Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Maar bijvoorbeeld een Kodi niet. Of ik kijk echt heel erg scheel.
    https://www.google.nl/maps/search/ko...8522821,12.54z

  2. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Zijn Penny en Edeka eigenlijk de moeite waard?
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Dank dank. Blijkbaar nog niet helemaal wakker.

  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Zoals gezegd een plek zoeken die op een half uur vd grens ligt. Bijna in iedere wat grotere plaats zitten zowel de Aldu, Lidl, kaufland en Edeka. Ook zou je eens kunnen kijken op Pyrostation.de hier hebben ze leuke en betaalbare artikkelen die je afkunt halen van 28 tm 31 december.

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
    Zijn Penny en Edeka eigenlijk de moeite waard?
    Ja. Iedere winkel heeft wel iets leuks. Het is wel een beetje het kaf van het koren scheiden. En als je zoals ik ongeduldig bent en niet gaat wachten op aanvulling dan is het wel leuk om in een andere winkel iets anders leuks te vinden.

    Het komt wel eens voor in steden dat een winkel gewoon goed bezocht is en dat de schappen wat minder vol zijn. Dat is ook de reden dat ik ook langs dorpjes ga. Hebben 2 winkels in de stad bijna geen bugano fonteinen bijvoorbeeld en je rijd naar een dorp waar zowel de lidl als de aldi het schap bijna helemaal vol hebben. Ook die leuke goudpijlen zijn populair en vind je soms niet in de eerste winkel waar je binnen loopt.

  7. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ja. Iedere winkel heeft wel iets leuks. Het is wel een beetje het kaf van het koren scheiden. En als je zoals ik ongeduldig bent en niet gaat wachten op aanvulling dan is het wel leuk om in een andere winkel iets anders leuks te vinden.

    Het komt wel eens voor in steden dat een winkel gewoon goed bezocht is en dat de schappen wat minder vol zijn. Dat is ook de reden dat ik ook langs dorpjes ga. Hebben 2 winkels in de stad bijna geen bugano fonteinen bijvoorbeeld en je rijd naar een dorp waar zowel de lidl als de aldi het schap bijna helemaal vol hebben. Ook die leuke goudpijlen zijn populair en vind je soms niet in de eerste winkel waar je binnen loopt.
    Thanks, die Goldraketten zijn innd echt aanraders
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts
    Is zie het net als een soort van vakantie uitzoeken. Bij mij begint de voor pret al om uit te zoeken waar de winkels zijn, wat leuke producten zijn enz. Je moet ook zeker niet gaan haasten en doen. Ik vind het een geweldige ervaring om zo tussen het vuurwerk te lopen en zelf te pakken. Wij blijven er zelfs een nachtje slapen in een hotelletje met zwembad en maken er echt een beleving van. Ik heb idd ook een hele route uitgestippeld met een Duitse vuurwerk winkel waar ik nog een bestelling ophaal. In die route zitten de discounters als de Aldi en de lidl wel een stuk of 3 keer. Daarnaast kom ik op de route langs de edeka, rewe, kaufland, centershop, netto, penny, kodi, en de real.

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Wat betreft de prijzen, ik heb wat lijstjes bekeken van afgelopen jaar, zal dat dit jaar ongeveer even duur worden, of is dat elk jaar iets duurder? Staan leuke dingen tussen daar.

  11. #24
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
    Wat betreft de prijzen, ik heb wat lijstjes bekeken van afgelopen jaar, zal dat dit jaar ongeveer even duur worden, of is dat elk jaar iets duurder? Staan leuke dingen tussen daar.
    Ik heb het idee dat de prijzen daar gelijk blijven ieder jaar. Maar hier kan ik mij in vergissen. Reno/ artus/ aligator is wel al jaren hetzelfde. Correct me if I'm wrong
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Berichten
    224
    Thanks
    24
    35 waarderingen in 24 posts
    in bottrop daar ga ik ook heen naar www.ruhrfeuerwerk.de
    of naar fwsfeuerwerk.de

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •