Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62
  1. #61
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SVENiX Bekijk bericht
    Ja. Vooral nu alle hondenliefhebbers op Facebook weer een vuurwerkvrij uurtje willen claimen tussen 22:00 en 23:00.
    Die mensen met honden motten niet zeiken. Ik ben ook een honden liefhebber, bang of niet gewoon knallen! Die van mij is ook als de dood om naar buiten te gaan maar ik zie het probleem niet! Voor 18:00 naar buiten meestal is er rond 23:00 ook nog wel een rustiger moment dus kan die ook als die wil en anders na 00:00 uur 02:00 ofzo prima toch???? Baasjes moeten niet overdrijven, Paniek die zei maken is erger voor het dier dan het vuurwerk.

    edit*

    Als die hond als de dood is verwacht men dat die om 22:00 zo lekker rustig buiten ik ga effe lekker chille buiten... Dat beest is nog steeds als de dood als hij denkt het is voorbij begint het weer op 23:00 dus wat bereik je daar nou mee eigenlijk????
    365 days a year pyromaniac

  2. #62
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Ja natuurlijk zou ik dat willen, maar ik weet ook dat het onrealistisch is om dat nu voor te stellen.
    Wat ik liever zou zien is een verruiming van de regel van 25kg. Maak het kruitgewicht, of 100kg ofzo.
    En als alle importeurs dan ook nog even de bruto gewichten van hun producten zouden vermelden op hun site oid zou dat ook wel fijn zijn...
    Keep it legal!

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •