Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 51
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk_geak2 Bekijk bericht
    Laurence is niet zo slim helaas..
    Dacht ik eerst ook, maar niets is minder waar! :-)

  2. #17
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Gewoon nog steeds het hele jaar door bestellen! ondanks dat er steeds later in het jaar ook dikke acties zijn is het gewoon voor me portemonnee beter om gespreid te bestellen.
    Daarbij komt dat 'oudere' producten tegen echt bodemprijzen weg gaan in januari. die wil ik dan zeker even mee pakken.

    over een verbod.... zoals hier eerder al beschreven, dit komt niet zo van de 1 op andere dag. laat staan wat alle winkels met hun bestaande voorraad moeten. als het ooit tot een verbod komt zal dat ingang over een x aantal jaar nadat de wet is aangenomen lijkt me.
    al met al gewoon lekker bestellen en genieten van onze hobby.

  3. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Nee ga ik niet meer doen maar niet uit angst voor een verbod. Dat zie ik sowieso nog niet gebeuren bij mij in de gemeente.

    Ik ga me komend jaar voor het eerst aan een budget houden. Als ik nu weer zie wat ik allemaal gekocht heb vraag ik me af hou ik het allemaal op krijg. En dan moet de losse verkoop nog beginnen en loop ik daar rond als een kind in de snoepwinkel....

    Ik krijg ergens op de verkeerde manier kruitstress en ik wil weer back to basic. Niet te veel en rustig van geniet ipv stoken als een malle....

  5. Deze 2 gebruikers waarderen the mighty two voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Zoals eerder genoemd doen de freakacties in oktober in mijn beleving niet meer onder voor de 'sale' in januari. Dat is voor mij de reden om in januari nog niets te bestellen.

    On topic: voor mij zou de hele heisa rondom vuurwerk VOLGEND JAAR nog geen reden zijn om in januari niets te bestellen. Ik geloof niet dat het zo'n vaart loopt op korte termijn.

  7. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Die grappen van de gemeentes zouden mij niet tegen houden voor een bestelling. Wel vuurwerk verkopen maar het niet mogen afsteken... beetje gek... ik zou het al helemaal te triest voor woorden vinden als er op oudjaars avond allemaal handhavers en politie agenten door de straat rijden om te kijken of je vuurwerk afsteekt. In het centrum slaat iedereen elkaar de hersens in omdat ze niet tegen drank kunnen en dan zouden ze er tijd in steken om te kijken of ik vuurwerk afsteek met oudjaar.

    In de plaats waar ik woon hebben ze het idee van een vuurwerkshow met oudjaar... prima! Stel jezelf dan eens voor dat daar een vrachtwagen door de mensen massa knalt (tegenwoordig doet men dat gewoon) en dan moet jij als politie gaan uitleggen waar je was! nou uhhhh... ik was kijken of er mensen zijn die vuurwerk afsteken dat is tenslotte levensgevaarlijk!
    365 days a year pyromaniac

  9. #21
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Dat is juist dé tijd om goedkoop bewezen kwaliteit aan te schaffen met zekerheid van voorraad! En met name de cakes en boxen/compounds zullen volgende jaarwisseling nog niet verboden zijn om restpartijen van uit te reiken

    Oh gemeentelijk verbod...kan hier best met die bagger GL...als het verkocht wordt, wordt het gestookt en anders fiets ik wel wat verder...

  10. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Gewoon weer bestellen natuurlijk. Al het gezeik houdt mij niet tegen.
    December Will Be Magic Again!!

  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ik zie het hier nog niet gebeuren, een verbod.

    Wel ga ik anders bestellen volgend jaar, omdat we 2019-2020 anders gaan vieren. Dus vooral pijlen en echt showstelers kopen, in plaats van "vooravondproducten".
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  13. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid alifuru06's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2006
    Berichten
    58
    Thanks
    5
    7 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Dit jaar was de eerste bestelling midden januari, zal volgend jaar precies hetzelfde zijn. Mij lijkt niet dat een burgemeester een hele stad kan verbieden, laat staan te handhaven. En alle vuurwerkwinkels met voorraad dan, gaat de gemeente die voorraad opkopen voor een eventuele show. Ik wil het allemaal wel zien of er echt een verbod gaat komen
    Ik ben dan benieuwd waar jullie deze bestellingen plaatsen? Heb dit nog nooitgedaan maar je zal het maar ruim op tijd doen..

  15. #25
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alifuru06 Bekijk bericht
    Ik ben dan benieuwd waar jullie deze bestellingen plaatsen? Heb dit nog nooitgedaan maar je zal het maar ruim op tijd doen..
    In het freakactie 2019 topic staan alle sites waar je op dit moment een bestelling kan plaatsen.

  16. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    Kijk op het forum in deze sectie https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumd...el-Acties-2018 en je ziet vanzelf de winkels waar wat te halen valt.

  17. #27
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb een tweetal producten in mijn hoofd zitten die ik voor de jaarwisseling 2019-2020 weer in mijn collectie wil hebben. Mochten deze in de verkoop komen dan ga ik ze zo snel mogelijk bestellen om er zeker van te zijn dat deze er staan voor mij op 28 december. Dat zijn de Eccentric Shots en Showtails. Van beiden heb ik nog over van afgelopen jaarwisseling maar deze producten waren van ongekende kwaliteit.

  18. #28
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
    Ik heb een drietal producten in mijn hoofd zitten die ik voor de jaarwisseling 2019-2020 weer in mijn collectie wil hebben. Mochten deze in de verkoop komen dan ga ik ze zo snel mogelijk bestellen om er zeker van te zijn dat deze er staan voor mij op 28 december. Dat zijn de Eccentric Shots, Showtails en de EVO Bomber.
    Van die eerste twee heb ik gelukkig nog wat over en de bomber wil ik dit jaar ook zekers proberen.

  19. #29
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Als er ooit een algeheel verbod komt, dan verwacht ik dat dit minimaal 1 jaar op voorhand wordt aangekondigd om de branche tegemoed te komen. Zij zijn immers al weer vrij vroeg in het jaar bezig voor het nieuwe seizoen én zitten met voorraad in de bunkers.

    Waar ik wel een beetje huiverig voor ben, hoe staan de vuurwerkwinkels er financiëel voor. Bij een eventueel faillisement ben je je geld kwijt, want betalen moet vrijwel altijd direct. Zelf bestel ik niet groots meer in het begin van het jaar, daarmee kan je je neus behoorlijk stoten is bij mij al eens gebleken. Ik kies een enkele topper uit en zorg dat ik alvast een goed afhaalblok kan kiezen. Om 3 uur ‘s nachts mijn vuurwerk ophalen zie ik niet meer zo zitten. Wel lekker rustig.

  20. #30
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    Ik heb de laatste jaren het idee dat freakacties later in het jaar (soms nog heel laat) betere deals hebben dan in januari. Daarbij gaat een algeheel verbod echt niet plotseling uit de lucht vallen. Dat zou dus voor mij geen reden zijn.
    Helemaal mee eens. En aangezien je geen garantie hebt dat je al je producten krijgt en van 2018 of eerder zie ik het niet meer zo. We gaan t zien wat de acties dit jaar brengen......

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •