Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste en snelst verkrijgbare ratelband op Nederlandse bodem?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb een paar keer een 100.000 rol gehad van China Red, deze presteerde eigenlijk voor nederlandse maatstaven altijd wel goed.

    Comment


      #17
      Happiness ......I know i know...........retalband

      Comment


        #18
        IK zou inderdaad voor 20 e knetterlint kopen en dan een band maken Geen enkele nl mat die daar tegen op kan.

        Comment


          #19
          Heb dit jaar er 1 van Wolff besteld, de rough shanghai.Ik kon hem met veel korting kopen en me zoontje wilde hem persé hebben.. ben benieuwd!!

          Comment


            #20
            Ik hou dit topic goed in de gaten! Ik hoor inderdaad ook elk jaar dat er bepaalde NL-matten zijn die het best aardig doen, maar welke dan?

            Zo goedkoop is een 100k niet, in freakacties wel goed te doen uiteraard!

            Comment


              #21
              Of je moet mazzel hebben. Een aantal jaar geleden 4 rollen bij Abbing Zeist besteld.
              Bleek flash in te zitten. Wat dus niet de bedoeling was. De rollen waren van GBV
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                Enkele jaren terug een aantal 100000 klappers van Cafferata gehad voor 27,50€ per stuk. Zijn tegenwoordig een stuk duurder maar vond ze erg goed voor Nederlandse begrippen (politie op mountainbike kwam net de hoek om fietsen, terwijl de mat net was aangestoken, niet dat ze er veel verstand van hadden maar moest ze aan de hand van de doos overtuigen dat het een NL mat was.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                  IK zou inderdaad voor 20 e knetterlint kopen en dan een band maken Geen enkele nl mat die daar tegen op kan.
                  Eens.

                  Het geld dat je wilt reserveren voor een mat, zou ik besteden aan knetterlinten om daar vervolgens een leuke mat van te maken.
                  Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                  Comment


                    #24
                    Het is wel leuk om er een legaal rood tapijtje mee te maken maar echt lekker knallen doet het niet. Zonde eigenlijk.
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #25
                      Maar ja, wat heb je aan een rood tapijtje (en snipperende knallers) als je enkel in het donker mag stoken dus er niet van kunt genieten. Ja, om op te vegen de volgende ochtend...

                      Comment


                        #26
                        De hindoe rol van wolff knalt de meeste Nederlandse matten er makkelijk uit en is ook voordeliger dan een nl 100k.

                        Comment


                          #27
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Emile_Tjakka.PNG
Vertoningen:1
Grootte:56,2 KB
ID:	1568570

                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
                            De hindoe rol van wolff knalt de meeste Nederlandse matten er makkelijk uit en is ook voordeliger dan een nl 100k.
                            Opzich knalt deze nog best goed moet ik zeggen nouja voor een legale mat

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              Opzich knalt deze nog best goed moet ik zeggen nouja voor een legale mat
                              Zeker weten, deze ga ik onthouden! Thanks voor het filmpje Savendro!

                              Comment


                                #30
                                maar die staat niet meer op vuurwerkland.nl, daar enkel normale "100k" en kleinere matjes https://www.vuurwerkland.nl/assortiment/knalvuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X