Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    Vernieuwde winkel Heron Fireworks in Elten, Duitsland

    Gisterenavond even snel een kijkje genomen in de (ver)nieuw(d)e winkel van Heron in Elten, Duitsland! Men is nog druk met de laatste dingetjes en dan volgt snel de inrichting van de winkel.

    Hieronder wat fototjes:








    Wat me opviel bij binnenkomst waren onderstaande apparaatjes aan de muur! Voor diegene die bekend zijn met het shoppen met een handscanner bij de Albert Heijn zullen dit wel herkennen. Wat ik begrepen heb is dat het besteld process in de winkel geheel digitaal gaat via deze kastjes! Op schermen kan je in de winkel (zoals bij de mac tegenwoordig) je bestelling volgen wanneer ze klaar staat.






    Verder is men nog razend druk om de nieuwe grote bunker op tijd af te hebben. Hier worden de bestelde goederen uitgeleverd. En verder wordt hier een grote voorraad opgeslagen zodat (hopelijk) lever problemen nu tot het verleden gaan behoren.

    De bunker in wording:

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. Deze 7 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  3. #2
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Mooie inkijk in de vernieuwde winkel. Ook erg gaaf dat handscanner systeem, hopelijk bevordert het de doorstroming!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Die bunker krijgt men toch nooit op tijd af, en zo ja dan is die toch enorm vochtig / nat.

  6. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ik zat net die website te bekijken, maar de prijzen zijn best nog fors voor een bedrijf die in duitsland gevestigd en daardoor lagere kosten heeft.
    Of ligt dat aan mij?

  8. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Ik zat net die website te bekijken, maar de prijzen zijn best nog fors voor een bedrijf die in duitsland gevestigd en daardoor lagere kosten heeft.
    Of ligt dat aan mij?
    Mwa duurder dan de freakacties hier ja, maar niet duurder dan de doorsnee importeur hoor. Voor duitse (supermarkt begrippen) misschien duur, al hebben hun de supermarktkillers waar de aldi lidl etc niet tegenop kunnen qua prijs. De exclusive duitse shops zijn ook gewoon wat duurder hoor. Daar komt bij dat Heron zich volgens mij aan de Nederlandse voorschriften houd (durf dit niet met zekerheid te zeggen) Maar het ligt iig niet in bakken waar je het zelf kunt pakken.

    Al met al vind ik het meevallen qua prijs, kan het goedkoper? Altijd maar voor kwaliteit mag je best een paar euro meer vragen

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2018
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ziet er zeer goed uit, dit jaar zeker weer een kijkje nemen!

  12. Deze gebruiker waardeert Ultimate-Dennus voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Goed om te zien dat zulke bedrijven nog innovatief kunnen zijn. Wat betreft Heron is het natuurlijk wel een merk wat niet zo bij de liefhebbers bekend is als een prijsstuntende importeur maar ze hebben wel producten met een hoge standaard wat mij zelf wel interesseert. Niet voor niets dat er ook shows geschoten worden met consumentenvuurwerk van Heron alleen.

  14. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  15. #8
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Mooie inkijk in de vernieuwde winkel. Ook erg gaaf dat handscanner systeem, hopelijk bevordert het de doorstroming!
    Hopelijk werkt het allemaal goed in de drukte.. bij het testen ging alles vlekkeloos.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Die bunker krijgt men toch nooit op tijd af, en zo ja dan is die toch enorm vochtig / nat.
    Wat ik begrepen heb hoeven er nu alleen nog deuren in en een klein deel van de vloer, en stapel racks om producten in te zetten. En dan verder nog vooraan moet de uitgifte balie nog ingericht worden. Ik ben er zelf in geweest.. ja buiten is het inderdaad vochtig maar daar binnen viel het eigenlijk wel mee.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  16. Deze 2 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  17. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    De praktijk is de beste test. Ik hoop dat het lukt, want ik vind Heron een importeur met kwalitatief sterke producten. Hopelijk worden ze in Nederland wat beter verkrijgbaar!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  19. #10
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    De praktijk is de beste test. Ik hoop dat het lukt, want ik vind Heron een importeur met kwalitatief sterke producten. Hopelijk worden ze in Nederland wat beter verkrijgbaar!
    Er komen er elk jaar wel weer wat dealers bij, maar het zou idd best wat sneller en meer mogen
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  20. Deze 3 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Heron kan denk ik wel concureren met evo op gebied van kwaliteit

  22. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2006
    Berichten
    17
    Thanks
    3
    14 waarderingen in 3 posts
    Ziet er erg goed uit. Ben benieuwd naar de werking van het nieuwe systeem. Dat anderen dit nog niet hebben gedaan(!).Dit jaar weer eens een bezoek brengen. Ze hebben zeker erg mooi vuurwerk!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •