Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen en een Knallend 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Fijne feestdagen iedereen. Over 6 dagen is het zover.

    Comment


      #32
      Jullie ook allemaal fijne feestdagen en een safe oud en nieuw !

      Comment


        #33
        Fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal! Bovenal een fantastisch oud en nieuw gewenst dat het, het lange wachten waard was.

        Comment


          #34
          Alle leden, importeurs en winkeliers bedankt voor jullie fantastische bijdrage in dit geweldige jaar voor vwc! Het jaar is veel en veel te snel voorbij gevlogen en over een week is het alweer onze grote dag terwijl ik met mijn gedachtes nog ergens in oktober hang Gelukkig hebben we eerst nog een paar andere mooie dagen in het verschiet

          Ik wens jullie allemaal fijne en gezellige feestdagen toe, stook verstandig doe geen gekke dingen en geniet tot je erbij neervalt want voor je het weet is het alweer januari.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Iedereen weer ontzettend bedankt voor een mooi jaar vol vuurwerk!
            Fijne Kerstdagen gewenst, het begint alweer! En natuurlijk nog veel plezier en een goede jaarwisseling, maar er een mooi feest van met familie en/of vrienden! Veel geluk en gezondheid gewenst in 2019, ook dan maken we er weer een mooi jaar van.

            Comment


              #36
              Fijne feestdagen iedereen en een te gekke dag der dagen
              ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

              Comment


                #37
                Allemaal fijne feestdagen en iedereen bedankt voor de aanwezigheid op dit forum en voor de crew bedankt voor de inzet!

                Comment


                  #38
                  Beste mensen, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en voor straks ook hele leuke afhaaldagen en ook alvast een fantastisch mooi Oud en Nieuw!

                  Comment


                    #39
                    Fijne feestdagen en een knallend 2019 toegewenst iedereen!

                    @Vuurwerkcrew: bedankt voor alle filmpjes en informatie die jullie elk jaar weer voor ons verzamelen. Dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk fijner en makkelijker om keuzes te maken in het "goede" vuurwerk wat ik uiteindelijk wil kopen. Echt top, ga zo door en bedankt!

                    Comment


                      #40
                      Ik wil alle leden bedanken voor weer een geweldig jaar hier op het forum. En niet te vergeten natuurlijk alle importeurs en winkeliers! Ik wens iedereen fijne kerstdagen en alvast een gezond en gelukkig 2019!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181222_135351.jpg
Vertoningen:1
Grootte:395,5 KB
ID:	1570201
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Allemaal trouwens een hele fijne kerstavond gewenst vanavond!
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #42
                          Een ieder fijne feestdagen gewenst en uiteraard een knallend 2019 gewenst en een ieder hier van het forum uiteraard veel plezier gewenst met het ophalen van het vuurwerk en de shows die jullie gaan geven!! Nog ff en we mogen weer, ontzettend zin in....

                          Comment


                            #43
                            Vrolijk kerstfeest iedereen!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #44
                              Fijne kerstdagen voor iedereen.

                              In het speciaal voor de crew: bedankt voor al jullie moeite, energie en liefde die jullie in dit forum steken, applausje voor jullie! Bedankt voor het top jaar

                              Comment


                                #45
                                Ik wil alle leden en crewleden een hele fijne kerst en alvast een spetterend nieuwjaar wensen. Het was weer een bewogen jaar en we gaan vast weer een bewogen jaar tegemoet, maar samen zijn we sterk en we laten ons niet gek maken door de vele negatieve berichten over vuurwerk.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X