Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2018!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Zojuist een mail van Evolution ontvangen dat de Noi-Z dit jaar (nog) niet naar NL zal komen...
    Dus toch.... Flink balen!
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      #17
      Echt wel jammer dat die niet komt voor de mensen die hem besteld hebben. Wat is een goed alternatief?

      Comment


        #18
        Ik ben ook op zoek naar een alternatief maar dat lijkt me lastig te vinden.
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #19
          een alternatief voor de Noi-z is er niet....dit was een uniek brede crackling waaier....maar voor ik zoek een cake is een ander topic voor he? Laten we daar dit topic niet voor misbruiken:

          Comment


            #20
            Gepost door Gizmo75 op FPM.

            Oorspronkelijk geplaatst door Huisman Vuurwerk, post: 491883, member: 35287
            Helaas het volgende artikel dat niet komt:



            We hebben zojuist een mail van Lesli/ZENA ontvangen met de mededeling dat de ZENA Sky High Whistle niet op tijd klaar was voor verscheping en daarom niet zal komen...



            :(
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #21
              Mis hier het andere nieuws van Zena inzake de Funke boxen Supernaut 1,2 en Paranoid en de 2 nieuwe grote compounds van Luypaers.

              Bron Facebook zena
              I love Mines

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                Gepost door Gizmo75 op FPM.
                Dat verklaart wellicht ook waarom de Blitzies van de Zena website zijn verdwenen..

                Comment


                  #23
                  .kan de video niet uploaden. Check de WIN video
                  I love Mines

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                    Mis hier het andere nieuws van Zena inzake de Funke boxen Supernaut 1,2 en Paranoid en de 2 nieuwe grote compounds van Luypaers.

                    Bron Facebook zena
                    Dit gaat volgens mij over het vuurwerk wat je in Nederland kan kopen.
                    En deze blokken zijn volgens mij nog niet in Nederland verkrijgbaar.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Ok Dan kan die post vervallen
                      I love Mines

                      Comment


                        #26
                        Blitzies en Sky High Whistle van de Zena bevestigd komen niet binnen dit jaar
                        niet op tijd klaar

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                          Blitzies en Sky High Whistle van de Zena bevestigd komen niet binnen dit jaar
                          niet op tijd klaar
                          Pff zonde zeg.. Waar heeft Zena dit bevestigd?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                            Blitzies en Sky High Whistle van de Zena bevestigd komen niet binnen dit jaar
                            niet op tijd klaar
                            Pff das al mijn tweede product die ik besteld heb en niet binnenkomt.
                            Eerst de Noi-z en nu ook de Blitzies...

                            Ben benieuwd wanneer Zena met hun klanten gaat communiceren en wat het alternatief is?
                            Mijn dealer van de Noi-Z heeft het heel snel en netjes opgelost.

                            Toch weer een reden om niet de nieuwste producten te bestellen. Ik ben daar altijd al wat voorzichtig in. Ik heb nl. liever een product wat zich de laatste jaren heeft bewezen, dan een nieuw product, waarvan de vraag maar is of deze uberhaupt wel komt.

                            Comment


                              #29
                              sjonge jonge, de 3 mooiste nieuwe producten van zena dit jaar komen niet :(

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                                Blitzies en Sky High Whistle van de Zena bevestigd komen niet binnen dit jaar
                                niet op tijd klaar
                                Hmm, dat is vreemd. Wij hebben alleen de Sky Hight Whistle bevestigd gekregen en niet de Blitzies?
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X