Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tieners gepakt bij afhalen pakketje met illegaal vuurwerk in Zwijndrecht.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tieners gepakt bij afhalen pakketje met illegaal vuurwerk in Zwijndrecht.

    ZWIJNDRECHT – De politie heeft dinsdag 6 november 2018 twee jongens met illegaal vuurwerk gepakt in Zwijndrecht. Om 14.15 uur werden agenten naar de Albert Heijn in Winkelcentrum Walburg gestuurd. Bij de servicebalie zou een pakket met vuurwerk zijn afgeleverd. Bij aankomst van de agenten werd het pakketje precies afgehaald door twee jongens. In het pakketje bleek illegaal vuurwerk uit Polen te zitten. Het vuurwerk is in beslag genomen. De twee jongens van 13 en 14 jaar oud zijn overgedragen aan hun ouders, meldt de politie. Zij zullen later een verklaring hierover mogen afleggen en hun eventuele straf te horen krijgen.

    ZWIJNDRECHT – De politie heeft dinsdag 6 november 2018 twee jongens met illegaal vuurwerk gepakt in Zwijndrecht. Om 14.15 uur werden agenten naar de Albert Heijn in Winkelcentrum Walburg gestuurd. Bij de servicebalie zou een pakket met vuurwerk zijn afgeleverd. Bij aankomst van de agenten werd het pakketje precies afgehaald door twee jongens. In hetLees meer
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Nou Toe maar wat een buit. Ze zouden beter achter de echte grote handelaren aangaan dit zet toch geen zoden aan de dijk? 3 pakjes p2000, 3 pakjes txp0100, 2 pakjes fp3 small, 1 pakje p1000, 1 pakje horror mix en dan 2x cobra 8 , waarde €100 ? Dat de politie op kwam dagen is volgens mij duurder.
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_10.jpg
Vertoningen:1
Grootte:251,5 KB
ID:	1568296

    Comment


      #3
      Mooie collectiefoto Is inderdaad niet echt veel. Volgensmij kan de politie beter achter de handelaren aan gaan, want dat levert denk meer op. Mensen blijven toch wel zulke kleine pakketjes bestellen.

      Comment


        #4
        Altough ik veel vertrouwen heb in de mensheid en er dus vanuit ga dat die Cobra 8 op normale manier afgestoken word vraag ik me toch af wat kids van 13/14 met een C8 moeten.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Omdat er een aantal fora niet meer bestaan is het voor de politie weer moeilijker geworden om achter de echte handelaren aan te gaan. Het is nu weer veel meer underground. Denk dat pakketjes onderscheppen het enigste nog is wat de politie kan doen.

          Comment


            #6
            Wat een joekele die c8 haha
            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

            Comment


              #7
              Pakket is herkend op sorteer centra

              Comment


                #8
                Op die leeftijd met cobra 8...
                ik denk dat we blij mogen zijn dat de politie ingrijpt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                  Op die leeftijd met cobra 8...
                  ik denk dat we blij mogen zijn dat de politie ingrijpt.
                  Ja hier ben ik het wel mee eens... ook een pak nitraten vind ik eigenlijk al teveel van het goede op die leeftijd, bepaalde risico's, niet alleen m.b.t. het afsteken, kun je gewoon op die leeftijd niet volledig overzien en evalueren. Maargoed tegenwoordig beginnen ze overal steeds eerder mee...
                  alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                  Comment


                    #10
                    Hoe wist de servicebalie dat het een pakket met vuurwerk was?

                    Comment


                      #11
                      Waarom zo n instabiel bompakket naar de ah brengen terwijl de inhoud bekend is.?
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                        Hoe wist de servicebalie dat het een pakket met vuurwerk was?
                        Dat wisten ze niet rond deze tijd worden pakketen uit landen zoals polen in de post sorteer centra er al tussen uit gevist. Ondat dit pakket naar een service balie is gestuurd is het logish dat ze wachten tot het opgehaald word.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          Waarom zo n instabiel bompakket naar de ah brengen terwijl de inhoud bekend is.?
                          Haha mooi he! Ze snijden zichzelf minimaal 10x per dag in hun eigen vingers
                          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                          Comment


                            #14
                            Toch was volgens mij de inhoud nog niet bekend voordat het afgeleverd werd als ik het zo lees. De agenten kwamen toevallig precies aan toen het pakket afgehaald werd. Als je weet dat dat vuurwerkpakket opgehaald wordt dan zorg je, lijkt mij, dat je er bent voordat er iemand het af komt halen.

                            Comment


                              #15
                              Nu moeten we deze 2 gevaarlijke criminelen in de ijzers slaan. Wie weet hoeveel agenten van levensgevaar gered zijn.
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment

                              Working...
                              X