Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    weet iemand of het in Kalkar altijd wat rustiger is met shoppers?
    Ik ga er elk jaar heen maar het word steeds drukker, was vorig jaar om 7 uur in kalkar bij de Lidl en heb meer dan een uur staan wachten daarna kwam ik bij de aldi, helemaal uitverkocht. Daarna kwam ik bij de centershop, helemaal uitverkocht. Ga daarom dit jaar nog een uurtje eerder...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy013 Bekijk bericht
      Ik ga er elk jaar heen maar het word steeds drukker, was vorig jaar om 7 uur in kalkar bij de Lidl en heb meer dan een uur staan wachten daarna kwam ik bij de aldi, helemaal uitverkocht. Daarna kwam ik bij de centershop, helemaal uitverkocht. Ga daarom dit jaar nog een uurtje eerder...

      Ik was vorig jaar rond een uurtje of 1 bij de Centershop. Niks geen rij, alleen wel weinig vuurwerk, althans, ze waren alles weer an het aanvullen maar dit ging redelijk sloom. Maar er waren maar een stuk of 10 mensen! Bij de LIDl en Aldi en REWE inderdaad grote drukte.

      Ik pak altijd de LIDl/Aldi avonds tussen 6 en 8 uur, lekker rustig, alles aangevuld, de kudde hollanders zijn dan alweer thuis.

      Comment


        Als je 20 min. verder Duitsland in rijdt, heb je geen last van drukte en is alles nog volop aanwezig. Ik snap die mensen niet die net over de grens de winkels induiken, om bij elkaar het vuurwerk uit de winkelwagen te graaien

        Comment


          Al bekend welke regio welke regionale producten krijgt bij de Lidl?

          Comment


            Weet iemand een winkel waar ze Funke in hun assortiment hebben?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
              Als je 20 min. verder Duitsland in rijdt, heb je geen last van drukte en is alles nog volop aanwezig. Ik snap die mensen niet die net over de grens de winkels induiken, om bij elkaar het vuurwerk uit de winkelwagen te graaien
              Kalkar is al zo'n 20 minuten en de 3e lidl over de grens.. het is er alleen zo druk omdat in kalkar de enigste centershop in de regio is.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                Al bekend welke regio welke regionale producten krijgt bij de Lidl?
                Maandag komt de folder op lidl.de en kan je kijken wat het aanbod van jouw vestiging is

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy013 Bekijk bericht
                  Kalkar is al zo'n 20 minuten en de 3e lidl over de grens.. het is er alleen zo druk omdat in kalkar de enigste centershop in de regio is.
                  klopt mij niet meer gezien bij centershop na zooitje van vorigjaar 7.10 alles al weg.

                  Comment



                    video van de folder van de thomas philipps

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door LietyJR Bekijk bericht
                      Weet iemand een winkel waar ze Funke in hun assortiment hebben?
                      Wilt u online vuurwerk uit Duitsland kopen? In onze vuurwerkshop kunt u een ruime keuze aan soorten en merken Duits vuurwerk bestellen.

                      kun je zelfs al op bestellen en afhalen op locatie in de buurt.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
                        klopt mij niet meer gezien bij centershop na zooitje van vorigjaar 7.10 alles al weg.
                        Heeft de centershop z'n leuke producten dan ben er zelf namelijk nog nooit geweest omdat het iets verder rijden is.

                        Comment


                          Aldi (Sud) folder:
                          http://catalog.aldi.com/emag/de_DE/p...ekt_KW5218/#28

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pyro046 Bekijk bericht
                            Heeft de centershop z'n leuke producten dan ben er zelf namelijk nog nooit geweest omdat het iets verder rijden is.
                            Hier ligt de centershop het dichtste bij en vond het vorig jaar drukker dan bij de aldi en lidl

                            Comment




                              Alle vuurwerk artikelen op de Lidl site waar je ook een locatie kan selecteren

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Corax Bekijk bericht
                                Kom ook uit regio Enschede, waar ga jij meestal heen?


                                Ik ga altijd naar de koningstrasse, met de aldi/lidl/penny naast elkaar.

                                Comment

                                Working...
                                X