Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.031
    Thanks
    1.346
    2.967 waarderingen in 842 posts

    Man mishandeld na opmerking over afsteken vuurwerk

    Man mishandeld na opmerking over afsteken vuurwerk

    Bolsward:Een man is mishandeld nadat hij twee personen aansprak op het afsteken van vuurwerk bij het busstation aan de Snekerstraat in Bolsward.

    Het vuurwerk werd rond middernacht afgestoken. Dat zorgde voor flinke geluidsoverlast in de omliggende wijken. De man sprak de personen hierop aan en probeerde het vuurwerk uit te maken, waarop hij van twee personen forse klappen tegen zijn hoofd kreeg.

    De politie is op zoek naar getuigen van het incident. Zij kunnen zich melden via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.

    Bron:

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik word pislink van dit soort aso's. Zwaar straffen.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik word pislink van dit soort aso's. Zwaar straffen.
    You reap what you sow. De maatschappij is gewoon verziekt door een gebrek aan opvoeding en het bijbrengen van normen en waarden zoals dit vroeger wel gebeurde. Helaas gaan we dit soort dingen vaker en vaker lezen en zien in de media.

  4. #4
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ach dat opvoedings verhaal klopt wel maar vroeger was niet altijd beter.vergeet niet als er nu een prullenbak sneuvelt dan zie je door de herhalingen op tv dat de hele dag voorbij komen.vroeger deden ze dat af met 3 regels in de streek krant.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ben ik de enige die het vreemd vind dat deze man het probeerde uit te maken? Ligt eraan welk soort vw het was, maar ik vind het een vreemde actie
    Jeder Schuss ein Genuss

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    door zulke hersenloze randdebielen krijg je steeds vaker de discussie van wel of geen vuurwerk

  7. #7
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Hard aanpakken dit soort tuig!

  8. #8
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ben ik de enige die het vreemd vind dat deze man het probeerde uit te maken? Ligt eraan welk soort vw het was, maar ik vind het een vreemde actie
    Ja, kan er moeilijk over oordelen. We zijn er allemaal niet bij geweest, maar inderdaad vuurwerk maak je niet zo snel uit. Wellicht ietwat ongelukkig opgeschreven. Wel een diep triest verhaal dit en de daders kunnen niet hard genoeg worden gestraft. Tijdens de jaarwisseling was er een soortgelijk incident. Er werd vuurwerk gegooid naar een kind, waarop de vader hier beide heren op aansprak en vervolgens werd de man mishandeld. Is zelfs nog in Opsporing Verzocht behandeld.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #9
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Gebeuren dit soort dingen echt zo random, of zou de mishandelde man zelf ook een eigen aandeel hebben in het verhaal? Niet dat het de mishandeling goed praat, maar media is vaak gericht op 1 kant van het verhaal. Achja, verder niet relevant natuurlijk voor ons vuurwerkforum.

  10. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Gebeuren dit soort dingen echt zo random, of zou de mishandelde man zelf ook een eigen aandeel hebben in het verhaal? Niet dat het de mishandeling goed praat, maar media is vaak gericht op 1 kant van het verhaal. Achja, verder niet relevant natuurlijk voor ons vuurwerkforum.
    Ik heb nog een vid gezien waarin een man agressief deed tegen jongens die cat 1 afstaken. Als ze ook maar iets hadden gedaan was er een vechtpartij geweest
    Jeder Schuss ein Genuss

  12. #11
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik heb nog een vid gezien waarin een man agressief deed tegen jongens die cat 1 afstaken. Als ze ook maar iets hadden gedaan was er een vechtpartij geweest
    die video kan ik mee nog al te goed herinneren... en ik vraag me af wat er wat er geschreven zou zijn geworden als die jongens die man ook maar een duwtje hadden gegeven...

    Het bovenstaande bericht is gewoon echt triest, wie gaat nu middernacht in een wijk staan stoken?! Echter dat hele uitmaken verhaal vind ik dan weer vaag.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  13. Deze gebruiker waardeert erase2fast voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •