Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 125
  1. #106
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Even alle filmpjes bekeken. Vuurwapens, drugs, een laboratorium... Dat is echt een flinke vangst zeg.
    Als ik die beelden goed bekijk is dat die loots waar Xtremerides1 doorliep, lijken dus beelden van de bombashop te zijn.

    De bombashop was dus ook de pillenshop blijkbaar.
    Dat vind ik minder...

  2. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Dit was toch allemaal te voorspellen ? Ze hebben hun eigen graf gegraven door youtube, zonder youtube was het nooit zo geweest. Alles draait hier om geld en ego !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  4. Deze 3 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  5. #108
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Dit was toch allemaal te voorspellen ? Ze hebben hun eigen graf gegraven door youtube, zonder youtube was het nooit zo geweest. Alles draait hier om geld en ego !
    Het was allemaal te open en te bloot ja.

    Die gasten voelden zich onaantastbaar.

  6. #109
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dahustla Bekijk bericht
    Een goede illegale dealer verkoopt namelijk niet aan jan en alleman, maar aan echte liefhebbers.
    Blijkbaar zijn er dus "goede" illegale dealers en "slechte" illegale dealers.
    Dat vind ik toch wel een dubbele moraal.
    Justitie en politie zal hier namelijk geen onderscheid in maken.

    Krantenbericht uit 2013:

    https://www.gva.be/cnt/aid1394100/en...-vuurwerkmaker

    KAPELLEN - Vuurwerkmaker Alpeco riskeert een boete van 571.037 euro omdat het Kapelse bedrijf professioneel vuurwerk heeft verkocht aan particulieren.
    De verkoop van deze producten werd actief gepromoot via filmpjes op FPM en Pyroworld.nl, ook dat zijn Youtubers.

    Was er 1 persoon in de winkel aanwezig met een kvk, kochten de andere klanten via zijn kvk cat4 vuurwerk.
    De verkopers knepen een oogje dicht.
    Bovendien zijn er ernstige ongelukken gebeurd met de mortierblokken die ze verkochten.

    Ik ben dan ook van mening dat iedereen die betrokken was bij Alpeco ook naar de gevangenis moet.
    Dat is tenminste eerlijk en consequent.

  7. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  8. #110
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    schijnbaar zit het je nogal hoog, en ik begin ernstig wat te vermoeden, maar ik hou dat nog even voor me.

    Dat terzijde,

    waar heb ik op mijn kanaal in het openbaar in een video volwassenen, kinderen, enz aangezet om zaken te kopen die in Nederland illegaal zijn? dit compleet met kortingcodes enzovoorts? Kies je woorden verstandig kerel.. want je begeeft je nu op bijzonder glad ijs

    Het enige wat je op mijn kanaal (en op dat van VWC of FPM) zou kúnnen aantreffen zijn normale product videos, Maar dat zou dan ook betekenen dat officiële product videos die ik gemaakt heb van bijvoorbeeld grote buitenlandse vuurwerkfabrikanten als Panzera, Zaragozana, Catapano per definitie een illegaal karakter hebben? Ik zeg het nog maar eens.. pas op wat je zegt.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. Deze 2 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  10. #111
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    270
    Thanks
    431
    180 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    schijnbaar zit het je nogal hoog, en ik begin ernstig wat te vermoeden, maar ik hou dat nog even voor me.

    Dat terzijde,

    waar heb ik op mijn kanaal in het openbaar in een video volwassenen, kinderen, enz aangezet om zaken te kopen die in Nederland illegaal zijn? dit compleet met kortingcodes enzovoorts? Kies je woorden verstandig kerel.. want je begeeft je nu op bijzonder glad ijs

    Het enige wat je op mijn kanaal (en op dat van VWC of FPM) zou kúnnen aantreffen zijn normale product videos, Maar dat zou dan ook betekenen dat officiële product videos die ik gemaakt heb van bijvoorbeeld grote buitenlandse vuurwerkfabrikanten als Panzera, Zaragozana, Catapano per definitie een illegaal karakter hebben? Ik zeg het nog maar eens.. pas op wat je zegt.
    Waarom moet hij oppassen wat hij zegt?
    Mag de waarheid niet boven tafel komen?

    Ik zou je toon ook iets matigen als ik jou was ipv iemand bedreigen.
    Better to be known as a sinner than a hypocrite.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Pyroboem voor het bericht:


  12. #112
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboem Bekijk bericht
    Waarom moet hij oppassen wat hij zegt?
    Mag de waarheid niet boven tafel komen?

    Ik zou je toon ook iets matigen als ik jou was ipv iemand bedreigen.
    leg uit? hij beschuldigd mij van dingen die ik niet gedaan heb! dus.. welke waarheid?
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. #113
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Normaliter reageer ik niet in topics over nieuwsberichten want die zijn mij veel te negatief maar hier wil ik nog wel even op inhaken;

    Waarom heb jij dat nooit gedaan RedBaron? Ik zie het zo voor mij dat jij of Blackbaron voor de camera gaat staan en op zijn Nederlands/ Duits geweldig commentaar levert bij de producten van Alpeco. Gemiste kans man!

  14. Deze 4 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  15. #114
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Ik vind productvideo's toch heel wat anders dan wat ik tegenwoordig ook wel op Youtube tegen kom. Vlogs van pyrofreaks4life die wel heel duidelijk reclame maken voor die Poolse shop. En video's van Xtremerides1 waarin hij mensen (kinderen) gewoon aan zet tot kopen, door te zeggen dat het allemaal bangmakerij is en dat je gerust kunt bestellen en bla bla bla, bijv video TEST: BOMBASHOP VERSTUURD 100% VEILIG!!! - YouTube. Inclusief kortingscode notabene. Ik vraag me af of hij nu ook zijn excuses aanbiedt aan de kijkers die door hem zijn overgehaald om te bestellen en nu in de problemen zitten, maar dat terzijde

    Verder een beetje respect naar elkaar mag wel. Zeker naar een gerespecteerd lid als RedBaron

  16. Deze 5 gebruikers waarderen Apollo voor het bericht:


  17. #115
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
    Ik vind productvideo's toch heel wat anders dan wat ik tegenwoordig ook wel op Youtube tegen kom. Vlogs van pyrofreaks4life die wel heel duidelijk reclame maken voor die Poolse shop. En video's van Xtremerides1 waarin hij mensen (kinderen) gewoon aan zet tot kopen, door te zeggen dat het allemaal bangmakerij is en dat je gerust kunt bestellen en bla bla bla, bijv video TEST: BOMBASHOP VERSTUURD 100% VEILIG!!! - YouTube. Inclusief kortingscode notabene. Ik vraag me af of hij nu ook zijn excuses aanbiedt aan de kijkers die door hem zijn overgehaald om te bestellen en nu in de problemen zitten, maar dat terzijde

    Verder een beetje respect naar elkaar mag wel. Zeker naar een gerespecteerd lid als RedBaron
    Dat doe hij niet want hij zegt dat hij daar nooit op aangestuurd heeft en dat die mensen het zelf doen en hij er niks mee te maken heeft.

  18. #116
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2015
    Locatie
    Dinteloord
    Berichten
    452
    Thanks
    107
    439 waarderingen in 112 posts
    Ten eerste extreme rides 1 spoort niemand aan om illegaal vuurwerk te kopen. Het is nog altijd je eigen beslissing. Ten tweede ik vind het prima dat ze cat 4 aanpakken want dat hoort gewoon niet thuis bij een consument. Maar cat 3 moeten ze eigenlijk gewoon legaliseren want als dat legaal was was er nu niet zoveel cobra,s en salutes enzo. Ten 3e sommige zijn best hypocriet hier, sommige denken dat ze de heilige maria zijn maar wel mooi de 25 kg wet overtreden Of zwaarde cakes/ vuurpijlen afsteken die zwaarder zijn dan toegestaan.....

  19. #117
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joongeers16pyro Bekijk bericht
    Ten eerste extreme rides 1 spoort niemand aan om illegaal vuurwerk te kopen.
    sorry hoor maar als je filpjes gaat maken die bewijzen dat het 100% veilig is om bij bombashop te bestellen en hoe je kan zorgen dat je niet gepakt kan worden EN KORTINGCODES GEEFT VOOR BOMBASHOP dan spoor je wel degelijk iets aan.

    en het overschreiden van de 25kg legaal vuurwerk regels is nartuulijk van een hele andere order dan cobras met 100 gram flash hebbe/afsteken.

  20. #118
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Hou nou eens op met Xtremerides1 overal de schuld van de te geven.
    Jullie zoeken gewoon een zondebok omdat je niet wil accepteren dat er gewoon een razia tegen vuurwerk aan de hand is. Xtremerides1 of geen Xtremerides1.
    Kom nou. Kinderen groeien op met YouTube tegenwoordig, en als een kind de mogelijkheid heeft om illegaal vuurwerk te bestellen. Waarvoor betaald moet worden, waarvoor een adres ingevoerd moet worden etc etc. Dan ligt dat niet aan Xtremerides1 maar aan de ouders.

  21. Deze 4 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  22. #119
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Hou nou eens op met Xtremerides1 overal de schuld van de te geven.
    Jullie zoeken gewoon een zondebok omdat je niet wil accepteren dat er gewoon een razia tegen vuurwerk aan de hand is. Xtremerides1 of geen Xtremerides1.
    Kom nou. Kinderen groeien op met YouTube tegenwoordig, en als een kind de mogelijkheid heeft om illegaal vuurwerk te bestellen. Waarvoor betaald moet worden, waarvoor een adres ingevoerd moet worden etc etc. Dan ligt dat niet aan Xtremerides1 maar aan de ouders.
    Hij en andere youtubers zijn deel van het probleem. zoals je zegt groeien kinderen op met youtube en zien ze dus hoe makkelijk het te bestellen is. Gooi er nog wat kortingcodes tegen aan en blijf roepen dat het allemaal zo onschuldig is etc. dus hoezo hij spoort ze niet aan ? Zo te horen ben je zelf geen ouder.

  23. #120
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Je bent zelf ook geen ouder man hahahha
    Wat is precies je argument dan dus nou?
    No offense verder hoor.
    Maar het is erg makkelijk om boemannen aan te gaan wijzen.
    Er is gewoon een hetze tegen vuurwerk. Al is er geen illegaal, geen te vroeg afsteken, geen vandalisme, geen gezeik. Wat ik allemaal prima vind overigens. Dan nog was er een verbod waar het elk jaar over zou gaan.

  24. Deze 2 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •