Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 125
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Thanks
    651
    Thanked 1.462 Times in 350 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Die YT'ers neem ik het mss nog meer kwalijk dan de pubers die in al hun naïviteit een bestelling plaatsten. En maar promoten, en maar filmen, en maar geilen op de views, en maar doen alsof het 'no big deal is', zo veilig als wat... jaja.
    Een gozertje van 14 met een paar Euro zakgeld en een internetverbinding kan je dan niet eens zoveel kwalijk nemen, een volwassen "vlogger" die aanzet tot zoiets des te meer imho. Zeker als nu zelfs blijkt dat zij van diverse scams op de hoogte waren... verwerpelijk.
    je had het niet beter kunnen verwoorden Leo,thanks! Maar als dat waar is van die scams (Wat voor precies?) met medeweten van deze Youtubers (reageerde er niet ook eentje in dit draadje?). Dan mogen die van mij per retour direct de bak in ook, en het yt kanaal direct plat, en de verworven inkomsten terug betalen aan de staat.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.585
    Thanked 2.116 Times in 1.165 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dat doen ze al (zie de recente berichtgeving maar)
    Ja er is 1 Nederlander gepakt. That's it. En categorie 3 is gewoon consumenten vuurwerk wat in heel Europa verkocht wordt. Behalve dus in Nederland, Belgie en Duitsland.

3. The Following User Says Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Terecht in mijn ogen, immers cat 3 en 4 vuurwerk hoort niet in handen thuis van particulieren.
    Als ik het "Bonbridge nostalgie topic" lees, lijkt het alsof je nogal sterk betrokken bent bij het Alpeco van weleer.
    Sterker nog, je lijkt erop terug te blikken alsof het de beste tijd uit je leven was.

Daar werd jarenlang cat 3 en 4 vuurwerk verkocht aan particulieren via de kvk-regeling.
    Je weet wel, via dat gat in de Belgische wet waardoor men met een kvk van een bloemenwinkel cat 3 en 4 kon kopen.

De hypocrisie is werkelijk ongelooflijk. Ik vind het best beschamend.

5. The Following 2 Users Say Thank You to VWBE For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    522
    Tijden veranderen.

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Die YT'ers neem ik het mss nog meer kwalijk dan de pubers die in al hun naïviteit een bestelling plaatsten.
    Pyrofreaks4live en die "Vicov" op de Polenmarkt zijn de beste vriendjes.
    Ze zitten samen op video vodka te drinken.

Xtremerides1 is ook goede vriendjes met de Bombashop.
    Zij gebruikten hem om hun spullen te promoten.

De verkopers gebruikten de Youtubers om hun afzet te vergroten.
    Het zijn dan ook de webshops zelf die denk ik iets te enthousiast waren.

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Tijden veranderen.
    Er heerst hier zo een politiek correct sfeertje op dit forum.
    In het ene topic zit men te kwijlen op voorgemonteerde mortiershells (3" en 4") en fishcrackers.
    Alsof het de beste producten zijn die ze ooit gekend hebben.

In andere topics zit men dan weer de gespeelde onschuld te spelen en zijn sommigen nog heiliger dan de maagd maria.
    Dat is gewoon zum kotzen.

9. The Following 7 Users Say Thank You to VWBE For This Useful Post:

VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Thanks
    186
    Toendertijd werd dit spul inderdaad met kvk in belgie verkocht.
    Maar dan wel door grotendeels volwassenen met eigen bedrijf en kvk papiertje.De kids des huizes mochten er alleen maar aan sniffen en naar kijken..
    Maar tegenwoordig wordt het wel gekocht door 13-jarigen via internet, die een zak shells of cobra's zonder medeweten van de ouders onder het bed hebben liggen.
    Andere tijden inderdaad.

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik ben trouwens wel benieuwd wat de volgende stap is. Krijgt Belgie dan opeens de volle aandacht? Staan ze weer aan de grens of gaan ze het Zena weer moeilijk maken.
    Dat is inderdaad de vraag: who's next?
    Wie is de volgende?
    Straks gaan ze misschien de helft van dit forum achter tralies steken omwille van de 25kg regel.

Hoera hoera.

VWC-Lid
    Thanks
    522
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Er heerst hier zo een politiek correct sfeertje op dit forum.
    In het ene topic zit men te kwijlen op voorgemonteerde mortiershells (3" en 4") en fishcrackers.
    Alsof het de beste producten zijn die ze ooit gekend hebben.

In andere topics zit men dan weer de gespeelde onschuld te spelen en zijn sommigen nog heiliger dan de maagd maria.
    Dat is gewoon zum kotzen.
    Ik vind het om te kotsen dat er kinderen van 14 rond lopen met spullen waarvan ze de risicos niet in zien EN waarvan je niet kan en mag verwachten dat ze er verantwoord mee om gaan.

Ik begrijp dat je sommige reacties hypocriet vind, wel ben ik benieuwd wat jij er van vind dat er door dit soort webshops kids rondlopen met voor hen zeer gevaarlijke stukjes vuurwerk?!

Ook vraag ik mij openlijk af of deze webshops er ooit waren geweest als er in nederland wat rolletjes en rotjes te koop waren welke wel zouden doen waarvoor ze gemaakt zijn.

13. The Following 2 Users Say Thank You to Sirens For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik vind het om te kotsen dat er kinderen van 14 rond lopen met spullen waarvan ze de risicos niet in zien EN waarvan je niet kan en mag verwachten dat ze er verantwoord mee om gaan.

Ik begrijp dat je sommige reacties hypocriet vind, wel ben ik benieuwd wat jij er van vind dat er door dit soort webshops kids rondlopen met voor hen zeer gevaarlijke stukjes vuurwerk?!
    RedBaron sprak over particulieren in het algemeen, niet enkel over kinderen.
    Nu wil men de aandacht afleiden door er kinderen bij te betrekken.

En indien kleine kinderen zware knallers en shells zouden bestellen via deze shops, dan vind ik dat er bizar weinig incidenten mee gebeurden.
    Ik denk dat sommigen hier nogal luidop fantaseren over al die kleine kinderen met kartonnen aan Cobra 8 en 4" Ti Salutes.
    Kleine kinderen hebben geen honderden euro's klaarliggen om ongemerkt paletten vol massa-explosief vuurwerk te bestellen.
    Ik denk dat velen hier nog in sprookjes geloven.

Nog voor de webshop-hype verkochten illegale handelaren reeds zwaar knaltuig aan minderjarigen.
    Dit gebeurde al lang voor de bombashop, en zonder het medeweten van de ouders.

15. The Following User Says Thank You to VWBE For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    161
    En dan lees je dit:

Een ander populair blokjes wat te koop was bij Alpeco: De 35 shots 60MM crackling Palmtree Batterie van weco. Deze was ook te koop met Blinker effect, de Blinker batterie

49S 30mm salute blokje, Thunder with Green Tail
    60mm sierblok.... 30mm salute.... zo een mooie tijd voor de particulier.
    Pure nostalgie, mooi zeg.

Thanks
    651
    Als ik het "Bonbridge nostalgie topic" lees, lijkt het alsof je nogal sterk betrokken bent bij het Alpeco van weleer.
    Sterker nog, je lijkt erop terug te blikken alsof het de beste tijd uit je leven was.

Daar werd jarenlang cat 3 en 4 vuurwerk verkocht aan particulieren via de kvk-regeling.
    Je weet wel, via dat gat in de Belgische wet waardoor men met een kvk van een bloemenwinkel cat 3 en 4 kon kopen.

De hypocrisie is werkelijk ongelooflijk. Ik vind het best beschamend.
    Ja maar niet aan kinderen! alles netjes boven de 18 jaar en volgens de dan geldende wetgevingen.. niks hypocriet aan als je het mij vraagt! Dat deden al deze webshops wél, en dat werd gepromoot door de gekende youtubers! nu jij weer

En Alpeco verkocht geen zware knallers alla Corba 6,. 8 of wat dan ook. Shells zijn ze voor de KvK regeling al mee gestopt ter uwe informatie. En ook dat werd niet verkocht aan minderjarige.

Probeer eerst je info eens op orde te krijgen voor je het op de man gaat spelen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

18. The Following 4 Users Say Thank You to RedBaron For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    29
    Dat is inderdaad de vraag: who's next?
    Wie is de volgende?
    Straks gaan ze misschien de helft van dit forum achter tralies steken omwille van de 25kg regel.

Hoera hoera.
    Er is niet voor niks een topic welk vervoer heb jij
    Worden fotos geplaatst van autos met nummerbord en al

20. The Following User Says Thank You to boller For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    161
    Ja maar niet aan kinderen! alles netjes boven de 18 jaar en volgens de dan geldende wetgevingen.. niks hypocriet aan als je het mij vraagt! Dat deden al deze webshops wél, en dat werd gepromoot door de gekende youtubers! nu jij weer

En Alpeco verkocht geen zware knallers alla Corba 6,. 8 of wat dan ook. Shells zijn ze voor de KvK regeling al mee gestopt ter uwe informatie. En ook dat werd niet verkocht aan minderjarige.

Probeer eerst je info eens op orde te krijgen voor je het op de man gaat spelen.
    Dat is toch niet op de man spelen?
    We mogen toch reageren op elkaars berichten?

Je sprak over particulieren in het algemeen, niet over kinderen.
    Nu gaat het opeens enkel over kinderen. Best grappig.

Van die fishcrackers kwam toch ook een beste klap af, om nog maar te zwijgen over die 4" kvk bolpijlen.
    Cat 3 en 4, in handen van particulieren.
    Is dat goede info, of klopt dit niet?

22. The Following User Says Thank You to VWBE For This Useful Post:

Thanks
    651
    Dat is toch niet op de man spelen?
    We mogen toch reageren op elkaars berichten?

Je sprak over particulieren in het algemeen, niet over kinderen.
    Nu gaat het opeens enkel over kinderen. Best grappig.

Van die fishcrackers kwam toch ook een beste klap af, om nog maar te zwijgen over die 4" kvk bolpijlen.
    Cat 3 en 4, in handen van particulieren.
    Is dat goede info, of klopt dit niet?
    Bij Alpeco zat er nog een zeker controle op, plus dat men goede voorlichting gaf, plus dat er geen actieve promotie was om aan niet volwassenen te leveren. Sterker nog, als men het niet vertrouwde kreeg je gewoon niks mee.

Maar zoals hier al aangehaald, dit was een andere tijd, we spreken hier over 15 jaar terug en vroeger. iets met ouwe koeien... Webshop verkopen is een pak risico voller. Ik hoef denk ik niet compleet uit te leggen waarom? Al was het maar dat een eerste stap controle (leeftijd) er al niet is.

Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten