Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Leidschendam (Ice Paradise) 08-11-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Leidschendam (Ice Paradise) 08-11-2018

    Stad/dorp: Leidschendam
    Provincie: Zuid-Holland
    Locatie: Winkelcentrum Leidsenhage achter restaurant De Volle Maan
    Datum: Donderdag 8 november 2018
    Tijdstip: 19:00 uur
    Schietbedrijf: Heron Fireworks
    Max. kaliber: Consumenten Vuurwerk
    Bijzonderheden: Opening Ice Paradise. Na de vuurwerkshow geeft zanger Tino Martin een spectaculair optreden. Zie de Facebookpagina van de Volle Maan voor meer info omtrent een meet and greet met Tino Martin
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 4 November 2018, 10:23.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    hey de jaarlijkse opening van de schaatsbaan. Zo'n beetje elk jaar van de partij, maar een echt super spektakel is het niet. Gaat meer om de gezelligheid om daar met enkele freaks aanwezig te zijn en kruit te snuiven
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Zal ik maar weg blijven dan?
      Het gaat immers om de gezelligheid...
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        hey de jaarlijkse opening van de schaatsbaan. Zo'n beetje elk jaar van de partij, maar een echt super spektakel is het niet. Gaat meer om de gezelligheid om daar met enkele freaks aanwezig te zijn en kruit te snuiven
        Ja inderdaad, ik ben hier ook geregeld geweest. Er worden weleens betere shows geschoten in NL, maar ook voor mij gaat het hier om de sfeer en het kruitsnuiven. Vaak is dit ook het moment waarop het besef komt van 'we mogen weer bijna!' Wel complimenten voor de ondernemer, die dit jaar in jaar uit organiseert en er toch wel een festijn van maakt. Ook vind ik het altijd mooi om te zien dat hier ook redelijk wat gezinnen met kinderen op af komen om gezamenlijk te genieten van een vuurwerkshow. Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Zal ik maar weg blijven dan?
          Het gaat immers om de gezelligheid...
          Haha kom maar weer langs hoor Jorik, tenslotte vind jij ons overal en altijd wel. Ook al staan we tussen 10.000 mensen..... eigenlijk is het gewoon eng te noemen dat jij ons altijd in een menigte weet te vinden
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Verleden jaar ook geweest, mooie locatie/show, dit jaar misschien weer aanwezig (afhankelijk of auto t blijft doen, oftewel ik vervoer heb)
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              hey de jaarlijkse opening van de schaatsbaan. Zo'n beetje elk jaar van de partij, maar een echt super spektakel is het niet. Gaat meer om de gezelligheid om daar met enkele freaks aanwezig te zijn en kruit te snuiven
              Ik ga mee
              Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

              Comment


                #8
                Dit vuurwerk wordt verzorgt door Heron Fireworks. Wellicht dat ik hier ook een kijkje kom nemen, gewoon omdat het kán!
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                  Dit vuurwerk wordt verzorgt door Heron Fireworks. Wellicht dat ik hier ook een kijkje kom nemen, gewoon omdat het kán!
                  Ik zag je naam bij de laatste post hier en dacht dat je ging zeggen dat de show dit jaar wordt geschoten door DBK
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Ik denk dat ik ook langs kom, niet voor het vuurwerk maar voor Tino Martin!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                      Ik denk dat ik ook langs kom, niet voor het vuurwerk maar voor Tino Martin!
                      yeah sure Dennis, ik geloof je meteen....
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        jack is er dus en darkie waarschijnlijk ook .. weet niet of ik dit allemaal aankan
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #13
                          Oeh, nu kom ik ook zeker even

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Ik zag je naam bij de laatste post hier en dacht dat je ging zeggen dat de show dit jaar wordt geschoten door DBK
                            Wij blijven liever met DBK aan de juiste kant van de grens
                            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                              Oeh, nu kom ik ook zeker even
                              Wordt druk dan Dennis
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X