Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
    kijk deze man weet waar die over praat
    Nee, dat weet hij overduidelijk niet! Maar we spreken Gertje wel als de linkse media, gemeenten en andere haters een vuurwerkverbod in heel veel plaatsen voor elkaar hebben gekregen. Dan zal Gertje waarschijnlijk nog wel eens achter zijn oren krabben, waarom hij nooit een tegengeluid heeft laten horen. Net als de andere importeurs en winkeliers, is Gertje dan minimaal driekwart van zijn omzet kwijt!!!

    Maar we gaan het zien volgend jaar, als de grote steden (plus diverse randgemeenten) een vuurwerkverbod via de burgemeesters of via de rechter voor elkaar hebben gekregen. En wat minister Grapperhaus gaat doen met de adviezen van de Onderzoeksraad van veiligheid. Want die pleiten nu al voor een landelijk verbod op vuurpijlen en knalvuurwerk. En dan wil ik wel eens zien wat Gertje ons gaat vertellen....

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Nee, dat weet hij overduidelijk niet! Maar we spreken Gertje wel als de linkse media, gemeenten en andere haters een vuurwerkverbod in heel veel plaatsen voor elkaar hebben gekregen. Dan zal Gertje waarschijnlijk nog wel eens achter zijn oren krabben, waarom hij nooit een tegengeluid heeft laten horen. Net als de andere importeurs en winkeliers, is Gertje dan minimaal driekwart van zijn omzet kwijt!!!

    Maar we gaan het zien volgend jaar, als de grote steden (plus diverse randgemeenten) een vuurwerkverbod via de burgemeesters of via de rechter voor elkaar hebben gekregen. En wat minister Grapperhaus gaat doen met de adviezen van de Onderzoeksraad van veiligheid. Want die pleiten nu al voor een landelijk verbod op vuurpijlen en knalvuurwerk. En dan wil ik wel eens zien wat Gertje ons gaat vertellen....
    Amen. Die traditie hangt momenteel aan een flinterdun draadje boven de afgrond. Ik zie het ook eigenlijk niet langer dan 5 jaar meer duren. Hopen dat de vuurwerkwereld nog een magic move in petto heeft, maar de huidige publieke opinie verander je niet zomaar.

  3. #18
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Nou inderdaad! 375 klanten verdeeld over maar liefst 2500 winkels!!!

    Laten we het er maar ophouden dat ie de winkels die Cat1 verkopen, ook meerekent...en terrecht, in dat geval.
    Vergeet de ketens etc ook niet he? en d winkels met cat.1...tikt al met al aardig aan...maar denk dat er wellicht toch niet iets helemaal klopt, want 375 klanten is wel erg weinig...

  4. #19
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Nee, dat weet hij overduidelijk niet! Maar we spreken Gertje wel als de linkse media, gemeenten en andere haters een vuurwerkverbod in heel veel plaatsen voor elkaar hebben gekregen. Dan zal Gertje waarschijnlijk nog wel eens achter zijn oren krabben, waarom hij nooit een tegengeluid heeft laten horen. Net als de andere importeurs en winkeliers, is Gertje dan minimaal driekwart van zijn omzet kwijt!!!

    Maar we gaan het zien volgend jaar, als de grote steden (plus diverse randgemeenten) een vuurwerkverbod via de burgemeesters of via de rechter voor elkaar hebben gekregen. En wat minister Grapperhaus gaat doen met de adviezen van de Onderzoeksraad van veiligheid. Want die pleiten nu al voor een landelijk verbod op vuurpijlen en knalvuurwerk. En dan wil ik wel eens zien wat Gertje ons gaat vertellen....
    hoezo denk je dat hij geen tegengeluid laat horen dan ? Vind dat persoonlijk erg kort door de bocht hoor!

  5. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Vergeet de ketens etc ook niet he? en d winkels met cat.1...tikt al met al aardig aan...maar denk dat er wellicht toch niet iets helemaal klopt, want 375 klanten is wel erg weinig...
    Een bedrijf als action of aldi wordt misschien gezien als één klant? En die hebben behoorlijk veel vestigingen. Daarnaast hebben meerdere vuurwerk winkels misschien één bepaalde eigenaar?

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    hoezo denk je dat hij geen tegengeluid laat horen dan ? Vind dat persoonlijk erg kort door de bocht hoor!
    Omdat ik nergens ook maar één tegengeluid vanuit de importeurs en winkeliers in de media lees... We lezen alleen maar nieuwsberichten van de linkse vuurwerk haters! Laat mij (of ons hier op dit forum) dan maar eens een nieuwsbericht zien, waarin hij wel voor vuurwerk opkomt.

  8. #22
    VWC-Lid Hendtje Contentje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2014
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    648
    Thanks
    556
    921 waarderingen in 272 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Omdat ik nergens ook maar één tegengeluid vanuit de importeurs en winkeliers in de media lees... We lezen alleen maar nieuwsberichten van de linkse vuurwerk haters!
    Ik kan je vertellen dat de beste man altijd zijn vergaderzaal op de vestiging aldaar ter beschikking heeft gesteld aan BCN, Wanneer dit gewenst werd.

    Een tegengeluid in de media laten horen is niet het enige wat iemand kan doen om het behoud van de traditie te bewerkstelligen.
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

  9. #23
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
    Omdat ik nergens ook maar één tegengeluid vanuit de importeurs en winkeliers in de media lees... We lezen alleen maar nieuwsberichten van de linkse vuurwerk haters! Laat mij (of ons hier op dit forum) dan maar eens een nieuwsbericht zien, waarin hij wel voor vuurwerk opkomt.
    dat betekent niet dat men het niet probeert....alleen wordt positief nieuws bijna niet geplaatst...en dat is erg ruk. Maar wel de realiteit helaas. Daarnaast is men natuurlijk ook vanuit de bpn flink op de achtergrond bezig en ook vanuit vuurwerkcheck om mensen met de neus op de feiten te drukken dat het legale vuurwerk (mits goed gebruikt) niet echt het probleem is...

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    375 klanten in 380 gemeenten? In bijna iedere gemeente 1 winkel dus?

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    435
    Thanks
    35
    334 waarderingen in 141 posts
    Oké Hendtje Contentje en bassie1978. Maar in de media, en hier op het forum, lees ik alleen maar berichten over een vuurwerkverbod wat door de gemeenten ingevoerd gaat worden volgend jaar. Maar ik lees helemaal niks van de importeurs en winkeliers.
    Dus jullie denken dat dit allemaal niet haalbaar is, omdat Gert zijn vergaderzaal beschikbaar stelt en de importeurs op de achtergrond bezig zijn? Volgens de berichten in de media is er in Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam en heel veel andere gemeenten volgend jaar geen consumenten vuurwerk meer, of je moet naar een speciale vuurwerkzone.... Waarom lees ik dan niks van Gert of Leo in de media met een tegengeluid? Of zitten ze soms met Rutte, Grapperhaus en de Onderzoeksraad van veiligheid in de vergaderzaal van Gert, om de tafel?

  12. #26
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Vergeet de ketens etc ook niet he? en d winkels met cat.1...tikt al met al aardig aan...maar denk dat er wellicht toch niet iets helemaal klopt, want 375 klanten is wel erg weinig...
    Ben jij hier nou echt serieus?!
    Ik noemde overigens ook al cat1, want anders kunnen die 2500 winkels natuurlijk sowieso al helemaal niet!
    Of hij heeft de Duitse ketens er ook maar ff bij opgeteld.

  13. #27
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Martin 1978 doe eens normaal.
    Lekker makkelijk, commentaar geven achter een toetsenbord.

    Je weet helemaal niet wat Gert Breeschoten allemaal doet om het consumenten vuurwerk te behouden.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  14. Deze 4 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  15. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Dat het gemiddelde product wat betreft prijs/kwaliteit achterblijft ten overstaande van de hier meer geliefde importeurs, wil toch niet zeggen dat men niet op een forum nagaat waar vraag naar is? Ik zie namelijk wel degelijk een stijgende lijn in de effecten en kwaliteit.

    Freaks geven een goed beeld Van de vraag naar bepaalde producten/effecten, maar dat wil niet zeggen dat diezelfde freaks ook je doelgroep zijn.
    Helaas zijn sommige gouden (of gele?) producten wel verdwenen, onder andere door regelgeving. Maar sommige brengen ze wel weer een eerbetoontje (Launch <-> Amazing Yellow Caps).
    Inmiddels gaat mijn voorkeur uit naar andere importeurs, maar GBV blijft een speciaal plekje houden waar ik toch niet omheen kan.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  16. Deze gebruiker waardeert kamikaze voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •