Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    60.000 mensen verwacht bij vuurwerk.

    Er worden dit jaar circa 60.000 bezoekers verwacht bij het Nationaal Vuurwerk tijdens oud en nieuw op de Erasmusbrug. Het wordt de twaalfde editie. De brug zal ook nu vanaf 18.00 uur worden afgesloten voor verkeer. Bezoekers worden opgeroepen vooral lopend, met de fiets of met de metro naar het evenement te komen, om verkeers- en parkeerproblemen zo veel mogelijk tegen te gaan.

    Voorafgaand aan het Nationaal Vuurwerk is de kindervuurwerkshow om 19:00 uur. Dit vuurwerk zal vanaf een ponton in het water afgestoken worden. Het bezoekersgebied is de Holland Amerikakade waar maximaal 5.000 bezoekers welkom zijn. Het gebied is alleen toegankelijk voor kinderen met hun ouders of begeleiders. Bezoekers moeten zich vooraf registreren via de website: www.hetnationalekindervuurwerk.nl

    Net als voorgaande járen zal de metro rijden tijdens de jaarwisseling. Niet alleen worden bezoekers van het Nationaal Vuurwerk hiermee bediend, maar komt dit eveneens ten goede aan de bereikbaarheid van de hele stad. Metrolijn C gaat rijden tussen Capelsebrug en Vijfsluizen en metrolijn E tussen Slinge en Meijersplein.

    https://dagblad010.nl/60-000-mensen-...-bij-vuurwerk/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Je zult maar metrochauffeur zijn zeg...

  3. #3
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Hoe kom je als je buiten Rotterdam woont eigenlijk thuis? Er rijden geen treinen meer na 20.00...
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #4
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Laten we het eens gaan hebben over het aantal bezoekers waarmee gepronkt wordt. Ja het nationale vuurwerk (vuurwerkshows met oud en nieuw ipv consumenten die mogen afsteken) is een succes, maar liefst 60.000 bezoekers worden er verwacht.
    Bij de internationale vuurwerk wedstrijd in Scheveningen komen veel meer mensen. Nota bene op 4 verschillende avonden.
    Lijkt me toch dat de behoefte ergens anders ligt met oud en nieuw dan alleen maar vuurwerkshows.

    (Ja, ik weet het, dit is lichtelijk een aanname en er kunnen meerdere redenen zijn dat het in Rotterdam niet zo druk is als in Scheveningen maar toch, het viel me op. )

  5. Deze 5 gebruikers waarderen PieterV voor het bericht:


  6. #5
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Geen probleem, hopelijk genieten ze ervan terwijl ik lekker mijn eigen showtje regel.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  7. #6
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    60.000 mensen... veel plezier daar... hier inderdaad eigen show met drank, oliebollen en kachel

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    En dus minimaal 563.000 inwoners van Rotterdam niet. Zonde voor (een heel groot deel van) hen als er een gemeentelijk vuurwerkverbod komt...

  9. Deze 3 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ik begrijp persoonlijk ook echt niet waarom je tussen zo'n mensen massa in wilt staan met O&N? Eventueel als je nieuw bent in een land en/of je hebt niemand op bezoek, of om op bezoek te gaan... Dan begrijp ik dat je dat eventueel doet.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  11. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  12. #9
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Dat gaat ook een keer problemen opleveren, 60.000 beschonken mensen bij elkaar... illusie om te geloven dat dat goed gaat. Er zullen er een paar al rijdend komen, met alle gevolgen van dien.
    En als het regent komt als je gelukt de helft nog, dan wordt het een dure aangelegenheid.

    Nee, lekker zelf stoken op je eigen moment. Lekker tot een uurtje of 01:30 uur stoken.

  13. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Mij zullen ze er niet zien...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  15. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2018
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hopelijk zit het weer een beetje mee. 2 jaar geleden was het super mistig en zag je echt zo goed als niets

  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk bericht
    Laten we het eens gaan hebben over het aantal bezoekers waarmee gepronkt wordt. Ja het nationale vuurwerk (vuurwerkshows met oud en nieuw ipv consumenten die mogen afsteken) is een succes, maar liefst 60.000 bezoekers worden er verwacht.
    Bij de internationale vuurwerk wedstrijd in Scheveningen komen veel meer mensen. Nota bene op 4 verschillende avonden.
    Lijkt me toch dat de behoefte ergens anders ligt met oud en nieuw dan alleen maar vuurwerkshows.

    (Ja, ik weet het, dit is lichtelijk een aanname en er kunnen meerdere redenen zijn dat het in Rotterdam niet zo druk is als in Scheveningen maar toch, het viel me op. )
    Die 60 000 wonen simpelweg om dit vuurwerk heen. Beetje valsspelen om dit bezoekers te noemen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •