Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie vindt illegaal vuurwerk in rijtjeswoning Roden.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Politie vindt illegaal vuurwerk in rijtjeswoning Roden.

    Een inwoner van Roden heeft vandaag zijn illegale vuurwerk moeten inleveren.

    In het kader van een landelijk onderzoek deed de politie een inval in een rijtjeswoning in Roden. Daar werd vuurwerk gevonden dat via internet in het buitenland was besteld. Dit is verboden.

    De koper kan een bekeuring tegemoet zien.




    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Dat is balen zeg...
    Wel mooi neutraal artikel!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Prima berichtgeving. Inderdaad niet opgeblazen termen ed
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #4
        Jammer dat de veiligste vuurpijlen van europa in een kwaad daglicht worden gesteld.
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #5
          1 van de vele die een bezoekje gaan krijgen..

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Jammer dat de veiligste vuurpijlen van europa in een kwaad daglicht worden gesteld.
            De veiligste pijlen van Europa, met 25 gram hoge kwaliteit flash, die men zelf aan een stokje uit de bouwmarkt moet tapen/ti-wrappen, en welke met gemak een vuilnisbak tot een droevig hoopje metaal maakt. Hoge kwaliteit pijlen, dat zal best, maar de veiligste pijlen van Europa? Dat lijkt me niet.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Jammer dat de veiligste vuurpijlen van europa in een kwaad daglicht worden gesteld.
              Ik zie alleen maar hoogwaardige voetzoekers met 25gr flash

              Comment


                #8
                Als men in nederland nou eens zou nadenken(op knalgebied) zou men de duiste weg in moeten slaan.zolang men in nederland knalerwten mugge scheten toestaat blijft men buiten de deur shoppen.er zitten veel gradaties tussen de oostblok bommen en de nederlandse pruttelpoep.pffffff dat is maar een droom.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  De veiligste pijlen van Europa, met 25 gram hoge kwaliteit flash, die men zelf aan een stokje uit de bouwmarkt moet tapen/ti-wrappen, en welke met gemak een vuilnisbak tot een droevig hoopje metaal maakt. Hoge kwaliteit pijlen, dat zal best, maar de veiligste pijlen van Europa? Dat lijkt me niet.
                  Tja, als men te beroerd is om er een stok er tegen aan vast te maken.
                  En dan bedoel ik de koper/schieter en niet de firma Zink.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                    die men zelf aan een stokje uit de bouwmarkt moet tapen/ti-wrappen,
                    Niks mis mee werkt prima
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      Niks mis mee werkt prima
                      Niet voor mensem die denken dat het een fakkel is
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        Niet voor mensem die denken dat het een fakkel is
                        Ja maarja, iemand die dit soort spul koopt weet denk ik wel dat het geen fakkel is.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #13
                          Die zinkpijlen zijn veilig, al het vuurwerk is veilig mits het goed gebruikt word.
                          Ik had weer dronken hollanders in de straat die een romeinse kaars met bombettes gewoon op straat neerzette zonder ondersteuning, 1 schot ging goed en de andere vlogen om me oren.
                          25 gram flash of niet, het gaat erom wat je ermee doet.
                          De motoren van zink zijn heel betrouwbaar..dus de pijl zelf is zeker 1 van de veiligste ja.
                          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                            Ja maarja, iemand die dit soort spul koopt weet denk ik wel dat het geen fakkel is.
                            Was het op een voetbalveld vorig jaar...?

                            Comment


                              #15
                              Als je dan een fakkel wil gebruiken dan beter de 902

                              Verder even ontopic. Ik zie hier bekende producten die veelal bij poolse webshops aangeboden worden. Waarschijnlijk hebben ze er weer wat mails en/of pakketten kunnen onderscheppen en zullen er snel meer volgen. Dit spul is het niet waard om zoveel onnodig risico te lopen.

                              Comment

                              Working...
                              X