Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 46
  1. #16
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ja, nadat ze met je gepraat hebben of je hun wensen wilt respecteren...en dan mag de politie ook nog even gaan bemiddelen. Hebben ze ook echt zin in, maar ja; moet van de burgemeester hè.
    Euh, nee:

    Spelregels
    3. Houd rekening met buren die niet mee willen doen. (oooow er mag gewoon gestookt worden)
    5. De afspraak voor de zone is een initiatief van jou en jouw buren. De gemeente en de politie controleren en handhaven deze afspraak daarom niet in de vuurwerkvrije buurtzone. De verwachting is dat buurtgenoten en eventuele passanten deze afspraak en de zone zullen respecteren.

    Dus het wordt niet gehandhaafd. Er wordt van je verwacht dat je de wensen van 5 wijkgenoten respecteert, maar je mag alsnog vuurwerk afsteken want zij moeten ook rekening houden met jouw wensen. WTF?! Willen ze burgeroorlogen ontketenen ofzo?

  2. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Ik zou er niet van staan te kijken als er een stel malloten cobras tegenaan gaan plakken. Dit is uitlokken van problemen. Of willen ze dat juist?

  4. #18
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.984
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Dit is idd gewoon problemen uitlokken. Deze kleine k*tbordjes gaan Oud en Nieuw niet overleven.

  5. #19
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik denk dat het wel de wat progressievere, hogerverdienden GL-buurten zijn die dit gaan uitvoeren, daar waar toch al minder gestookt wordt. De volksbuurten, waar meer gestookt wordt, gaan dit echt niet doen; er zitten altijd wel een paar zeikerds tussen maar die houden vaak hun mond omdat ze de rest van de wijk anders over zich heenkrijgen. Dus GL krijgt sws hun succesje hierin wel. Maar ga je kijken naar de verdeling welke wijken wel en welke niet vuurwerkvrij willen zijn, zul je toch een trend gaan zien die al snel de poten onder de GL argumenten wegzaagt. Demografie is belangrijk om in de gaten te houden in deze.

  6. #20
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Kan de federatie niet komen met een tegen initiatief ? een vuurwerkzone bord om op te hangen in de straat om aan te geven dat er in deze straat wel vuurwerk wordt afgestoken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    @koala kan de federatie niet een template maken die we zelf kunnen uitprinten ? Hoesje er omheen en wij hebben een vuurwerkzone bord.
    Ligt hier niet een schone taak voor de vuurwerkbranche? Dit is toch geen werk meer voor een paar goedwillende vrijwilligers?

  7. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Als iedereen hier een pakketje besteld dan zullen ze er snel doorheen zijn. Leuk om over 15 jaar aan je kids te laten zien.

  9. #22
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Als iedereen hier een pakketje besteld dan zullen ze er snel doorheen zijn. Leuk om over 15 jaar aan je kids te laten zien.
    Je grap is nu wel weer leuk geweest.

    Tevens verzenden ze niet naar buiten de gemeente Amsterdam.

  10. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    nee echt, Amsterdam gaat helemaal naar de klote.... sinds die groenlinks tuthola aan het roer staat is het een kleinzielig dorpje aan het worden.
    Vorige week nog de lettters iamsterdam weg laten halen, en nog meer wilde plannen die niet echt bij een hoofdstad horen.

    Dit met die borden kan echt niet, wat is de rechtsgeldigheid hiervan....??

  12. #24
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Dit met die borden kan echt niet, wat is de rechtsgeldigheid hiervan....??
    0,0. Het gaat ook niet gehandhaafd worden. Als uw buurman dit bordje ophangt en jij wilt lekker stoken dan kan jij gewoon lekker stoken.

  13. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  14. #25
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Kan de federatie niet komen met een tegen initiatief ? een vuurwerkzone bord om op te hangen in de straat om aan te geven dat er in deze straat wel vuurwerk wordt afgestoken.
    Overal maar tegen in gaan is naar mijn idee ook niet altijd een optie. Maar over de federatie gesproken die op komt voor onze belangen zou misschien wel eens kunnen proberen om hier over in gesprek te gaan. Lijkt mij ook onbegonnen werk maar goed als je het niet probeert weet je het niet en voor het zelfde geld trekken ze deze onzin wel terug!
    365 days a year pyromaniac

  15. #26
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Een hele grote bak met droevigheid. bij mij pronkt gewoon lekker de poster van de vuurwerkfederatie op het raam.
    Even a broken clock is right twice a day.

  16. #27
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    0,0. Het gaat ook niet gehandhaafd worden. Als uw buurman dit bordje ophangt en jij wilt lekker stoken dan kan jij gewoon lekker stoken.
    Helaas gaat het wel werken vrees ik...mensen zien zo'n bord en denken dat het officieel is....

    Bizarre actie sowieso van de gemeente. Zal wel zo'n pakketje bestellen om te kijken wat er allemaal in zit....

  17. #28
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Helaas gaat het wel werken vrees ik...mensen zien zo'n bord en denken dat het officieel is....

    Bizarre actie sowieso van de gemeente. Zal wel zo'n pakketje bestellen om te kijken wat er allemaal in zit....
    Bestel dan gelijk alles om het vervolgens in de vuurkorf te mikken de 31e

  18. #29
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Hahaha ik woon niet in Amsterdam dus heb een vriend gevraagd een setje te bestellen. Ik kreeg eerst de vraag terug of ik heb zitten zuipen

    Hij heeft onder protest een setje besteld tussen het afzeiken van zijn nieuwe burgemeester door.

  19. #30
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Hahaha ik woon niet in Amsterdam dus heb een vriend gevraagd een setje te bestellen. Ik kreeg eerst de vraag terug of ik heb zitten zuipen

    Hij heeft onder protest een setje besteld tussen het afzeiken van zijn nieuwe burgemeester door.
    Politiek draait alles naar een gewenste uitkomst he. De burgemeester roept straks: "We hebben 25000 setjes weggegeven dus jet aantal vuurwerktegenstanders is dusdanig groot dat we besloten hebben te stoppen met vuurwerk in Amsterdam".

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •