Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[DEMO] De Vuurwerkgigant Waalwijk 23 december 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [DEMO] De Vuurwerkgigant Waalwijk 23 december 2018

    Stad/dorp: Waalwijk
    Provincie: Noord-Brabant
    Locatie: Terrein V.V. Baardwijk, akkerlaan 4
    Datum: Zondag 23 december 2018
    Tijdstip: Toegang vanaf 19:30 uur. Start 19:30 uur
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: ...
    Collectie: Vuurwerktoppers
    Bijzonderheden: Wordt normaal afgesloten met Pyromusical
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 7 December 2018, 23:17. Reden: Opmaak aangepast
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

    #2
    Vanavond bij deze demo wezen kijken i.p.v. de demo bij Piroshop Arentz Zutphen. Totale reistijd was een uur korter voor mij, vandaar de keuze

    Er werden alleen cakes geschoten van het merk Cafferata. Enkele cakes waren wel mooi, echter veel te prijzig voor wat je krijgt. De afgelopen weken heb ik mooiere cakes van andere merken gezien die even duur waren.

    Tijdens de demo werden de cakes per 2 geschoten en dat was in dit geval maar goed ook want sommige cakes gingen niet af omdat ze vochtig waren geworden door de regen. Ook knalde twee cakes uit elkaar waardoor alles op de grond afging. Tevens was er soms nogal wat verwarring tussen de pyro's die de cakes aan staken (met fakkels) en de omroeper. Verkeerde namen werden genoemd bij sommige cakes en ook staken beide pyro's een andere cake af. Al met al was het geen vlekkeloze demo, helaas!

    De finale daarin tegen ging wel lekker. Het was een pyromusical op o.a. een aantal nummers van Avicii. In de finale werd naast vuurwerk ook gebruik gemaakt van vlammenwerpers. Ik heb de finale opgenomen met mijn mobiel, als de kwaliteit oké is zal ik hem wel even uploaden.

    Mocht je willen weten wat ze hebben geschoten, kijk dan even op hun Facebook-pagina. Hier zou de gehele schietlijst moeten staan. Zelf heb ik echter hun Facebook-pagina niet kunnen vinden (heb ook geen Facebook account), anders had ik de lijst hier wel neergezet ;)

    Comment


      #3
      Dit was de Schietlijst denk ik:
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	AFB1001F-8527-4477-8573-C226A3503404.jpg
Vertoningen:1
Grootte:207,1 KB
ID:	1570130

      Zonde dat het zo’n rommeltje was :-(
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        #4
        Demo identiek aan die bij Vogelplein gisteren (zag het aan de schietlijst, al weet ik niet zeker of ook alle grotere boxen gisteren geschoten zijn). Op zich leuke finale maar 2 keer hoeft ook niet.
        I love Mines

        Comment


          #5
          @Ronn0, dit was inderdaad de schietlijst. Één van de compounds die op de grond afging was de Special Attraction.

          Hierbij het filmpje van de de finale. Het filmpje wordt nog wel verwerkt door Youtube, dus het kan zijn dat de 1080p versie nog niet beschikbaar is..

          Comment


            #6
            Top geregeld, binnen 5 a 10 minuten weer buiten met mijn besteling!

            Comment

            Working...
            X