Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 42
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuego Bekijk bericht
    Jazeker,

    Ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding.
    Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

    Dank voor alle complimenten voor de lijst.
    mooi verkoop tekst maar ik zie producten die geen PRODUCTIE kunnen zijn dus toch samples

  2. #17
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Zeer benieuwd naar deze demo, geweldig dikke schietlijst met veel toppers.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Hopelijk gaan er ook mensen filmen?

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2009
    Berichten
    180
    Thanks
    95
    30 waarderingen in 26 posts
    Ik ben erbij vanavond! Benieuwd naar de Eccentric shots van EVO!

  5. #20
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik ga filmen in 4K
    Hopelijk kan ik rond 19:55 uur nog parkeren...ik kom direct door van de demo in Rijnsburg dus ik wil geen tijd verliezen
    Laten we lekker link gaan doen!

  6. Deze 2 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    goed lezen , staat niet in het bericht maar er staan er wel in de schietlijst die nog niet in nederland zijn als productie
    Ik lees goed Ze schieten artikelen die ook zo verkocht worden, dus dat kan alleen maar productie zijn. Alles in het bericht doelt daar ook op, al kunnen ze ook op niet-opgepompte samples doelen, al is dat wat ver gezocht. Wordt duidelijk niet bedoeld in dit bericht. Dat het volgens sommigen het wel samples moeten zijn omdat bepaalde producten nog niet in NL zijn vind ik dan idd wel wat vreemd.

    ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding. Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
    Ik lees goed Ze schieten artikelen die ook zo verkocht worden, dus dat kan alleen maar productie zijn. Alles in het bericht doelt daar ook op, al kunnen ze ook op niet-opgepompte samples doelen, al is dat wat ver gezocht. Wordt duidelijk niet bedoeld in dit bericht. Dat het volgens sommigen het wel samples moeten zijn omdat bepaalde producten nog niet in NL zijn vind ik dan idd wel wat vreemd.

    ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding. Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.
    Hoe kan het dan dat er productie geschoten word volgens jou terwijl de producten nog niet in Nederland zijn

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Jij gelooft echt wat er vertelt wordt maar als je het echt wilt weten vraag niet de verkoper maar direct de importeur

  10. #24
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
    Ik lees goed Ze schieten artikelen die ook zo verkocht worden, dus dat kan alleen maar productie zijn. Alles in het bericht doelt daar ook op, al kunnen ze ook op niet-opgepompte samples doelen, al is dat wat ver gezocht. Wordt duidelijk niet bedoeld in dit bericht. Dat het volgens sommigen het wel samples moeten zijn omdat bepaalde producten nog niet in NL zijn vind ik dan idd wel wat vreemd.

    ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding. Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.
    Zo begrijp ik het ook dus er word gewoon productie geschoten anders staan ze knalhard te liegen en dat lijkt mij niet zoals hier in dit topic verkondigen... Zou echt zeer sneu zijn!

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Zo begrijp ik het ook dus er word gewoon productie geschoten anders staan ze knalhard te liegen en dat lijkt mij niet zoals hier in dit topic verkondigen... Zou echt zeer sneu zijn!
    Bij deze liegen ze geloof me

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Wel heel erg jammer dat je hier niet gelooft word terwijl dat er producten nog op de boot staan .

  13. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Maar dat gebeurd hier op het forum wel vaker dat is ook een reden dat we evolution niet veel meer horen hier

  14. #28
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Waarschijnlijk schieten ze dus degene die nog op de boot zijn niet, dan liegt er niemand en is deze discussie niet nodig. Dat de lijst er dan minder mooi op wordt is weer een andere discussie

  15. #29
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    Maar dat gebeurd hier op het forum wel vaker dat is ook een reden dat we evolution niet veel meer horen hier
    Ik ga hier verder niet op in maar dat Evo niet vaak hier meer verschijnt heeft niets met liegen te maken..Ga gewoon weer ontopic, zinloos dit!! Heb t liever over vw waarvoor ik hier op t forum ben!

  16. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  17. #30
    VWC-Lid WitteRook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2018
    Berichten
    318
    Thanks
    352
    226 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    Wel heel erg jammer dat je hier niet gelooft word terwijl dat er producten nog op de boot staan .
    Zou kunnen bij deze importeur maar bij de Zena dealers liggen al heel wat kartons inmiddels in de bunkers

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •