Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 142 van 142
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Thanks
    195
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
    Toen de verkoop van start ging lag er hier in de winkels alleen maar 2018 batch knetterballen normaal en XXL. Daar dus even goed naar kijken in de winkel. Nu was ik er van het weekend weer om even te kijken of de knetterrotjes er lagen en toen hadden ze alleen maar 2017 batch liggen. De goede dus met papiertjes ipv zo een kokertje. Als je alleen 2018 kan krijgen zou ik alleen voor de ratellinten gaan. Succes!
    De 2017 knetterballen hebben ook het "kokertje" ipv het "papiertje".

VWC-Lid -robin32-'s schermafbeelding
    Thanks
    347
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    De 2017 knetterballen hebben ook het "kokertje" ipv het "papiertje".
    de xxl ballen batch 2017 hebben gewoon nog het vertrouwde papiertje met de bolletjes er in

3. The Following User Says Thank You to -robin32- For This Useful Post:

VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Thanks
    195
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -robin32- Bekijk bericht
    de xxl ballen batch 2017 hebben gewoon nog het vertrouwde papiertje met de bolletjes er in
    Ik doelde op de normale knetterballen.

VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Thanks
    181
    Nogmaals de plastic kokertjes zijn gewoon prima.bij de XXL.
    No Pyro ! No Party !

VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Thanks
    98
    Afbeeldingen
    1797
    Vind die knetterrotjes echt helemaal leip haha. Eerst een leuk vlammetje en dan wat geknetter. Ook mijn 2 jongens vinden ze helemaal geweldig.
    Gerwin

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    2.198
    Thanked 2.465 Times in 972 Posts
    Afbeeldingen
    526
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
    Toen de verkoop van start ging lag er hier in de winkels alleen maar 2018 batch knetterballen normaal en XXL. Daar dus even goed naar kijken in de winkel. Nu was ik er van het weekend weer om even te kijken of de knetterrotjes er lagen en toen hadden ze alleen maar 2017 batch liggen. De goede dus met papiertjes ipv zo een kokertje. Als je alleen 2018 kan krijgen zou ik alleen voor de ratellinten gaan. Succes!
    Ik dacht slim te zijn om nog een doosje XXL Knetterballen 2017 batch te kopen, altijd leuk voor tussendoor op oudejaarsavond. Heb toch maar even het doosje geopend in de winkel om te kijken naar de inhoud van de ballen. Ook in de doosjes van de 2017 batch zaten de plastic kokertjes, heb ze dus maar laten staan. Nu maar een doosje linten meegenomen. Blijft gewoon leuk om daar oudejaarsavond mee te beginnen. Helaas vielen ze vorig jaar erg tegen, maar dit jaar maar in de herkansing en de reacties zijn positief hier op het forum.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    127
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Ik dacht slim te zijn om nog een doosje XXL Knetterballen 2017 batch te kopen, altijd leuk voor tussendoor op oudejaarsavond. Heb toch maar even het doosje geopend in de winkel om te kijken naar de inhoud van de ballen. Ook in de doosjes van de 2017 batch zaten de plastic kokertjes, heb ze dus maar laten staan. Nu maar een doosje linten meegenomen. Blijft gewoon leuk om daar oudejaarsavond mee te beginnen. Helaas vielen ze vorig jaar erg tegen, maar dit jaar maar in de herkansing en de reacties zijn positief hier op het forum.
    Heb je wel gekeken of je de 2018 batch ratellinten hebt, die van 2017 zijn inderdaad vlut. Sommige pakken van de knetterballen XXL batch 2017 bevatten nog wel zakjes met losse knetters. Het gaat dan om batch no: 2017-1405-01

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten