebruiker waardeert herdervriend voor het bericht:


  15. #12
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    De 750 regel is vooralsnog geldende tot 1 september en na mijn weten niet in Duitsland.
    Dus moeten we die wel in onze discussie toepassen"?
    Dat is ontstaan na de reactie van EHVuurwerk waarin hij NL noemde.

    Zoals ik hierboven heb aangegeven verschilt het per "Bundesland"(zeg maar onze provinciën) maar gemiddeld mogen er in Duitsland naar verwachting vanaf eind augustus tussen de 100 tot ca. 1.000 personen zittend bij een evenement aanwezig zijn. Toegang alleen met inentingsbewijs of testbewijs. NL'ers moeten als ze langer dan 24 uur blijven eerst in quarantaine. Vooralsnog ziet dat er nou niet bepaald positief uit. Ben benieuwd wat de organisatie erover kan melden...
    www.huismanvuurwerk.nl

  16. #13
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    640
    Thanks
    128
    1.272 waarderingen in 324 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Volgens mij bedoelt hij dat hij denkt dat het zowel niet in NL als in Duitsland wordt gehouden omdat er nu maar 750 mensen kunnen komen. Alleen klopt z'n zin niet helemaal.
    Exact, ik heb het even m'n post terug gelezen en ik begrijp de verwarring.

    Ergens in het voorjaar was ik bij de Bunker en toen werd mij verteld dat Duitsland toen nog geen vergunningen wilde afgeven voor september en ze daarom in Nederland serieus aan het rondkijken waren.

  17. #14
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Komt er een editie 2021, of moeten we wachten tot 2022?
    Op de Facebook pagina van de Zena Trophy is zojuist onderstaand bericht geplaatst. Het antwoord op bovenstaande vraag, is dus dat we moeten wachten tot 2022. Begrijpelijk besluit en gezien de huidige maatregelen zit het er gewoon niet in. Laten we hopen op betere tijden.

    Dear fireworks enthusiasts,

    We are very sorry to announce that the Zena Trophy 2021 will not take place.
    Over the last couple of months, our team has been closely following up the changing regulations in order to make the necessary preparations for the Zena Trophy 2021. Unfortunately, the uncertainties regarding the measures against COVID-19 make it impossible for us to let the festival go through.

    Words cannot express how sorry we are to once again have to put the biggest fireworks event of every fireworks enthusiast out of our heads. We will again regret this for a very long time.

    We would like to thank you for your understanding, patience and support that we have received over the last year.

    As always, we will do our utmost best to ensure that the Zena Trophy 2022 can go through.
    Let's look forward to the times when we can go wild again at the coolest fireworks shows! And when we do, let's do it harder, better, faster than never before, snapte?!

    Stay positive!

    Greetings,
    Team Zena Trophy

    “No pyro, no party!”

    Naam: Screenshot_20210813-181327_Facebook.jpg
Bekeken: 342
Grootte: 293,8 KB

    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 13 augustus 2021 om 17:15
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 4 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  19. #15
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht maar toch hou je wat hoop. Het blijft erg jammer dat het niet door mag gaan, laten we hopen dat we in 2022 wel een mooi feestje kunnen vieren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •