Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

''The Next Level'' Salon Roger Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    deze is mij vorig jaar wel erg tegengevallen.
    doe mij de blazing diamants maar!!!
    die was toch echt veel mooier

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door pyrothijsje Bekijk bericht
      deze is mij vorig jaar wel erg tegengevallen.
      doe mij de blazing diamants maar!!!
      die was toch echt veel mooier
      Hoe kan dit (naast de hoge prijs) nou tegenvallen? Op elk straatfilmpje is hij kneiter dik.
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #63
        ik vond de blazing diamonds ervoor veel dikker.
        denk dat mn verwachting te hoog was voor deze

        Comment


          #64
          Burst en salutes gaan harder dan NL cales/compunds

          Comment


            #65
            Kicke bak zeg! Mooi strakke effecten.
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #66
              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                #67
                Wat een dikke bak, en in princiepe de laatste 3 dagen van het jaar gewoon legaal.toch als je deze hebt staan?
                075 zaantjee

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                  Wat een dikke bak, en in princiepe de laatste 3 dagen van het jaar gewoon legaal.toch als je deze hebt staan?
                  mmm tja dat blijft een beetje twijfelachtig. kruitinhoud/verdeling regels zijn net iets anders in belgie als in nl... denk dat geen enkele politieagent het verschil kan zien, maar feitelijk gezien betwijfel ik of dit legaal is....al ben ik natuurlijk geen jurist.

                  maar oke, over het algemeen word dit door de massa wel als legaal gezien als je het de laatste dagen van het jaar koopt...

                  Comment


                    #69
                    Bij deze doos staat met 2 personen afhalen, krijg je het anders niet mee of is het op eigen risico?
                    En staat er een NL gebruiksaanwijzing op het vuurwerk van Salon Roger?

                    Comment


                      #70
                      Je krijgt het mee als je alleen bent. Is met nederlandse aanwijzing.
                      🧨

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
                        Je krijgt het mee als je alleen bent. Is met nederlandse aanwijzing.

                        Die vraag wou ik dus ook stellen, Bij Zena heb ik nooit problemen met het afhalen, maar geen idee hoe dat bij SR werkt?

                        Stel ik haal voor 500euro vw, zit ik ruim boven de 1kg toegestane kruit hoeveelheid. Leveren ze het dan wel uit? Iemand ervaring?

                        Comment


                          #72
                          Ja dat leveren ze gewoon uit is mijn ervaring. Meeste problemen met de 1kg regeling is volgens mij bij Zena Maaseik.
                          🧨

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Hurricanez89 Bekijk bericht
                            Die vraag wou ik dus ook stellen, Bij Zena heb ik nooit problemen met het afhalen, maar geen idee hoe dat bij SR werkt?

                            Stel ik haal voor 500euro vw, zit ik ruim boven de 1kg toegestane kruit hoeveelheid. Leveren ze het dan wel uit? Iemand ervaring?
                            Dat krijg je mee, ja.
                            Uiteindelijk mag je hier 25kg hebben in ons land.
                            Je steekt het niet af in België.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                              Wat een dikke bak, en in princiepe de laatste 3 dagen van het jaar gewoon legaal.toch als je deze hebt staan?
                              100procent legaal.

                              Alle f2 overigens, pijlen tot 1 december.

                              Comment


                                #75
                                man man wat een bak was dit weer gisteravond niet normaal!

                                Comment

                                Working...
                                X