Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts

    Dit jaar voor het eerst naar Duitsland

    Hi allen,

    Ik zou graag dit jaar voor de verandering een keer naar Duitsland willen gaan om daar m'n inkopen te doen.

    Wel wil ik graag een dorp / stad waar het niet al te druk is, en de verschillende winkels bij elkaar in de buurt zitten.

    Kan iemand mij wat advies geven over een plek waar ik naar toe zou kunnen gaan? En wat meer advies kunnen geven over hoe laat ik zou moeten vertrekken om daar een beetje een aangevulde winkel te treffen?

    Alvast dank.

  2. #2
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Hi allen,

    Ik zou graag dit jaar voor de verandering een keer naar Duitsland willen gaan om daar m'n inkopen te doen.

    Wel wil ik graag een dorp / stad waar het niet al te druk is, en de verschillende winkels bij elkaar in de buurt zitten.

    Kan iemand mij wat advies geven over een plek waar ik naar toe zou kunnen gaan? En wat meer advies kunnen geven over hoe laat ik zou moeten vertrekken om daar een beetje een aangevulde winkel te treffen?

    Alvast dank.
    In welke omgeving woon je
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  3. #3
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ten eerste wil ik even zeggen dat het altijd kan verschillen per jaar. Echter zijn er inderdaad winkels die minder druk zijn, over het algemeen zijn dat de winkels die iets verder het land in liggen.

    kun je misschien aangeven welke winkels je graag wilt bezoeken? En waar je ongeveer woont in Nederland?
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  4. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Omgeving 't Gooi

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Ik weet dus nog niet echt naar welke winkel ik zou willen gaan. Zag van de Lidl een mooie lijst waar wel wat moois tussen zit, en de Kodi bijvoorbeeld? Aldi zou ik denk ik ook wel mee willen pakken. Wat dieper het land in rijden is geen probleem.

  7. #6
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    ik zou zeggen zoek een beetje uit welke winkels je wat lijken, en dan kijk je op maps waar deze liggen. Zo kun je zelf kijken wat gustig en haalbaar is met rijden? Met als vuistregel hoe dichter bij de grens des te drukker dat het is haha
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Ja, ik weet dus niet zo goed welke winkels ik allemaal moet kiezen. Heb geen mega budget, dus de dure winkels kunnen we al enigzins overslaan. Ik ben echt een leek wat betreft vuurwerk in Duitsland, dus vandaar dat ik een beetje een hulpvraag heb.

  9. #8
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik de details ook niet weet van duitsland. Zelf ga ik altijd naar de Aldi, Lidl, Netto, rewe en kobi.

    Er zijn een aantal topics op dit forum, en die discussie zal wel weer opgang komen, met welke artikelen je zeker niet mag laten liggen in duitsland. Misschien kun je daar eens naar kijken.

    Deze is wel handig als beginpunt: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...tse-meepakkers
    Laatst gewijzigd door erase2fast; 29 oktober 2018 om 09:52 Reden: link toegevoegd
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  10. Deze 2 gebruikers waarderen erase2fast voor het bericht:


  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    ik ga ieder jaar richting Oberhausen met mijn vriendin en we maken er een dagje uit van , vriendin gaat lekker shoppen in het winkelcentrum CENTRO , ik rij ff klein stukkie verder en ga vuurwerk inslaan bij de Lidl , Aldi dan vriendin weer ophalen ff lekker ergens wat eten en weer lekker op huis aan , nooit last gehad van gestresste landgenoten

  12. Deze gebruiker waardeert flogsway voor het bericht:


  13. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Maar in welke omgeving zitten de Aldi, Lidl, Netto, Rewe en Kobi redelijk dicht bij elkaar. Ik wil het liefste een kwartier - half uur per winkel pakken, en dan door naar de volgende.

  14. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Zoek op google maps wat dieper liggende supermarkten. Aldi en Lidl liggen vaak aan dezelfde parkeerplaats. Posten Borse en Kaufland zou ik naast eerder genoemden er ook nog bij zoeken. In google maps kan je plaatsen opslaan zo kan je gemakkelijk een aantal winkels in een route zetten. Waarschijnlijk kan je alles rond de grote steden vinden.

    Je hebt het al vaker gehoord maar ga niet kort over de grens. Dan heb je echt veel Nederlanders en moet je wachten op aanvullingen. Ik heb voor mijzelf een route bedacht langs een paar kleinere plaatsen richting een winkel waar ik vuurwerk afhaal. Als ik dan nog budget heb kijk ik bij de stad Osnabruck (omdat ik er al ben) ook nog in een aantal winkels. Ik ben 1 jaar wel langs 3 lidls gereden omdat ik dan zeker alle fonteinen had die ik wilde.

  15. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Ik wilde eerst naar Oberhausen.

  17. #13
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Geilenkirchen ligt een lidl rewe en aldi bij elkaar. De rest wordt puzzelen en afwegingen maken.

    Gangelt liggen: netto, rewe en aldi.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  18. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


  19. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Ik wilde eerst naar Oberhausen.
    Oberhausen ziet er super uit. Je vind er heel veel winkels.

  20. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  21. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Maar bijvoorbeeld een Kodi niet. Of ik kijk echt heel erg scheel.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •