Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 18 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 259
  1. #61
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Zeker weten met opzet, de overheid zelf geeft geen moer om ons plezier. Alleen maar om geld. Niet te vergeten is vuurwerk in hun ogen ook een wapen om ons te weren mocht er een keer de pleuris uit te breke ...dus hebben ze vuurwerk liever uit handen. Ik ben sprakeloos over het systeem in deze wereld,de controle, verlies van vrijheid en leuke dingen.
    Vind alles echt een slechte kant op gaan!!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  2. Deze 2 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    anders ritje achter deur of belgie je kon hier wel op wachten dat ze dit flikte ienden is nabij kwa traditie in ned jammer genoeg maar hoe zit met vuurpijlen die je al besteld heb en zo 3 poot er bij krijgt ? of krijg je nu niks geleverd meer opeens want is beetje ondiudelijk zo omdat ze niet kunnen verbieden

  4. #63
    VWC-Lid Rotterdammur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2017
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    100
    Thanks
    35
    55 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterpan Bekijk bericht
    Dit houdt in dat winkeliers alleen vuurpijlen mogen verkopen als de consument er ook zo'n standaard bij koopt. Ook mag een vuurpijl niet worden afgestoken zonder zo'n veilig, goedgekeurd exemplaar.....

    Maar als ik bij winkel 1 zo standaard koop, houd dat in dat als ik in verschillende winkels vuurpijlen ga kopen, ik overal met de vuurpijl lanceer/standaard mee onder arm binnen moet komen als om vuurpijlen mee te krijgen? en anders geen vuurpijl mee krijg of verplicht nog een lanceerstandaard aan te schaffen...
    Volgens mij krijg je m er gratis bij. Tenminste, ik heb in meerdere webshops gezien dat als ik vuurpijlen in mn mandje deed er automatisch een gratis standaard bij kwam.

  5. #64
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Moet je dit filmpje eens bekijken in dit nieuwsbericht.
    Sorry hoor, maar hiermee kan je toch niet fatsoenlijk vuurpijlen mee afschieten?
    https://nos.nl/l/w/2260350
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Moet je dit filmpje eens bekijken in dit nieuwsbericht.
    Sorry hoor, maar hiermee kan je toch niet fatsoenlijk vuurpijlen mee afschieten?
    https://nos.nl/l/w/2260350
    Exact dat heb ik ook met flessen zien gebeuren. Dus wat dat betreft heeft die Leo een goed punt toch?

  8. #66
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
    Volgens mij krijg je m er gratis bij. Tenminste, ik heb in meerdere webshops gezien dat als ik vuurpijlen in mn mandje deed er automatisch een gratis standaard bij kwam.
    Bij Zenavuurwerk NL niet, kost je 1,99 als je pijlen besteld (per bestelling)

  9. #67
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Triest dat dit zo groot in het nieuws moet komen. Dit is pure onrust zaaien inplaats van informatief nieuws vertellen. Alleen snap ik niet helemaal van de keuring dat dit nu pas plaatsvind, waardoor er weinig tijd overblijft om een alternatief te zoeken...

  10. #68
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Moet je dit filmpje eens bekijken in dit nieuwsbericht.
    Sorry hoor, maar hiermee kan je toch niet fatsoenlijk vuurpijlen mee afschieten?
    https://nos.nl/l/w/2260350
    Dat ben ik met je eens alhoewel ik mij wel afvraag welke windkracht wordt nagebootst. Een pijlenstandaard voor elke windkracht is natuurlijk niet te maken binnen acceptabele kosten. Dan komt iemand een pijlenpakket kopen van EUR 20,00 en dan wordt hem verteld dat hij er ook een standaard bij aan moet schaffen van ca. EUR 15,00 en dus totaal EUR 35,00 kwijt is. Dat kan natuurlijk niet.

    Die eerste variant ken ik niet en valt zo om, de 2e is de meer gangbare versie die door verschillende importeurs wordt aangeboden. Die staat bekend als degelijk. Je hebt er ook een namaak-versie van die een stuk goedkoper is en heel snel breekt maar dat is deze zo te zien niet. In het filmpje zie je ook dat het afsteken prima gaat met die degelijke variant maar ben wel verbaasd over het omwaaien waardoor ik toch denk dat die blower aardig hard staat. Maar dat is gissen.
    www.huismanvuurwerk.nl

  11. #69
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Geen vuurpijlen meer dit jaar als het aan de media ligt. Sluw hoor goed over nagedacht. Hoezo demonisering.
    December Will Be Magic Again!!

  12. #70
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
    Volgens mij krijg je m er gratis bij. Tenminste, ik heb in meerdere webshops gezien dat als ik vuurpijlen in mn mandje deed er automatisch een gratis standaard bij kwam.
    Gratis is maar bij enkele winkels. Bij de meeste moet je ervoor betalen. Lijkt me ook logisch, je kunt de winkeliers wel op blijven zadelen met extra kosten maar dat houdt ergens op. Volgend jaar moeten de winkeliers ook al verplicht een bril mee gaan geven op hun kosten en de meesten doen dat dit jaar al. Dat moet een winkelier wel gewoon inkopen natuurlijk, die krijgt het niet cadeau!
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #71
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Triest dat dit zo groot in het nieuws moet komen. Dit is pure onrust zaaien inplaats van informatief nieuws vertellen. Alleen snap ik niet helemaal van de keuring dat dit nu pas plaatsvind, waardoor er weinig tijd overblijft om een alternatief te zoeken...
    Da's de bedoeling ook.
    December Will Be Magic Again!!

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Happiness voor het bericht:


  15. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nog nooit waren deze dingen verplicht, nog nooit. En nu worden ze getest omdat deze dingen verplicht zijn gesteld en ineens zijn ze niet goed en mogen er geen vuurpijlen verkocht worden. Hoe bureaucratisch moet je het nog hebben hier in Nederland? Er kan dus niet een beetje flexibel met de opgelegde regel worden omgegaan, nee... "wet is wet en daar wijken wij niet vanaf meneer."

  16. #73
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Zwarte donderdag.
    December Will Be Magic Again!!

  17. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens alhoewel ik mij wel afvraag welke windkracht wordt nagebootst. Een pijlenstandaard voor elke windkracht is natuurlijk niet te maken binnen acceptabele kosten. Dan komt iemand een pijlenpakket kopen van EUR 20,00 en dan wordt hem verteld dat hij er ook een standaard bij aan moet schaffen van ca. EUR 15,00 en dus totaal EUR 35,00 kwijt is. Dat kan natuurlijk niet.

    Die eerste variant ken ik niet en valt zo om, de 2e is de meer gangbare versie die door verschillende importeurs wordt aangeboden. Die staat bekend als degelijk. Je hebt er ook een namaak-versie van die een stuk goedkoper is en heel snel breekt maar dat is deze zo te zien niet. In het filmpje zie je ook dat het afsteken prima gaat met die degelijke variant maar ben wel verbaasd over het omwaaien waardoor ik toch denk dat die blower aardig hard staat. Maar dat is gissen.
    5 meter per seconde volgens het aanvullende rapport: https://www.ilent.nl/documenten/rapp...eerstandaarden

    Dat is windkracht 3

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    heel leuk maar waar is biusje die normaal in vuurpijlepaket zit en getest woord die grond in moet heel raar alemaal dit

Pagina 5 van 18 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •