Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 160
  1. #121
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Na exact vijftien etmalen stond de tellert op 14.118. Dat is een gemiddelde van 941,2 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 35.765 meldingen

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Fegefeuer voor het bericht:


  3. #122
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Na exact vijftien etmalen stond de tellert op 14.118. Dat is een gemiddelde van 941,2 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 35.765 meldingen
    Na exact 17 etmalen stond de teller op 14.902. Dat is een gemiddelde van 876,6 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 33.310 meldingen.

  4. #123
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Bijna een daling van 2000 stemmen per dag zo'n beetje, jammer om te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #124
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Bijna een daling van 2000 stemmen per dag zo'n beetje, jammer om te zien.
    Ik geloof dat er deze maand vier miljoen mensen vuurwerk bestellen/kopen. De verkopers daarvan zouden wellicht wat beter hun best kunnen doen om ikervaargeenoverlast.nl onder de aandacht van hun klanten te brengen.

  6. #125
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Ik geloof dat er deze maand vier miljoen mensen vuurwerk bestellen/kopen. De verkopers daarvan zouden wellicht wat beter hun best kunnen doen om ikervaargeenoverlast.nl onder de aandacht van hun klanten te brengen.
    Maar misschien kunnen ze zich beter richten op hun eigen petitievoorvuurwerk.nl. Vandaag liefst 31 nieuwe handtekeningen erbij.

  7. #126
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    Het komt wel goed met het vuurwerk. Ik heb er wel vertrouwen in. Mochten ze het vuurwerk nog verder willen inperken, dan heb ik gewoon heel hard schijt.

    Hier in de wijk gelukkig een meerderheid van liefhebbers. Ik laat mij toch zeker niet plezier en een hobby ontnemen. Wat zullen we nou krijgen? Nee hoor, dan hebben ze aan mij echt totaal de verkeerde. Ik blijf toch wel stoken.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Tom2396 voor het bericht:


  9. #127
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Maar misschien kunnen ze zich beter richten op hun eigen petitievoorvuurwerk.nl. Vandaag liefst 31 nieuwe handtekeningen erbij.
    Vind sowieso dat de importeurs en verkopers weinig van zich laten horen, mijn gevoel is dat ze zich als een mak lammetje naar de slachtbank laten sturen. Tegengeluid is er bijna niet.

  10. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  11. #128
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    900
    Thanks
    567
    485 waarderingen in 244 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Vind sowieso dat de importeurs en verkopers weinig van zich laten horen, mijn gevoel is dat ze zich als een mak lammetje naar de slachtbank laten sturen. Tegengeluid is er bijna niet.
    Idd, als elke importeur een banner op de website zou plaatsen en dit communiceert naar zijn dealers heb je landelijke dekking en bereik je de doelgroep.

  12. Deze gebruiker waardeert Pointer voor het bericht:


  13. #129
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    nog maar een melding gedaan
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  14. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Bijna een daling van 2000 stemmen per dag zo'n beetje, jammer om te zien.
    Ja als je dat dus door rekent, en de stand van gister pakt - 21 x 2000 kom je negatief uit, dus dat moet wel afvlakken

  15. #131
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.953
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  16. #132
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Als iedereen nou ook deze even daarnaast gebruikt,kun je mooi een landelijke dekking bereiken door een andere postcode in te voeren
    https://postcodebijadres.nl/postcodes-nederland

  17. Deze gebruiker waardeert pkd19 voor het bericht:


  18. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Ik geloof dat er deze maand vier miljoen mensen vuurwerk bestellen/kopen. De verkopers daarvan zouden wellicht wat beter hun best kunnen doen om ikervaargeenoverlast.nl onder de aandacht van hun klanten te brengen.
    Iets wat ik begin december al schreef....

  19. #134
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Na exact 17 etmalen stond de teller op 14.902. Dat is een gemiddelde van 876,6 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 33.310 meldingen.
    Na exact 18 etmalen stond de teller op 15.392. Dat is een gemiddelde van 855,1 meldingen per dag. Als dat gemiddelde zo blijft, staat de teller op 31-12 om 20 uur op 32.493 meldingen.

  20. #135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Dit even naar één vandaag gestuurd:

    Met volle bewondering heb ik uw uitzending gezien van 11 december over vuurwerk. Graag wil ik daar even op reageren.
    Ik geniet elk jaar van de jaarwisseling, ik steek graag vuurwerk af en ik vind dat deze traditie behouden dient te worden. Met of zonder vuurwerk vrije zones. Maar het lijkt nu wel of iedereen tegen vuurwerk is in de media.
    Elk jaar kijk ik uit naar de jaarwisseling, ik ga naar vuurwerkshows en ik kijk reikhalzend uit naar de vuurwerkfoldertjes die in december op de mat vallen.
    Ik ga bijvoorbeeld niet op zomervakantie of op wintersport, ik besteed mijn zuurverdiende geld aan vuurwerk aan het einde van het jaar. Elk jaar gaat er bij mij voor minimaal 500 euro de lucht in en daar geniet ik van. Sommige buren ook, andere niet. Vorig jaar werden er zelfs vragen gesteld in het dorp van mijn ouders, waarom we na jaren, de jaarwisseling ergens anders hebben gevierd.
    Dat er mensen tegen vuurwerk zijn begrijp ik, dat er vuurwerk vrije zones zijn rondom een kinderboerderij bijvoorbeeld, begrijp ik en dat huisdieren van slag kunnen raken begrijp ik ook. Maar niet alle ouderen in een verzorgingshuis zijn tegen vuurwerk, sommige oudere mensen klagen zelfs waarom ze geen vuurwerk zien tijdens de jaarwisseling weet ik uit mijn omgeving. Niet alle huisdieren raken van slag en niet elke vuurwerkliefhebber bekogeld de politie.
    Ik als liefhebber van vuurwerk mag maar 8 uurtjes per jaar vuurwerk afsteken, laat mij dan ook in mijn waarde. Aan die 8 uurtjes kom ik niet eens, ik haal nog niet eens 2 uurtjes. Maar ik sta tijdens mijn werk wel vaak in de hondenpoep, moeten we dan alle honden verbieden? Nee toch? Ik ervaar geluidsoverlast overdag als ik nachtdienst heb, moet ik dan een meldpunt openen voor geluidsoverlast? Nee toch? En zo zijn er nog zat andere voorbeelden, maar mij hoor je niet.
    In het uitgaansleven is er elke week wel ergens in het land een vechtpartij, steekpartij of wordt er zelfs geschoten. Maar verbieden we het stappen dan? Bij de wintersport vallen jaarlijks vele gewonden, waardoor mijn zorgverzekering omhoog gaat. Verbieden we dan wintersport? Maar ik ben vuurwerkliefhebber en dan heeft opeens iedereen last van mij, ook al is dat maar twee uurtjes per jaar. Laat mij ook mijn pleziertje hebben één keer per jaar...
    Dat er randdebielen zijn die hulpverleners bestoken met zwaar illegaal vuurwerk kan ik niet begrijpen, waarschijnlijk hebben deze mensen een kronkel in hun kop. Maar de media moet niet elke vuurwerkliefhebber over één kam scheren. De media is anti vuurwerk, terwijl uit een enquête van het Algemeen Dagblad blijkt, dat het merendeel van de Nederlandse bevolking liever zelf vuurwerk afsteekt.
    Ik wil niet naar een vuurwerkshow in mijn gemeente, als mijn gemeente die organiseert op 31 december. Ik wil zelf vuurwerk afsteken. Niets vind ik mooier dan een lontje aansteken van een mooie cakebox.
    Als ik naar een vuurwerkshow in mijn gemeente moet, wie zorgt er dan voor mijn veiligheid? Wie schiet die show dan? Wie zorgt er dan voor voldoende parkeerplaatsen en wie zorgt er dan voor dat er geen randdebiel met een stuk in zijn kraag, een stuk illegaal vuurwerk in het publiek gooit? Kortom dit is niet te handhaven en er zijn niet zoveel schiet bedrijven in Nederland die een vuurwerkshow kunnen houden in elke gemeente in Nederland.
    Misschien moeten we in dit land weer eens normaal gaan doen en niet overal kritiek op hebben en laten we vooral doorgaan met onze Nederlandse tradities.

    Misschien had de vuurwerkfederatie ook zoiets kunnen doen? Misschien hadden ze dan zendtijd kunnen krijgen in de uitzending.... Het is maar een ideetje hoor!

  21. Deze 19 gebruikers waarderen Martin1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •