Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 67
  1. #16
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Dit bericht maakt mij erg boos. Zoals velen weten ben ik erg betrokken geweest bij G1000, maar ook bij de genoemde monitoringsgroep. Ik vind het ongegrond dat Ronald van Vliet op deze negatieve manier de media heeft benaderd, het artikel staat vol onwaarheden. Het was vanaf het begin van G1000 al duidelijk dat Ronald dit hele evenement wilde aangrijpen om vuurwerk te verbieden. Ik heb vanuit vuurwerkliefhebbend oogpunt veel ingeleverd (10 vuurwerkvrije zones, die eigenlijk nergens goed voor zijn en enkel negativiteit in de media teweeg brengt), maar vond het een mooie middenweg. Dat Ronald van Vliet zo onsportief is om op deze manier via de media zijn gelijk te halen, vind ik beneden alle peil.

    Ik heb de monitoringsgroep een uitgebreide mail gestuurd waarin ik bovenstaande noem. Ik verwacht dat er een nieuwe bijeenkomst komt om dit uit te praten. Ik hou jullie graag hierover op de hoogte.

    Ik zou tevens de media opzoeken met je verhaal

  2. #17
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Bij mij overheerst nu het gevoel van 'je niet verlagen tot hetzelfde niveau'. Deze 'schade' in tubantia is toch niet meer te fixen, en aan de uitkomst doet het niks af. Ik was akkoord met de 10 zones, en dat zal ik ook wel blijven.

    Overigens nog geen reactie gehad vanuit de monitoring groep
    Ik adviseer je om niet te denken in termen als 'onsportief', 'oneerlijk' of 'verlagen tot'. Dit is knalharde politiek, het is niet anders.

    Als niemand uit de monitoringsgroep reageert op jouw mail, houdt het op. Tenzij je in je eentje een ingezonden brief schrijft of Tubantia benadert. Maar ik denk dat je daar niet op zit te wachten. Daarom: zoek steun en trek gezamenlijk op.

  3. #18
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Ik adviseer je om niet te denken in termen als 'onsportief', 'oneerlijk' of 'verlagen tot'. Dit is knalharde politiek, het is niet anders.

    Als niemand uit de monitoringsgroep reageert op jouw mail, houdt het op. Tenzij je in je eentje een ingezonden brief schrijft of Tubantia benadert. Maar ik denk dat je daar niet op zit te wachten. Daarom: zoek steun en trek gezamenlijk op.
    Heb inmiddels al van 2 mensen appjes gekregen, dus dat komt goed! Ik blijf aansturen op die bijeenkomst, het liefst nog met de burgemeester erbij. Vind het echt een naaistreek, maar dat was al wel duidelijk

  4. Deze 4 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Ik adviseer je om niet te denken in termen als 'onsportief', 'oneerlijk' of 'verlagen tot'. Dit is knalharde politiek, het is niet anders.

    Als niemand uit de monitoringsgroep reageert op jouw mail, houdt het op. Tenzij je in je eentje een ingezonden brief schrijft of Tubantia benadert. Maar ik denk dat je daar niet op zit te wachten. Daarom: zoek steun en trek gezamenlijk op.
    De monitorgroep bestaat naast de in het artikel genoemde Ronald en Loes überhaupt slechts uit Koala, mij, twee anderen en handvol minder actieve leden.

    Ik wil net als Koala geen overhaaste beslissingen nemen en ik wil ook anderen vragen zich hier niet in te mengen door lukraak artikelen in te zenden. De campagnes beginnen volgende week en dan zal er hopelijk positief nieuws volgen.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Heb inmiddels al van 2 mensen appjes gekregen, dus dat komt goed! Ik blijf aansturen op die bijeenkomst, het liefst nog met de burgemeester erbij. Vind het echt een naaistreek, maar dat was al wel duidelijk
    Als ik het zo lees is het voor meneer van Vliet (52 jaar) nooit jong geweest denk ik een persoonlijk iets.
    Hij kan zijn hond niet uitlaten (ik wel, waarom hij niet??)
    Hij kan zijn moeder niet alleen laten ( ik wel, waarom hij niet??)
    Hij zegt dat het niet te handhaven is... ooh? al geprobeerd dan?
    De overlast geeft niet het legale vuurwerk. doe daar wat aan?? hoor ik hem niet over.

    doe deze meteen ff https://vuurwerkfederatie.nl/ikervaargeenoverlast/

    Het is als ik het zo lees een man met een persoonlijk probleem, een persoonlijk gewin moet er behaald worden over de rug van anderen, een hele egoistische en narcistische eigenschap. Uit naam van een groep naar de media gaan is heel fout en reden genoeg om per direct uit de groep te plaatsen.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Pyroboy26 voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2018
    Berichten
    178
    Thanks
    48
    106 waarderingen in 43 posts
    kansloos weer
    Laatst gewijzigd door Geert.98; 29 november 2018 om 12:50

  10. #22
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Wat een verhaal weer zeg, hoe negatief kun je in het leven staan. Hij staat totaal nergens voor open, het enigste wat hij wil is zijn zin door drukken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #23
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Wat een verhaal weer zeg, hoe negatief kun je in het leven staan. Hij staat totaal nergens voor open, het enigste wat hij wil is zijn zin door drukken.

    Hij zou onderdeel kunnen uitmaken van de de OVV.

  12. Deze gebruiker waardeert blackmoon voor het bericht:


  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Wat een ontzettende zuurpruim zeg, dit is laag bij de grond. Pak hem maar goed aan koala!

  14. #25
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Alles leuk en aardig, maar meneer heeft het wel voor elkaar. Hij heeft zijn giftige boodschap kunnen verspreiden.

    Voor wie onze boodschap wil verspreiden: zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...eenoverlast-nl

    Zelf de publiciteit zoeken is uiteindelijk effectiever dan stoom afblazen in dit topic.

    Overigens grote waardering voor Brainiac en Koala die veel tijd en energie hebben gestopt in de G1000. En hun nek hebben durven uitsteken.

  15. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  16. #26
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Sommige mensen moeten echt verbannen worden naar een onbewoond eiland of zoiets!

  17. #27
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.775
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ronald van Vliet : verhuis lekker naar Rottumerplaat oid
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  18. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Ronald Verdriet...

    Een man van 52 die:
    Waarschijnlijk nooit liefde in zijn leven heeft gekend,
    Werd in zijn jeugd gepest,
    Mocht vroeger van zijn ouders geen vuurwerk afsteken,
    Samen woont met een links denkend monster met een kort pittig kapsel,
    Bij wie hij onder de plak zit,
    Geen woord te vertellen heeft,
    Mag sinds hij bij zijn vrouw is geen vuurwerk afsteken,
    Moet nog steeds luisteren en verplicht boodschappen doen van zijn moeder,
    Hij is meer een katten liefhebber, maar zijn vrouw moest en zou een hond,
    Hij moet 3 keer per dag die hond uitlaten,
    Kan geen kinderen krijgen,
    Moet verplicht vegetarisch eten van zijn vrouw,
    Moet elke week verplicht bij zijn schoonmoeder op bezoek,
    Heeft een torenhoge schuld bij de bank voor zijn hypotheek,
    Gaat nooit op vakantie,
    Heeft geen hobby's,
    Heeft geen vrienden,
    En mag geen alcohol drinken van zijn vrouw....

    En zo beste mensen ontstaan "doorgedraaide idioten" in dit land, die iedereen opzadelen met de domste regels en iedereen zijn of haar pleziertjes willen afpakken. Omdat ze zelf ook niks mogen, gunnen we het de ander ook maar niet!

  19. Deze 5 gebruikers waarderen Martin1978 voor het bericht:


  20. #29
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    We moeten bij meneer van vliet paar honden 12 uur leten blafen oh moet verboden worden
    We moeten bij meneer van vliet 12 uur lang harde muziek draaien oh muziek moet verboden worden
    Ik vind het werkelijk nergens op slaan kijk als nou week lang volop aan knallen zijn oke maar dit is gvd 8 uurtjes plezier met enkeling die iets eerder wat afsteekt hou op man triest...

  21. #30
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    695
    977 waarderingen in 322 posts
    ik lees vooral het verhaal van iemand die persoonlijk erg gefrustreerd is inderdaad.
    ik denk vooral dat zijn moeder hem boodschappen laat doen zodat ze hem een beetje in de gaten kan houden ...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •