Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 51 van 51
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2018
    Berichten
    288
    Thanks
    113
    310 waarderingen in 93 posts
    Ik heb vorig jaar elke maand voor een bepaald budget gekocht en dat is me goed bevallen. Wel koop ik dan een bepaald merk of een gedeelte van een project. Deze maand wederom en dit keer waren het een aantal producten van Triplex die ik vorig jaar ook al in het vizier had. Hiervan waren nu toch sommige cakes meer dan 50% korting.. Ligt er gewoon een beetje aan wat je zoekt en je hebt elke maand lekker effe een paar avondjes webwinkels afstruinen voor de boeg.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen SamD voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Het houdt mij niet tegen! Ik verwacht niet dat er een verbod komt waar ik stook en een landelijk verbod zie ik ook echt nog niet gebeuren. Pijlen zal denk ik ook nog niet gebeuren dit jaar maar die kans acht ik wel aanwezig in de nabije toekomst, dus wat extra pijlen komen er wel bij.

    De belangrijkste reden dat ik in januari bestel is dat ik van sommige dingen zeker weet dat ik ze wil hebben. Dan geeft het mij wel rust om die vast gekocht te hebben. Dan komt er later in het jaar geen stress over of ik het nog wel ga kunnen krijgen. Daarnaast zijn sommige uitloop items in januari nog wel te krijgen en later in het jaar niet meer. Net bijvoorbeeld nog 3 pakket Sky Alert III besteld

  4. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    100%, zekerheid en toch wel leuk!

  6. #49
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.074
    Thanks
    3.493
    7.045 waarderingen in 1.561 posts
    Nog nooit gedaan, maar heb wel koopdrang haha! Wie weet als de prijzen intressant zijn ...
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  7. #50
    VWC-Lid alifuru06's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2006
    Berichten
    58
    Thanks
    5
    7 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Ben Bekijk bericht
    Ik heb ook alweer een kwart van mijn budget besteed in de vroege verkoop dit jaar. Vorig jaar heb ik het ook zo gedaan. Het loont om nu al bestellingen te doen naarmate later in het jaar de prijzen omhoog gaan. Veel zal je er uiteindelijk niet mee besparen naar mijn ervaring. Je haalt alleen meer vuurwerk voor dezelfde prijs. Ik heb dit jaar een plafond bedacht van €1000,- en of ik daar nou bij wijze van spreken 20 producten of 200 producten voor haal dat doet er niet toe. Wel heb ik in mijn hoofd zitten wat ik ongeveer wil halen om een perfecte jaarwisseling mee te maken voor 2019-2020. Ik weet in ieder geval wat ik zeker wel wil en ook wat ik zeker niet wil en daardoor kan ik makkelijk keuzes maken in januari waarvan ik 100% weet dat ik die keuze in december ook zou maken (waar ik dan meer voor weg zou moeten leggen).
    Ik vraag me af waar jullie dit bestellen? Sites? Nl nog nooit gedaan.

  8. #51
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Check dit topic even zou ik zeggen: https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumd...el-Acties-2019


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alifuru06 Bekijk bericht
    Ik vraag me af waar jullie dit bestellen? Sites? Nl nog nooit gedaan.
    Work is the curse of the drinking class

  9. Deze gebruiker waardeert SQUEAK! voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •