Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [Show] Opheusden - Verjaardagsvuurwerk - 10-11-2018

    Omdat het een Privé vuurwerk betrof mocht ik helaas dit niet in de agenda zetten. Gelukkig hebben we de foto's en video nog dus wil ik jullie er graag deelgenoot van maken.


    Afgelopen zaterdag mochten we met Heron Fireworks op pad om deze dag een vuurwerkje op te bouwen in Opheusden. Plaats van handelen was een dijk aan de rand van het dorp tegen de Nederrijn aan.

    De reden voor het vuurwerk was een 50e verjaardag. Een mijlpaal die de opdrachtgever duidelijk wilde afsluiten met een knal! Dat dit niet zomaar een vuurwerkje was getuige de voorraad vuurwerk die meegegaan was in vrachtwagen een hoop blokken, kleine cakes, singleshots, Singlerows, candles en een berg (521 stuks) shells tot en met 5 inch. Het was een voorraad producten waar menig kermisvuurwerk jaloers op zou zijn.

    En of dat het allemaal nog niet genoeg was werden er ook nog aan aantal gasvlammen mee gezeuld. En om het feest compleet te maken werd me verteld dat het een Pyromusical was deze avond!






    Het werd dus serieus aangepakt! Terwijl ik bezig ben om de eerste afzetting met lint te maken. Komt er een oude vrouw over de dijk aangefietst, en die vraagt me wat er te doen is....Zucht, really.. Een vrachtwagen met groot Heron Fireworks er op, op me jas Heron Fireworks, een busje naast me Heron Fireworks erop. Genoeg aanwijzingen dat we wellicht iets met vuurwerk gaan doen. Ik kon het dan ook niet laten om dan maar het volgende te roepen: Ja mevrouw, er is hier een lijk gevonden! riep ik met een stalen smoel hahaha Dit aan te horen verbleekt het arme mens... en fietst haastig weg


    Na de afzetting was het aanpoten geblazen want deze niet al te kleine show moest nog van scratch af aan gebouwd worden. Na een poosje begon het ook nog eens te regenen, en de shells stonden op een wat lastig te bereiken plek op de dijk tegen de Nederrijn aan 250 meter verderop. Kortom het beloofde een complexe opbouw te worden.

    Een kleine 2 uur voordat we op de knop moesten drukken was het hele spul klaar om afgeschoten te worden. Dat viel al bij al niet tegen, al zeg ik het zelf. Inmiddels was in het dorp rond gegaan dat er deze avond een "klein" vuurwerkje op de dijk klaar stond en zo 10 minuten voordat de show begon stond de hele dijk dan ook stampvol.

    Goed! genoeg gepraat, hieronder de show fotos, en daar onder natuurlijk de 4K video!





































    En dan nog de 4K video:

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. Deze 15 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid LVT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Locatie
    Belgique.
    Berichten
    1.017
    Thanks
    317
    2.088 waarderingen in 797 posts
    Dik hoor!! Even een privé showtje hahaha! Bedankt voor het delen
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

  4. Deze gebruiker waardeert LVT voor het bericht:


  5. #3
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Bedankt voor het delen, prachtige foto's. Gaaf om dat zo te doen en een behoorlijke show zeg voor een 50e verjaardag. Vind vooral de triple layer mine op 7:15 min en het tail fanshape blokje op 7:48 min er tussenuit springen. Ziet er goed uit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.604
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Damm heb het wel gehoord , wist dat het vw was maar waar. Hier op de site dus niks kunnen vinden.
    Pech zat in de straal van 10 km.
    Thanks voor het delen en de film!!!

  8. Deze gebruiker waardeert ummagumma voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Wat een geweldig showtje, als ik 50 word wil ik er ook wel zo eentje.

    prachtige foto's en film weer.

  10. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    Damm heb het wel gehoord , wist dat het vw was maar waar. Hier op de site dus niks kunnen vinden.
    Pech zat in de straal van 10 km.
    Thanks voor het delen en de film!!!
    Idem dat was niet ver rijden.

    Maar wat een show zeg, als je 50 jaar wordt.
    Dat is toch een droom.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •