Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    Fêtes de Geneve 2018: Le Grand Feu d'artifice

    Ik zag dat er nog geen topic was van de 2018 editie van het grote vuurwerk van Geneve ieder jaar in augustus. Sinds dit jaar omgedoopt tot: Le Grand Feu d'artifice! bij deze dus het topic

    Al in mei werd ik door firma Sugyp SA en Pyrstars uitgenodigd om weer eens af te reizen richting Geneve voor het grote vuurwerk van Geneve!

    Zo doende hebben we de 3 daagjes in augustus vertoeft in Geneve om wederom getuige te mogen zijn van dit enorme vuurwerk met een totale lengte van bijna drie kwartier en een maximum kaliber van 250mm!!

    Het was een prachtig grote show, creatief, met hele mooie themas. Met hier en daar het zogenaamde matrix shooting. Hierbij schieten ze singleshots in zo een vorm dat er een vorm zoals een smillie verticaal in de lucht verschijnt! Maar ook andere vormen zoals vlaggen, en een huis. De shells waren opgezet in een cirkel en een groot front achter de cirkel zodat je overal rondom het meer min of meer een goed zicht had, op het Matrix schieten na dan. Maar daar had ik dan weer goed zicht op!

    Uiteraard gingen de cameras ook mee en daarom hieronder een aantal prachtige plaatjes van de setup en de show zelf. En daaronder de 4k video!


    Setup Fotos





















    Show fotos

























































    Nog veel meer fotos kan je *hier* vinden

    En dan tot slot de 4K video:

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. Deze 5 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Mooie beelden heren! Leuke trip
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  4. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •