Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Stelling] Nog vuurwerk kopen in de januari acties ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Precies dit
    heb een goeie oplossing voor dit, jezelf een limiet stellen hoeveel je uitgeeft per maand.

    Comment


      #32
      Helaas niet echt Januari sales in de buurt,
      Maar het zou mij er niet van weerhouden producten aan te schaffen.
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #33
        Door de discussie laat ik me niet tegenhouden. Die is er al jaren en ik denk nog steeds niet dat het zo'n vaart zal lopen. Voor een landelijk verbod is er geen draagvlak en de economische schade (voor de verkopers) is te groot om dat er in 1 jaar doorheen te jassen. In je eigen gemeente voel je het wel een beetje aan denk ik. In de grote steden speelt het allemaal wat meer misschien. Ik woon wel in de randstad, maar in een dorp. Hier geen vuurwerkvrije zones, geen gezeur, geen angst voor een lokaal verbod.

        Misschien dat ik toch niet in januari al ga bestellen, maar dan vooral omdat afgelopen jaar de aanbiedingen in september en oktober (en zelfs nog november, black friday) ook nog heel interessant waren!

        Comment


          #34
          Vanochtend terwijl ik aan het werk ben gewoon mijn eerste bestelling gedaan;)

          Wil nu maandelijks het een en ander bestellen! Gewoon iedere maand een ander project!

          Comment


            #35
            Helaas voor mij niet, we hebben gisteren de zomervakantie geboekt en moest al gelijk betalen. Als er echt betere acties komen, dan die ik tot nu toe heb gehad. dan zal ik het zeker bestelling plaatsen.
            https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

            Comment


              #36
              De eerste 500 euro zijn alweer gespendeerd. Ik laat me niet gek maken! Desalniettemin bestel ik dit jaar minder dan afgelopen jaar, maar dat heeft niks met het “dreigende” einde vuurwerkfestival te maken.

              Comment


                #37
                Ik ben altijd bang dat ik als ik nu voor een paar honderd euro bestel en de winkel gedurende het jaar failliet gaat, ik naar mijn dikbetaalde vuurwerk en centen kan fluiten...

                Comment


                  #38
                  Denk dat het met het vuurwerk verbod wel los loopt voorlopig. Ik hou natuurlijk wel het nieuws in de gaten om op de hoogte te blijven van eventuele vuurwerkvrije zones of gemeenten met een algeheel verbod in de regio. Zit er ook serieus over na te denken om vlak over de grens bij Arnhem een vakantie huisje te boeken om daar te kunnen stoken.

                  De hele discussie over een vuurwerk verbod houd mij in ieder geval niet tegen om in Januari te beginnen met bestellen. Voordeel van in januari al beginnen met bestellen is dat je de kosten wat meer kan uitsmeren. Tot nu toe 2 bestellingen geplaatst, eind van de maand volgt nummer 3

                  Comment


                    #39
                    Het is zuur als je in januari koopt en in november is het goedkoper, ik spreek helaas uit ervaring

                    Comment


                      #40
                      Tja wat zal ik zeggen .
                      Wat betreft die hele politieke verhaal rond vuurwerk is het even aanzien hoe dat zich gaat uitpakken
                      Ik laat me daar niet door beïnvloeden wat dat betreft .
                      Wat ik eerder belangrijk vind is dat het geld niet alleen maar op hoeft te gaan aan vuurwerk .
                      Er zijn zat andere dingen doe ook de aandacht moeten hebben hoor .
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #41
                        Ik heb de eerste bestelling net gedaan. Dus ik laat me er niet door weerhouden.

                        Comment


                          #42
                          Ik doe het niet meer. Niet vanwege de discussie, maar ik geef er ieder jaar weer te veel aan uit en vorig jaar had ik in januari al veel gekocht. Daardoor verbloemd het hoeveel je hebt uitgegeven en dan ga je weer in oktober bij de freakbestellingen kopen en dan tikt het gigantisch aan.

                          En ik kreeg alsnog alleen maar 2018 versie's ondanks dat ik dus oude voorraad had bestelt. Dus daar doe ik niet meer aan mee, straks ga ik ook naar Fallas. Daar nog lekker stoken en dan in september pas bestellen!

                          Comment


                            #43
                            Hoeveel meer scheelt het als je het nu besteld i.p.v. in oktober? Vraag me dit al een tijdje af. Meer dan een tientje op een cakebox zal het vast niet zijn.
                            Als je graag een bepaalde batch wilt hebben is het slim vroegtijdig te bestellen. Maar naar kortingen gekeken zal het bedrag niet veel schelen, toch?
                            -FireworksHolland-

                            Comment


                              #44
                              Ik heb ook alweer een kwart van mijn budget besteed in de vroege verkoop dit jaar. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan. Het loont om nu al bestellingen te doen naarmate later in het jaar de prijzen omhoog gaan. Veel zal je er uiteindelijk niet mee besparen naar mijn ervaring. Je haalt alleen meer vuurwerk voor dezelfde prijs. Ik heb dit jaar een plafond bedacht van €1000,- en of ik daar nou bij wijze van spreken 20 producten of 200 producten voor haal dat doet er niet toe. Wel heb ik in mijn hoofd zitten wat ik ongeveer wil halen om een perfecte jaarwisseling mee te maken voor 2019-2020. Ik weet in ieder geval wat ik zeker wel wil en ook wat ik zeker niet wil en daardoor kan ik makkelijk keuzes maken in januari waarvan ik 100% weet dat ik die keuze in december ook zou maken (waar ik dan meer voor weg zou moeten leggen).

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                                Als je graag een bepaalde batch wilt hebben is het slim vroegtijdig te bestellen. Maar naar kortingen gekeken zal het bedrag niet veel schelen, toch?
                                Dat was helaas afgelopen jaar ook geen zekerheidje.
                                In het eerste gedeelte v/h jaar e.e.a. besteld, maar van bijv de Evo lijn alles in batch 18 gekregen.
                                Geheel afhankelijk van de verkoper dus.
                                En ach... het scheelt niet veel, maar het scheelt wel. Iedere compound box die 1 a 2 tientjes goedkoper is, dat is weer lekker meegenomen. Ook zie ik het als een soort gespreide betaling, is ook wel prettig imo

                                Comment

                                Working...
                                X