Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar sluit jij mee af?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De smashbox 1 of Limited Edition 1

    Comment


      #32
      Ik denk dat dat 2x transbomber word met als laatste 2x 2 laatste cakes van de transbomber met 2x rotp

      Comment


        #33
        Met het geen wat de meeste herrie maakt, het zelfde als bij de opening om 18:00

        Comment


          #34
          Over het algemeen nog even een dikke cake, lekker als het helemaal rustig is, nog even zelf genieten van een geslaagde jaarwisseling.

          Mooi topic!

          Comment


            #35
            Bij ons zal het niet om 02 uur zijn waar ik mee eindig, dan zit ik al aan de alcohol, maar als het aan mij ligt eindigen we met 2x een karton Lucky 19, we hebben 24 cakes totaal van deze serie, dus gaan we een mooi project van maken.

            Comment


              #36
              2x normaal fluitblokje van 150 schoten, 2x mcwhistles, 2x raw whistle, 4x El titano 50, 2xnitraatmat, 1x crater van piromax (100 Schots waaier in 20 seconden), 13x dikke singleshot met blue peony en dan nog salutes. Dit alles ergens tussen de 30 seconden tot 1 minuut

              Comment


                #37
                Nog geen idee!
                Laatst aangepast door dahustla; 30 December 2018, 13:00.
                https://www.facebook.com/fallasfans

                Comment


                  #38
                  Over het algemeen sluit ik de jaarwisseling af met een assortiment, vaak 19 shots, die ik dan ter plekke even snel doorlus waarna ik er op een afstandje rustig van kan genieten. Dat zal dit jaar denk ik het Fairytail Assortiment van Evolution worden (5 cakes 2015 versie). Bij het aansteken van het laatste stuk vuurwerk drink ik een biertje, ga ik op een afstandje rustig kijken en praten we met elkaar over een geslaagde jaarwisseling!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00.
                    De eerste wedervraag is, stoppen we wel om 02:00 uur?
                    Echte afsluiter denk ik nooit zo over na.
                    Om 00:15 - 00:30 (afhankelijk van de chaos bij de buurtjes) eerst de compounds en dikkere cakes. Daarna meestal het showtje. Dan is het zo'n 01:00 uur meestal. Vanaf dat moment is het gewoon wat er nog voor handen ligt, en wat vooral niet bewaard mag/moet worden. Na de klok van 2, mits het echt rustig is op straat, gaan we nog wel effe door met wat geluidsarme dingen zoals fonteinen.

                    Comment


                      #40
                      De Acatenango denk ik, en daarna alle rotjes en ander kleinspul een beetje opmaken. Is altijd wel leuk na een geslaagde oud en nieuw, alle zooi rustig opmaken onder t genot van een biertje.

                      Comment


                        #41
                        Zeer waarschijnlijk met een aantal overgebleven oliebollen en andere lekkernij.
                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          #42
                          Waarschijnlijk 2x Snowstorm tegelijk geschoten (Evolution)

                          Comment


                            #43
                            Bepaal ik echt gedurende de avond. Meestal leg ik 1 box apart om als het weer helemaal stil is nog even een laatste box in alle rust te schieten.

                            Vorig jaar smah box 2
                            Jaar daarvoor immortal gold

                            Comment


                              #44
                              9x surprise cake tegelijk, de 20 shots 30mm versie, en nog wat extra fluiters erbij.

                              Comment


                                #45
                                Met een fles drank bij de vuurton, ik Ben dit jaar na 10 minuten wel klaar met een paar evo boxen.
                                Better to be known as a sinner than a hypocrite.

                                Comment

                                Working...
                                X