Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 136 van 136
  1. #136
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Terug komend op de grote kanalen. Dat men niet bereid is om mee te werken weet ik niet, het gaat ook op de manier waarop. Ik ben van mening dat niemand aangesproken moet worden op het wel of niet gebruik van illegaal vuurwerk. Het is ieder zijn verantwoordelijkheid of die de wet wel of niet overtreed. Ik hou mezelf ook aan legaal vuurwerk maar dat wil niet zeggen dat ik tegen illegaal vuurwerk ben. Vuurwerk is vuurwerk naar mijn idee. Die discussie moet je niet gaan voeren dat levert hoop shit op waar je niks mee bereikt.

    De boodschap moet ook zitten in gedrag. Steek geen vuurwerk af buiten de tijden (desnoods ga je de grens over doe het daar) val geen mensen ermee lastig. Single shots moet je de lucht in schieten en niet over straat. Dat soort schoolmeester taal. Vind het ook heel kinderachtig en zou ook zoiets hebben van man pleurt een eind op maar er is een groep die nog wel te redden valt wellicht. De huidige vuurwerk generatie mag dan misschien wel verkloot zijn maar de volgende die eraan komt kan misschien wel opgevoed worden.
    PF4L,PTD, die meuk is niet toerekeningsvatbaar inderdaad. Daar ga je geen hulp aan hebben.
    Zo'n Enzo Knol daarentegen, met zijn Broefhoff samenwerking, daar is toch wel wat uit te halen. Buiten z'n achterlijke stuntfilmpje van onlangs, hij is wel iemand met een groot bereik die je mss het goede voorbeeld wat vaker kunt laten geven. Ik vind ook de VuurwerkCheck filmpjes met Coronel dik in orde. Die richting zou je als Federatie mss ook wat meer moeten aansporen. Spreek potentiële kanalen aan of ze mee willen doen met positieve promotie, veilig gebruik stimuleren, etc. Je krijgt mss 99 keer Nee, maar als de 100e een JA is, daar gaat het dan om.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Dat men je niet in het torentje uitnodig bij rutte op de koffie snap ik ook maar eens een gesprek aanknopen met een plaatselijke vertegenwoordiger van een of andere groep die overal op tegen is kan misschien wel een mogelijkheid zijn om dit verder uit te kunnen spelen.
    Laat het eerst eens bezinken bij de BPN bijvoorbeeld of een grote importeur, als je het hebt over de 25kg regeling bijvoorbeeld. Uiteindelijk is het naast een probleem van de consument OOK een probleem van de branche zelf; zij verkopen immers compounds die op of over het randje van het toelaatbare gewicht zitten. Daarbij is meestal > 85% van het gewicht geen kruit maar klei/karton, dus waarom dat dan meetelt is iedereen een raadsel... Aankaarten vanuit de branche lijkt me een hogere kans van slagen te hebben vanuit een nog relatief kleine en onbekende Federatie. Zoiets pak je dus beter samen aan.

  2. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:

    ATF

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •