Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

''The Next Level'' Salon Roger Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Deze bak maakte veel indruk. Qua spreiding was onze straat wellicht aan de krappe kant. Het goud raakt de daken aan beide kanten.

    Mocht SR deze weer op voorraad krijgen dan koop ik hem, ondanks de prijs, opnieuw.
    Het beste van VWC

    Comment


      #92
      Wat een geniale bak is dit, dichter bij prof kom je niet. De opbouw, multi shape, multi kaliber die ook nog eens echt goed is uitgewerkt want de kleine kaliber schoten zijn veel dikker dan bij Funke en de grote zijn ook opmerkelijk goed uitgevoerd. De salutes willen ook goed rammen. Hij is heel duur maar als je iets wilt waarmee je echt wilt uitblinken na 00.00 dan is het zeker een aanrader!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Wat een geniale bak is dit, dichter bij prof kom je niet. De opbouw, multi shape, multi kaliber die ook nog eens echt goed is uitgewerkt want de kleine kaliber schoten zijn veel dikker dan bij Funke en de grote zijn ook opmerkelijk goed uitgevoerd. De salutes willen ook goed rammen. Hij is heel duur maar als je iets wilt waarmee je echt wilt uitblinken na 00.00 dan is het zeker een aanrader!

        Ik zie geregeld een gigantische spreiding in die boeketten!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Wat een geniale bak is dit, dichter bij prof kom je niet. De opbouw, multi shape, multi kaliber die ook nog eens echt goed is uitgewerkt want de kleine kaliber schoten zijn veel dikker dan bij Funke en de grote zijn ook opmerkelijk goed uitgevoerd. De salutes willen ook goed rammen. Hij is heel duur maar als je iets wilt waarmee je echt wilt uitblinken na 00.00 dan is het zeker een aanrader!

          Blijft echt een gruwelijk ding, vorig jaar zelf ook geschoten. Ik kan me indd ook nog herinneren dat die spreiding van die boeketten enorm waren.
          ☞M~PYRO☞

          Comment


            #95
            Alle comments hiervoor zijn meer dan waar, wat een cake is dit. De verschillende effecten, spreiding en tempo. Man man man wat heerlijk!

            Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

            Comment


              #96
              Deze en andere boxen / cakes zijn weer binnen bij Salon Roger, aldus hun instagram pagina.


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2022-05-14 111508.png
Vertoningen:1
Grootte:946,2 KB
ID:	1593165
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #97
                Kost nu 279. Prijsstijging van 12% vanwege de hogere containerkosten.
                Blijft een topper, maar twijfel toch met deze prijs..
                Het beste van VWC

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Guusje Bekijk bericht
                  Kost nu 279. Prijsstijging van 12% vanwege de hogere containerkosten.
                  Blijft een topper, maar twijfel toch met deze prijs..
                  Ik vind een stijging van 12% eerlijk gezegd nog meevallen, ik ben bang dat het later in het jaar alleen maar hoger gaat worden.

                  Comment


                    #99
                    Misschien een rare vraag, bij mijn oom staat alleen "xlc next level" op vermeld en bij de filmpje hierboven "salon roger xlc the next level". We praten toch wel over dezelfde doos toch???

                    Comment


                      De prijs van deze is sinds gisteren verhoogd naar 299
                      Het beste van VWC

                      Comment


                        Wat een achterlijk mooie box is dit zeg! Deze geeft me hetzelfde gevoel als de Garden of Eden. Sindsdien niet meer zo onder de indruk geweest van een box.
                        Well, that depends...

                        Comment


                          heeft iemand deze nog geschoten afgelopen jaar?
                          Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                          Comment

                          Working...
                          X