Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Stelling] De afsteektijden moeten verruimd worden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    14:00 tot 02:00. Amen

    Comment


      #32
      Hier in Gouda is het gewoon dood, iedereen wacht gewoon tot 12 uur, pieper piept zowat niet meer en. Het is gewoon doodsaai/ongezellig op straat, terwijl vroeger het echt, leuk was, knal hier/knal daar, echt Oud & Nieuw...Dat mis ik echt, maar helaas onze wil word doodgenegeerd dus...Anti vuurwerkmongolen hebben t voort zeggen in NL, alles moet dood of kapot...Dus we moeten t ermee doen wat we nu hebben. Tevens knal ik al jaren niet meer voor 12 uur, dat zal niet meer veranderen.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
        Hier in Gouda is het gewoon dood, iedereen wacht gewoon tot 12 uur, pieper piept zowat niet meer en. Het is gewoon doodsaai/ongezellig op straat, terwijl vroeger het echt, leuk was, knal hier/knal daar, echt Oud & Nieuw...Dat mis ik echt, maar helaas onze wil word doodgenegeerd dus...Anti vuurwerkmongolen hebben t voort zeggen in NL, alles moet dood of kapot...Dus we moeten t ermee doen wat we nu hebben. Tevens knal ik al jaren niet meer voor 12 uur, dat zal niet meer veranderen.
        Je knalt niet voor 12 uur? Vind oudjaarsavond eigelijk nog mooier dan het 12 uur moment

        Van mij mag het ook weer terug naar 10 uur smorgens. Je hoort hier weinig verschil overigens met de oude tijden, omdat er overal carbid wordt geschoten. En veel kids lopen hier met cat1 en klein knalvuurwerk rond.

        Comment


          #34
          Van mij mag het ook zeker weer terug naar 10u tot 2 u
          www.Youtube.com/MRPJS1

          Comment


            #35
            Terug naar 10 uur hoeft van mij niet perse, maar ruimere tijden wel. Als ik terugkijk maar de afsteekkant van vroeger, was 10 uur eigenlijk al laat, want je was om 6 uur al wakker.
            Maar, de volwassen realiteit is tegenwoordig helaas dat je in de ochtend eigenlijk geen herrie meer kan maken zonder gezeur, en ik gun andere mensen ook hun pleziertje. Rustig winkelen, hond uitlaten, rondje hardlopen, whatever.

            De eerder genoemde 2 tot 2 vind ik wel een goede middenweg.
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #36
              Om toch rekening te houden met mijn medeburger ( die dat voor die ene dag per jaar niet met mij doet ), zou ik adviseren de huidige tijden te veranderen in 14.00-03.00.
              Tijd genoeg voor iedereen om nog een boodschap te doen en de huisdieren uit te laten. En voor ons genoeg tijd om overdags te stoken en 's-nachts legaal wat langer dorr te gaan.
              Vreemd genoeg hoor ik niemand over langer door gaan, dus ik zal wel een uitzondering zijn die dat prettig zou vinden.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                Ik zie aardig wat mensen die graag eerder willen stoken, maar zelf heb ik liever dat ik nog wat langer door mag gaan. Ik ben de afgelopen jaren altijd nog na tweeën bezig geweest. Gelukkig heb ik hier nooit gezeik over gehad, en vond zelfs de wijkagent bij ons dat we de restanten de zelfde avond nog opknalde, dan dat we het "eventueel de volgende dag toch zouden afsteken". Maar toch zou ik liever hebben dat we officieel wat langer door mogen gaan.

                Comment


                  #38
                  Ik blijf erbij dat 10.00 - 02.00 veel beter is. Helaas zal dit nooit meer het geval zijn en wordt alles alleen maar meer ingeperkt totdat we een kwartiertje na 12 uur over houden.
                  Maar of ik mij er dan aan ga houden is de vraag...

                  Comment


                    #39
                    Van mij mag het vanaf 8 uur op 29 december tot 04:00 op 1 januari!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                      Van mij mag het vanaf 8 uur op 29 december tot 04:00 op 1 januari!
                      Precies! of de hele kerstvakantie.

                      Comment


                        #41
                        Welkom in Utopia.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #42
                          Doe maar 23:00 - 1:00
                          Ik houd niet van die harde klappen 's avonds als ik samen met mijn familie een spelletje aan het doen ben.

                          Comment


                            #43
                            liever van 00.00 uur tot 00.30 uur al die geluiden trek ik zo slecht.

                            Comment


                              #44
                              Gewoon weer terug naar 10.00 uur zodat de jeugd weer overdag kan knallen. Ze moeten ophouden met die pesterij. Maar om eerlijk te zijn merk ik weinig verschil met een aantal jaar geleden, de meeste jeugd staat gewoon met rugzak te knallen, en politie doet er niks aan, die zijn ook jong geweest.

                              Comment


                                #45
                                Gewoon net als in zwijndrecht jaaaaaaaren terug(nu uiteraard niet meer)hele oudjaarsdag en de twee dagen ervoor een paar uurtjes.

                                Comment

                                Working...
                                X