Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 47
    VWC-Lid
    Thanks
    599
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Nu moeten we deze 2 gevaarlijke criminelen in de ijzers slaan. Wie weet hoeveel agenten van levensgevaar gered zijn.
    Ja, wat hier op die foto zichtbaar is vormt een direct gevaar voor onze samenleving. Vergeet 'the war on drugs' en laat die terroristen maar met hun mestbommetjes spelen want dit is veel gevaarlijker.
    Pyrozfears

VWC-Lid Wicher's schermafbeelding
    Thanks
    0
    Goed dat ze gepakt zijn. Een cobra 8 (sowieso Cobras) zijn echt geen speelgoed.

VWC-Lid Anihalas's schermafbeelding
    Thanks
    1.416
    Thanked 1.788 Times in 807 Posts
    Zou toch gewoon kunnen dat de medewerker bij de AH pas de politie heeft ingeschakeld?
    Goed gehandeld door de politie. Je weet van te voren niet wat er in zo'n doos zit dus gewoon gaan.

Geen idee hoe hard ze allemaal knallen maar wat mij betreft is het een goede zaak dat die dikke knallers onderschept worden.

4. The Following 3 Users Say Thank You to Anihalas For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    278
    Nu moeten we deze 2 gevaarlijke criminelen in de ijzers slaan. Wie weet hoeveel agenten van levensgevaar gered zijn.
    Maar deze twee gaan echt niet wachten tot de 31e dec.
    Dit soort gastjes zijn mede oorzaak van de klachten die men heeft over het feit dat er 2 maanden van te voren al gestookt word , 13 en 14 jaar oud!

6. The Following User Says Thank You to sprinkhaan For This Useful Post:

VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Thanks
    72
    Lekker speculeren en voor een ander nadenken..

8. The Following 2 Users Say Thank You to Bizzle For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    14
    Waarom zo n instabiel bompakket naar de ah brengen terwijl de inhoud bekend is.?
    instabiel bompakket?

hoezo is het instabiel dan....?

Thanks
    1.416
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboem Bekijk bericht
    instabiel bompakket?

hoezo is het instabiel dan....?
    Sarcasme zonder emoticons is moeilijk te herkennen op een forum. Maar ik denk dat Matti dit juist veilig vuurwerk vind en de vangst dus niet zo bijzonder en zeker niet nieuwswaardig. Maar dat is slechts een gokje van mijn kant.

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    277
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audilovertje Bekijk bericht
    Nou Toe maar wat een buit. Ze zouden beter achter de echte grote handelaren aangaan dit zet toch geen zoden aan de dijk? 3 pakjes p2000, 3 pakjes txp0100, 2 pakjes fp3 small, 1 pakje p1000, 1 pakje horror mix en dan 2x cobra 8 , waarde €100 ? Dat de politie op kwam dagen is volgens mij duurder.
    Bijlage 40433
    ja en nee, uiteindelijk zijn het deze jongetje die de overlast veroorzaken.

VWC-Lid
    Thanks
    340
    Wat ik mij al jaren af vraag; wanneer onze overheid nu de Europese regeltjes had gevolgt, dan hadden de ce cat3 nitraatjes gewoon in de winkel gelegen, ik ben er heilig van overtuigt dat een product als de cobra6 8 en andere rommel nooit op de markt had gekomen.

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Nou ik vind het toch behoorlijk vreemd dat ze bij voorbaat al wisten dat dit bij de albert heijn afgehaald zou worden. Ik bedoel dat het vreemd is dat ze deze zending waarschijnlijk al in het sorteercentrum hebben onderschept maar toch koste wat kost de dader willen achterhalen en het met de postkoets meesturen! Blijkbaar toch niet helemaal zo levensgevaarlijk als ze willen laten overkomen nietwaar? Of hebben ze nu toch echt een leven op het spel gezet door de onwetende postbezorger het te laten bezorgen? Vreemd dit... heel vreemd

14. The Following User Says Thank You to W-shaped For This Useful Post:

Thanks
    1.416
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W-shaped Bekijk bericht
    Nou ik vind het toch behoorlijk vreemd dat ze bij voorbaat al wisten dat dit bij de albert heijn afgehaald zou worden. Ik bedoel dat het vreemd is dat ze deze zending waarschijnlijk al in het sorteercentrum hebben onderschept maar toch koste wat kost de dader willen achterhalen en het met de postkoets meesturen! Blijkbaar toch niet helemaal zo levensgevaarlijk als ze willen laten overkomen nietwaar? Of hebben ze nu toch echt een leven op het spel gezet door de onwetende postbezorger het te laten bezorgen? Vreemd dit... heel vreemd
    Waarom is dat vreemd? Ik lever ook geregeld pakketjes af bij de AH als de mensen zelf de deur niet open doen en er ook geen buren thuis zijn. Briefje door de brievenbus en klaar is kees. Waar staat in het artikel in vredesnaam dat ze dit pakket in het sorteercentrum hebben herkend?

En wat bedoel je nou met je laatste zin? Vind je nu echt dat we maar moeten stoppen met pakketjes bezorgen omdat er misschien wel eens vuurwerk of iets anders gevaarlijks tussen kan zitten? Of denk je dat de politie de hele rit achter de bezorger aan is gereden om de boeven in de kraag te vatten als de deur werd open gedaan? Dan is het nog eerder zo dat het pakket al in de opslag lag en er alleen een ophaal briefje door de bus is gedaan om te zien wie het op zou komen halen. Lijkt me een stuk logischer!

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Je haalt behoorlijk wat zaken door elkaar heen. Ik heb het toch niet over het stopzetten van de pakketdienst of wel dan?? Ik vraag mij alleen af waar en hoe ze er in hemelsnaam achter zijn gekomen dat er vuurwerk in dit pakket zat.

VWC-Lid
    Thanks
    641
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Maar deze twee gaan echt niet wachten tot de 31e dec.
    Dit soort gastjes zijn mede oorzaak van de klachten die men heeft over het feit dat er 2 maanden van te voren al gestookt word , 13 en 14 jaar oud!
    Nou, nou, was jij er zelf zo laat bij dan? Op die leeftijd stookten we strijkers vanaf oktober. Gelukkig werd daar toen niet zo spastisch over gedaan.
    Niet dat ik niet vind dat de politie hier niet tegen moet optreden. Dat gebeurde in de "strijkertijd" ook...een beetje , hoort er gewoon bij, gaf wat extra spanning. Hoop alleen dat dit soort jongetjes er net zo verstandig mee omgaan als wij. We sloopten b.v. niets, behalve hier en daar een hondendrol, een leeg blikje of een laagje ijs op het water.

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.557
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Sarcasme zonder emoticons is moeilijk te herkennen op een forum. Maar ik denk dat Matti dit juist veilig vuurwerk vind en de vangst dus niet zo bijzonder en zeker niet nieuwswaardig. Maar dat is slechts een gokje van mijn kant.
    Veilig is het nou ook weer niet. Doelde meer op dat eeuwige gezeur van spontaan ontploffen bij een stootje e.d. wat ze altijd zeggen. Dan is het wel vreemd dat ze dit laten vervoeren terwijl ze de inhoud kennen. Als dat tenminste bekend was voor transport
    Jeder Schuss ein Genuss

19. The Following User Says Thank You to Matii For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    30
    Wel vreemd dat 13 en 14 jarige met deze rotzooi rondlopen!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten