Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 196 t/m 207 van 207

Discussie: ER Trading

  1. #196
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik zou hier best willen bestellen, echter reist bij mij dan wel de vraag; Omdat dit dicht bij de grens is, is het er dan de laatste 3 dagen niet overspoeld met Nederlanders zoals bij de discount supers?
    Geen last van gehad was de enigste in de zaak op dat moment. Denk dat vele Nederlanders dit al niet zullen opzoeken ivm de prijs
    Kruitkoorts !

  2. Deze gebruiker waardeert De Knalknapen voor het bericht:


  3. #197
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.108
    Thanks
    286
    981 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Knalknapen Bekijk bericht
    Geen last van gehad was de enigste in de zaak op dat moment. Denk dat vele Nederlanders dit al niet zullen opzoeken ivm de prijs
    helemaal mee eens, aangezien dit gewoon geen discounter vuurwerk is laten veel fams dit links liggen. ook wegens de prijs omdat je gewoon net wat meer betaald voor dit unieke voorwerk van bepaalde merken die ze voeren.

    en wat ze doen is ze hebben vaak 2 kanten 1e kant losse verkoop andere kant puur voor de bestellingen en dat heb ik als zeer prettig ervaren

  4. Deze gebruiker waardeert jopoh voor het bericht:


  5. #198
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.668
    Thanks
    1.784
    1.728 waarderingen in 560 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ER-Feuerwerk Bekijk bericht
    Goedenavond members/freaks

    Dan hebben we natuurlijk nog het stukje F2 en F3 , dit is natuurlijk wel een discutabel punt in Nederland maar gelukkig gaat de duitse overheid NIET in deze waanzin mee en kunnen wij jullie melden dat de F2 bij ons gewoon verkocht zullen blijven worden dus voor de thunderkings zijn jullie bij ons aan het goede adres, de F3 is dan wel weer een ander verhaal deze worden tot nu toe niet bepaald veel verkocht daarbij is dit dan wel weer een punt van discussie betreffende opslag ed dus mocht hier serieus vraag naar zijn dan willen wij hier altijd naar kijken maar vooralsnog gaan wij hier nog niet heel veel mee doen.

    ER FEUERWERK
    Ik denk dat het voor jullie een slimme zet zou zijn om de F3 singel shots in het assortiment op te nemen. Afgelopen oud en nieuw was voor het eerst en meteen het laatst een groot assortiment aan singel shots beschikbaar. Dit is er goed ontvangen door de vuurwerkliefhebbers.

    Ik weet zeker dat wanneer jullie dit doen er aanzienlijk meer mensen de weg naar jullie zaak zullen vinden.

  6. #199
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.686
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Ik denk dat het voor jullie een slimme zet zou zijn om de F3 singel shots in het assortiment op te nemen. Afgelopen oud en nieuw was voor het eerst en meteen het laatst een groot assortiment aan singel shots beschikbaar. Dit is er goed ontvangen door de vuurwerkliefhebbers.

    Ik weet zeker dat wanneer jullie dit doen er aanzienlijk meer mensen de weg naar jullie zaak zullen vinden.
    Ja alleen mag je dat niet zomaar kopen daar als particulier. Als ER feuerwerk ons wilt helpen aan zo'n certificaat dan hebben ze een paar grote klanten er bij.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  8. #200
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2016
    Berichten
    75
    Thanks
    126
    33 waarderingen in 20 posts
    Hier valt over het behalen van de nodige papieren het een en ander aan info te vinden:

    https://shop.roeder-feuerwerk.de/med...ht-Gesetze.pdf

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Denhussie voor het bericht:


  10. #201
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.668
    Thanks
    1.784
    1.728 waarderingen in 560 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denhussie Bekijk bericht
    Hier valt over het behalen van de nodige papieren het een en ander aan info te vinden:

    https://shop.roeder-feuerwerk.de/med...ht-Gesetze.pdf
    Als ze dit in het Nederlands aanbieding (duits is niet mijn sterkste kant) en de kosten liggen rond de €50,00, dan heb ik het er wel voor over

  11. #202
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2016
    Berichten
    75
    Thanks
    126
    33 waarderingen in 20 posts
    Het komt er vrij vertaald en samengevat op neer dat je:

    - een medische verklaring voor je geestelijke gezondheid, je zicht en lichamelijke gezondheid voor moet
    kunnen overleggen.
    - je een bewijs van goed gedrag voor moet overleggen
    - je een geldige wettelijke aansprakelijkheid verzekering moet hebben

    Verder moet je een veilige opslagplaats hebben voor je vuurwerk, welke eventueel gecontroleerd kan worden door een Duitse ambtenaar zoals hier een opslagruimte voor een vuurwapen

    Je word geacht om in jouw gemeente 1x per 2 jaar een aanvraag in te dienen voor het schieten van F3 vuurwerk op prive grond anders komt je Erlaubnis nach §27 SprengG. für F3-Feuerwerkskörper te vervallen.

    Verder valt er op de site van Röder een petitie te vinden waar Duitse burgers ervoor kunnen strijden de aanvraag zo'n Erlaubnis te kunnen vereenvoudigen en de Duitse regels voor het bezitten en afsteken van zwaarder vuurwerk zonder Erlaubnis mogelijk moet maken:

    https://www.roeder-feuerwerk.de/185-...feuerwerk.html

    Hieruit valt helaas ook op te maken dat Erlaubnis nach §27 SprengG. für F3-Feuerwerkskörper alleen door Duitse burgers aan te vragen is.

    Ik heb Herr Roeder zojuist een mailtje gestuurd met de vraag of mijn interpretatie hiervan juist is en zodra ik antwoord heb zal ik dit ook posten…

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Denhussie voor het bericht:


  13. #203
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    603
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Je bent mij net voor. De lokale autoriteiten verstrekken de papieren. Dus ik verwacht niet dat je als nederlander deze toestemming krijgt. Tenzij je een Zweitwohnsitz hebt, dan zal het best lukken.

    Ben benieuwd naar de reactie en of het wel mogelijk is.

  14. Deze 2 gebruikers waarderen frelst68 voor het bericht:


  15. #204
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2016
    Berichten
    75
    Thanks
    126
    33 waarderingen in 20 posts
    Verder hoop ik dat ER Trading het mij niet kwalijk neemt dat ik hun topic vervuil met info over Duitse wetten en regeltjes die ik bij een andere Duite winkelier op de website gevonden heb.

  16. Deze gebruiker waardeert Denhussie voor het bericht:


  17. #205
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Hoe kan je de prijzen zien op de Funke website?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  18. #206
    VWC-Lid ER-Feuerwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 november 2018
    Berichten
    37
    Thanks
    10
    152 waarderingen in 26 posts
    Goedenmorgen members/freaks

    Op dit moment zijn onze websites even onder constructie gezet zodat wij beiden weer helemaal up to date kunnen maken voor jullie.
    Dus heb even geduld ze komen zsm weer online.
    Wat betreft de F3 single shots, eerder hebben wij hier nooit echt vraag naar gehad dus we willen best gaan kijken wat de mogelijkheden zijn hiervoor MAAR F3 heeft bij ons in Duitsland weer een punt wat betreft opslag dus daarom is hier eerder nooit echt in verdiept .

    We zullen is gaan kijken of wij hier wAt mee willen EN kunnen maar voor dit moment zijn we hier nog niet echt mee bezig.

    Met vriendelijke groet

    ER feuerwerk

  19. Deze 6 gebruikers waarderen ER-Feuerwerk voor het bericht:


  20. #207
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2019
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    37
    Thanks
    0
    28 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ER-Feuerwerk Bekijk bericht
    Goedenmorgen members/freaks

    Op dit moment zijn onze websites even onder constructie gezet zodat wij beiden weer helemaal up to date kunnen maken voor jullie.
    Dus heb even geduld ze komen zsm weer online.
    Wat betreft de F3 single shots, eerder hebben wij hier nooit echt vraag naar gehad dus we willen best gaan kijken wat de mogelijkheden zijn hiervoor MAAR F3 heeft bij ons in Duitsland weer een punt wat betreft opslag dus daarom is hier eerder nooit echt in verdiept .

    We zullen is gaan kijken of wij hier wAt mee willen EN kunnen maar voor dit moment zijn we hier nog niet echt mee bezig.

    Met vriendelijke groet

    ER feuerwerk
    Wanneer gaat de shop weer open? Pas aan het einde van het jaar of binnenkort al?

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •