Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 136
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 september 2016
    Berichten
    82
    Thanks
    18
    13 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik juich dit soort dingen natuurlijk toe! Maar wat is nou de bedoeling?

    Leuk dat er een hoop namen staan en dat we mensen moeten wijzen op positieve dingen maar voor dat idee hoeven we met ze alle toch nog geen 5 seconden na te denken.

    Komen er reclame spotjes? wordt heel social media pro vuurwerk? hangen we posters voor de raam? flyeren op straat????

    We weten nu dus dat er een samenwerking is maar meer dan dat eigenlijk ook niet...
    ik moet deze vuurwerk pro toch gelijk hierin geven, ik snap er geen hout van wat nu precies de bedoeling is?
    nogal een warrig verhaal

  2. Deze gebruiker waardeert star voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Terechte vraag hierboven. Maar door onze krachten te gaan bundelen hebben we sowieso een groter bereik.Dat is 1 winst. Daarnaast kunnen we ook mooie zaken bedenken en uitvoeren (waaronder een panel bijvoorbeeld). Maar voor is het bijvoorbeeld ook zaak dat dit bij de normale nederlander die niet zoveel van vuurwerk af weet bekend word en dat de media dit dus ook op gaat pakken.

    Het idee wat ik hier lees over een promo filmpje vind ik helemaal niet gek trouwens. Nemen we ook zeker mee.
    Zaak is dat we met zijn allen een gezamenlijk tegengeluid laten horen. In het verleden zijn er ook al eens samenwerkingsverbanden geweest, maar die zijn door andere belangen doodgebloed of worden nog door enkelingen onderhouden. Eeuwig zonde als je het mij (en anderen) vraagt, vandaar dus de hernieuwde samenwerking.

    Wel is het zaak dat dingen goed overlegd worden en dat we ook opgemerkt worden door de media (gelukkig heeft de federatie daar al wel contacten mee). Voor wat betreft deze eerste uiting is er bijvoorbeeld ook al contact geweest met de media, echter was dit niet nieuwswaardig genoeg (lees: waarschijnlijk geen sensatie genoeg). Dit is iets waar wij en iedereen ook gewoon rekening mee moet houden. Positieve verhalen over vuurwerk worden maar mondjesmaat geplaatst helaas.

    Zelf vind ik dit een mooi initiatief dat (met het nodige goede overleg) een mooie kans biedt voor ons liefhebbers! Er volgen in eder geval spoedig meer uitingen.

    En of het te laat is....tja dat is lekker makkelijk zeggen...ik zeg altijd, beter laat dan nooit toch?

  4. Deze 6 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Is er ook een potje geld?

  6. #64
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Is er ook een potje geld?
    Maar je geen zorgen: Donaties zijn vast welkom!

  7. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Hoeveel heb je overgemaakt? Plaats meteen even het rekening nr.

  8. #66
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Terechte vraag hierboven. Maar door onze krachten te gaan bundelen hebben we sowieso een groter bereik.Dat is 1 winst. Daarnaast kunnen we ook mooie zaken bedenken en uitvoeren (waaronder een panel bijvoorbeeld). Maar voor is het bijvoorbeeld ook zaak dat dit bij de normale nederlander die niet zoveel van vuurwerk af weet bekend word en dat de media dit dus ook op gaat pakken.

    Het idee wat ik hier lees over een promo filmpje vind ik helemaal niet gek trouwens. Nemen we ook zeker mee.
    Zaak is dat we met zijn allen een gezamenlijk tegengeluid laten horen. In het verleden zijn er ook al eens samenwerkingsverbanden geweest, maar die zijn door andere belangen doodgebloed of worden nog door enkelingen onderhouden. Eeuwig zonde als je het mij (en anderen) vraagt, vandaar dus de hernieuwde samenwerking.

    Wel is het zaak dat dingen goed overlegd worden en dat we ook opgemerkt worden door de media (gelukkig heeft de federatie daar al wel contacten mee). Voor wat betreft deze eerste uiting is er bijvoorbeeld ook al contact geweest met de media, echter was dit niet nieuwswaardig genoeg (lees: waarschijnlijk geen sensatie genoeg). Dit is iets waar wij en iedereen ook gewoon rekening mee moet houden. Positieve verhalen over vuurwerk worden maar mondjesmaat geplaatst helaas.

    Zelf vind ik dit een mooi initiatief dat (met het nodige goede overleg) een mooie kans biedt voor ons liefhebbers! Er volgen in eder geval spoedig meer uitingen.

    En of het te laat is....tja dat is lekker makkelijk zeggen...ik zeg altijd, beter laat dan nooit toch?
    Goed verhaal en helder maar mijn korte conclusie blijft dus eigenlijk dat er nog niks is behalve de samnewerking. Het is goed dat er een begin is maar ik had beetje idee dat er al heel wat te gebeuren stond maar er is niet meer dan contact. Het idee van een panel heb ik natuurlijk ook gezien maar volgens mij ga je daarmee de oorlog niet winnen.
    365 days a year pyromaniac

  9. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik vind het een heel goed initiatief, en hopelijk wordt er ook een resultaat mee gehaald.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Denk dat het te laat is, amsterdam en rotterdam zijn volgend jaar al vuurpijlloos. Helaas, geniet er dit jaar maar goed van. Over een paar jaar staan we met sterretjes te zwaaien.
    Ik ben het zeker met je eens, ook ik ben heel sceptisch over het behoud van onze traditie.
    Degenen die hier in dit topic op of aanmerkingen hebben over je post, moeten misschien maar goed gaan na en terug denken, want in de laatste jaren hebben wij alleen maar moeten inleveren en dat is eigenlijk zonder slag of stoot gegaan !
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  12. #68
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    824 waarderingen in 294 posts
    Kijk eindelijk en hopelijk eens goed tegengas
    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  13. #69
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.469
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik vind het een heel goed initiatief, en hopelijk wordt er ook een resultaat mee gehaald.



    Ik ben het zeker met je eens, ook ik ben heel sceptisch over het behoud van onze traditie.
    Degenen die hier in dit topic op of aanmerkingen hebben over je post, moeten misschien maar goed gaan na en terug denken, want in de laatste jaren hebben wij alleen maar moeten inleveren en dat is eigenlijk zonder slag of stoot gegaan !
    Inleveren? Qua stooktijden zeker maar qua siervuurwerk is het enkel verruimd. Knal is idd wel al heel lang suffe boel maar dat is niet alleen aan de wetgeving te wijten

  14. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  15. #70
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Inleveren? Qua stooktijden zeker maar qua siervuurwerk is het enkel verruimd. Knal is idd wel al heel lang suffe boel maar dat is niet alleen aan de wetgeving te wijten
    Ik heb het niet alleen over knal , maar om wat voorbeelden te geven : voetzoekers, romeinse kaarsen etc. En op de nominatie staan vuurpijlen, singleshots en uiteindelijk alles ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  17. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik heb het niet alleen over knal , maar om wat voorbeelden te geven : voetzoekers, romeinse kaarsen etc. En op de nominatie staan vuurpijlen, singleshots en uiteindelijk alles ?
    tja allemaal vuurwerk waar wij massaal hebben gedemonsteerd niet mee om te kunnen gaan...
    en om eerlijk te zeggen, ik mis de romeinse kaarsen en voetzoekers niet.

  18. #72
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    tja allemaal vuurwerk waar wij massaal hebben gedemonsteerd niet mee om te kunnen gaan...
    en om eerlijk te zeggen, ik mis de romeinse kaarsen en voetzoekers niet.
    IK ben toch blij dat er iemand tussen zit die eerlijk is! Al dat debiele gedoe heeft inderdaad tot het stil leggen van de verkoop geleid. Als je dan zegt het komt door de gebruiker krijg je te horen ja maar ik weet wat ik doe kan niks gebeuren als ik een thunderking op ze kop zet ik kijk altijd heel goed dat er niemand aan komt. Dat boeit geen flikker hij moet op ze poten staan daar zit dat voetje voor!!! en dan maar huilen als er iemand zegt we verbieden het omdat je er niet mee om kan gaan. Ik vind het zeer triest dat het gebeurd maar het is wel de schuld van!

    Tip doe vooral doorgaan met hoe het niet hoort en zet het groot op YOUTUBE voor zoveel mogelijk views.

    Ik stel dan ook voor dat al deze mensen die de federatie willen steunen per direct stoppen met dergelijk gedrag.
    365 days a year pyromaniac

  19. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkpro voor het bericht:


  20. #73
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Denk dat het te laat is, amsterdam en rotterdam zijn volgend jaar al vuurpijlloos. Helaas, geniet er dit jaar maar goed van. Over een paar jaar staan we met sterretjes te zwaaien.
    Ik zou hier wel eens meer over willen weten. Wat jij zegt heb ik inderdaad ook in de media vernomen. Ik hoorde op de radio dat je in rotterdam dit jaar vuurwerk zones heb. Aangewezen plekken waar je wel mag afsteken daar buiten mag niet. Nu kan iedereen gelijk op ze achterste benen staan over dat dit debiel is etc. Is het ook!

    Nu het volgende...

    Dit hoort en ziet heel NL in de media en iedereen heb een mening. Ik als Rotterdammer heb totaal geen idee waar die zones dan wel niet moeten wezen. Misschien als ik me erin verdiep dat ik er achter kom maar de bewoners in rotterdam worden niet geinformeerd blijkbaar.

    Wat er dan in mijn hoogd omgaat is als ik even rustig ga zitten.

    We schreeuwen van de daken hoe goed we zijn tegen vuurwerk zodat heel NL het weet. We informeren vervolgens niemand we gaan ook niet handhaven iedereen kan zijn ding doen maar we hebben een beurt gemaakt in de rest van NL want die weet verder toch niet hoe of wat.
    365 days a year pyromaniac

  21. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  22. #74
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    begrijp me niet verkeerd maar nu zie ik de onderstaande bewegingen er ook tussen staan:

    -Anti vuurwerkverbod
    -BCN (behoud consumentenvuurwerk Nederland)
    -Vuurwerktraditie Nederland
    -Vuurwerkveilig.com

    deze zijn al ooit opgericht als tegen geluid en gaan zich nu weer zonder
    steun van de importeurs hard maken voor opnieuw een tegen geluid.

    Wat heb je dan voor nut gehad in eerste instantie?
    Dit is gewoon een constatering op basis van feiten.

    inmiddels bestaat er ook al vuurwerk check die door middel van duidelijke films laat zien wat het verschil is tussen legaal en illegaal en dit is in mijn ogen het beste tegen geluid wat je kan geven.

    het nieuws bestaat namelijk uit extremen, als ik een moslim protest zie, wil ik ook de amerikaanse vlag verbrand zien worden, rellen , anti westerse leuzen enz enz, daar leeft het nieuws van. De extremen van voor- en tegen standers, de middelmaat doet er niet toe.

    Een vuurwerk vondst, met de tekst illegaal vuurwerk aangetroffen werkt niet meer.
    levens gevaarljke explosieven aangetroffen in de kamer van een minderjarige, klinkt natuurlijk veel beter.. Wees nou zelf ook even reeel als je naar je werk gaat en je krijgt een cobra voor je voeten geworpen denk je ook wtf.. nou dat geld natuurlijk ook voor oom Agent die lekker even aan het werk is met oud en nieuw..

    Een deel van de liefhebbers zelf hebben dit probleem zelf veroorzaakt en gaan er nog steeds mee door getuigen alle prachtige filmpjes van oud en nieuw van illegaal vuurwerk, van trips naar het buitenland etc etc.

    Nu breekt helaas de tijd aan dat men dit gaat aanpakken en men heeft geen idee hoe, dus dan is verbieden de makkelijkste oplossing, maar dan is mijn terechte vraag en de vraag die pers zich ook eens zou moeten stellen. Waarom handhaaf je niet op illegaal vuurwerk ?? en laat je iet wat wel legaal is namelijke legale vuurwerkhandel / gebruikers opdraaien voor iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent(= nalatig)
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  23. Deze 2 gebruikers waarderen bakero1973 voor het bericht:


  24. #75
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Voor het geval iemand wat materiaal zoekt om te verspreiden. Hier mijn creativiteit.Naam: 8D151DE2-5422-4123-BB9B-3392761DBBBC.jpeg
Bekeken: 197
Grootte: 61,6 KB
    Naam: 1D4B4917-9E80-45B7-AFAC-79CDEA647C15.jpeg
Bekeken: 260
Grootte: 116,2 KB
    Naam: 2A321D57-83E0-4DC0-AD86-11BEDB3328A9.jpeg
Bekeken: 220
Grootte: 68,7 KB

    Dank aan vuurwerk museum natuurlijk!
    365 days a year pyromaniac

  25. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkpro voor het bericht:


Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •