Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 136
  1. #46
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Leuk bedacht maar veels te laat en ben bang dat het niks gaat veranderen.
    De overlast en de ongelukken dat zijn de punten waardoor het verbod er gaat komen.Dit moeten we aanpakken dan kunnen wr een verschil maken.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  2. #47
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Mooi initiatief!

    Ik lees meerdere keren de vraag "hoe kan ik/ kunnen wij helpen?"

    Als alle liefhebbers op de twee fora nu ook gelijk stoppen met het afsteken van welke illegale knaller dan ook, dus ook salutes(dan laat ik illegale blokken even weg want ik denk dat die geen overlast veroorzaken), niet meer te vroeg of te laat afsteken(dus ook niet op je verjaardag in Juni) en de aangewezen vuurwerkvrije zones respecteren zijn we een heel eind op de goede weg.
    Ik heb over doel van deze actie, dat is namelijk de bewustwording van de rest van de bevolking. Niet over praktische zaken zoals het terugdringen van de overlast. Ik hoop dat hier iedere liefhebber mee bezig is en blijft. Ondanks dat zullen wij echt het verschil niet maken op dat gebied...
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  3. #48
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    De Vuurwerk Federatie is volledig onafhankelijk. Wij hebben geen commercieel belang...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    de Rijswijkse vuurwerkhal
    Ik vind het een prima initiatief alleen op deze manier is er volgens mij wel degelijk commercieel belang bij en vind ook dat hiermee de onafhankelijkheid ter discussie kan komen te staan..

  4. #49
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
    Ik vind het een prima initiatief alleen op deze manier is er volgens mij wel degelijk commercieel belang bij en vind ook dat hiermee de onafhankelijkheid ter discussie kan komen te staan..
    Als je de afgelopen jaren gevolgd hebt wat Frits allemaal doet voor de traditie denk ik niet dat dit om commercieel gewin gaat maar om een verstokte liefhebber die er alles voor over heeft om mee te helpen aan een positief beeld van vuurwerk in de media.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  6. #50
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Eindelijk goed bezig
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  7. #51
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Als je de afgelopen jaren gevolgd hebt wat Frits allemaal doet voor de traditie denk ik niet dat dit om commercieel gewin gaat maar om een verstokte liefhebber die er alles voor over heeft om mee te helpen aan een positief beeld van vuurwerk in de media.
    Dat is zeker waar en heb ik ook alle respect voor. Geen kwaad woord over Frits maar ik doel meer op dat het op deze manier door de buitenwereld wel als een commerciele actie opgevat kan worden.

  8. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkplace voor het bericht:


  9. #52
    VWC-Lid Wicher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    14 waarderingen in 6 posts
    Leuk bedacht idd! Nu hopen dat het iets wordt!

  10. #53
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Mooi nieuws, wat zouden leden van dit forum kunnen doen om aan dit initiatief bij te kunnen dragen?
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  11. #54
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
    Mooi nieuws, wat zouden leden van dit forum kunnen doen om aan dit initiatief bij te kunnen dragen?
    Zie post 45.

  12. #55
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Prachtig initiatief! Hoop dat het een duidelijk signaal zal afgeven.

    Wat ik me afvraag; ik begrijp dat voor 'consumenten' en 'professioneel' vuurwerk gekozen is omdat het in de wet ook zo genoemd wordt, maar zal bij de gemiddelde burger en journalist dat de lading wel dekken, die toch voornamelijk in de termen 'legaal' en 'illegaal' denken? Zo valt misschien ook duidelijker te maken wat het verschil is tussen NL illegaal vuurwerk wat elders in de EU wel legaal consumentenvuurwerk kan zijn.

    Het lijkt mij de voornaamste taak om de ongeïnformeerde en onjuist geïnformeerde leek en journalist zoveel mogelijk grip te geven op het verschil tussen het toegestane en verbodene, en te leren het onderscheid te maken tussen feit en fictie, onderbuik en ratio.
    Daarnaast wat met vuurwerk, ook legaal, gewenst en ongewenst gedrag is.
    Ik denk dat die termen straks ook wel gebruikt gaan worden, maar dit is puur een openingswoord denk ik.

  13. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Succes heren!!!!

  14. #57
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Wat betreft promotie materiaal, audio, video, regie, etc. We hebben hier genoeg mensen op het forum met een diversiteit aan beroepen/kennis, waarvan er ook wel een aantal die hier kaas van hebben gegeten. Ik ben audiotechnicus (live en studio), dus ik zou daar best mee willen en kunnen assisteren indien nodig.

    Ook denk ik dat, ondanks dat de media liever sensatie zoekt, wanneer je jezelf genoeg presenteert aan ze, je best een podium kan krijgen. Echter schreeuwen de tegenstanders harder dan wij en dat wordt sneller opgepikt. We moeten ons natuurlijk niet naar dat niveau verlagen, maar mogen best aanwezig zijn.

    Tevens zou ik graag deelnemen als lid van een panel die "rondtrekt" naar programma's die graag een debat willen houden. Ik denk namelijk dat onze grootste kracht zal liggen in het aan de "gewone" burger laten zien, dat de tegenstanders hele vieze spelletjes speelt en ook de "gewone" burger valse hoop geeft en beloftes doen die ze nooit na kunnen komen. Enz. Enz. Enz. Op dit moment lijk ik daar een prima discussie plan voor op tafel te hebben liggen.

  15. Deze 6 gebruikers waarderen htevents voor het bericht:


  16. #58
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    En laten we inderdaad een pormo o.i.d maken die alle youtubers, waaronder ik, kunnen delen. Zodat we hopelijk mee bereik krijgen!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  17. Deze 3 gebruikers waarderen RaideR voor het bericht:


  18. #59
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik juich dit soort dingen natuurlijk toe! Maar wat is nou de bedoeling?

    Leuk dat er een hoop namen staan en dat we mensen moeten wijzen op positieve dingen maar voor dat idee hoeven we met ze alle toch nog geen 5 seconden na te denken.

    Komen er reclame spotjes? wordt heel social media pro vuurwerk? hangen we posters voor de raam? flyeren op straat????

    We weten nu dus dat er een samenwerking is maar meer dan dat eigenlijk ook niet...
    365 days a year pyromaniac

  19. #60
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Goed om te lezen dat al die losse initiatieven zich gebundeld hebben .
    Dat maakt dat je sterker komt te staan .
    Het wordt zo zachtjes aan wel tijd dat we nu ook eens echt samen gaan werken .
    Voor het panel hou ik me aanbevolen .
    Maar nou komt de vraag, wat wordt er van je verwacht, en over wat voor capaciteiten moet je beschikken ?
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •