Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 80
  1. #16
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Wie is Tim Coronel?
    Een autocoureur, https://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Coronel

    Vind het ook goed dat er eindelijk eens wat van dit soort dingen worden gedaan.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  2. #17
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik vind het een tenenkrommend filmpje.
    Ik kan die Tim niet luchten. Zijn handgebaren zijn overbodig, en zijn intonatie is overdreven. Wat doet die boom naast hem? Lekker irrelevant. Hij vertelt alles alsof we seniel zijn.
    Plus de feitelijke onjuistheden. 'Illegaal vuurwerk is massa-explosief' is natuurlijk een forse generalisatie. Een romeinse kaars is helemaal niet massa-explosief! En ook legaal vuurwerk kán massa-explosief zijn, klasse 1.1G, als er geen kooi meer omheen zit.

    "Als je hier [illegaal vuurwerk] twee of meer van hebt liggen, dan gaat alles af."
    Nou, alleen als er eentje vlam vat. Nu lijkt het net alsof ze aan spontane zelfontbranding doen wanneer ze elkaars aanwezigheid voelen...
    Laten we lekker link gaan doen!

  3. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Tja, iets afbranden is altijd makkelijk. Je moet er, denk ik, vanuit gaan dat dit een filmpje is voor de (vele) mensen die er geen verstand van hebben. Het idee is, dat het gewoon duidelijk moet worden dat er een groot verschil is tussen legaal en illegaal vuurwerk.
    Dat de raad van veiligheid komt met een voorstel voor een totaalverbod op knalvuurwerk zegt genoeg, lijkt me .... Er mag wel wat meer en eerlijker verteld worden hoe de feiten liggen.
    En dat een romeinse kaars nu inderdaad ook illegaal is, doet niet zoveel ter zake lijkt me.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik vind het een tenenkrommend filmpje.
    Ik kan die Tim niet luchten. Zijn handgebaren zijn overbodig, en zijn intonatie is overdreven. Wat doet die boom naast hem? Lekker irrelevant. Hij vertelt alles alsof we seniel zijn.
    Plus de feitelijke onjuistheden. 'Illegaal vuurwerk is massa-explosief' is natuurlijk een forse generalisatie. Een romeinse kaars is helemaal niet massa-explosief! En ook legaal vuurwerk kán massa-explosief zijn, klasse 1.1G, als er geen kooi meer omheen zit.

    "Als je hier [illegaal vuurwerk] twee of meer van hebt liggen, dan gaat alles af."
    Nou, alleen als er eentje vlam vat. Nu lijkt het net alsof ze aan spontane zelfontbranding doen wanneer ze elkaars aanwezigheid voelen...
    Je gaat kompleet aan het doel voorbij, dit filmpje is niet voor jou of mij bedoeld maar voor de leek die elke artikeltje van het AD over vuurwerk als zoete koek slikt en denk dat elke dikke knal die ze horen van een NL rotje komt.

    Dan moet je niet gaan strooien met klasses en nuances, dit is gewoon een jip en Janneke uitleg om de taboe rondom legaal vuurwerk op te duidelijken. En niet om de taboe rond illegaal vuurwerk uit de wereld te helpen.

  7. Deze 7 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik vind het een gemiste kans. Het idee van dit filmpje is leuk, maar het schiet zijn doel voorbij. Had een betere acteur ingehuurd en minder onwaarheden verteld, en het filmpje komt veel beter aan.
    Laten we lekker link gaan doen!

  9. #21
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Idd een tenenkrommende gemiste kans.

    En schadelijk voor de pro-consumenten vuurwerk lobby want:
    Als de anti-vuurwerk lobby zou willen, kunnen ze met wat feiten zo aantonen dat Tim keihard staat te liegen.

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik vind het een gemiste kans. Het idee van dit filmpje is leuk, maar het schiet zijn doel voorbij. Had een betere acteur ingehuurd en minder onwaarheden verteld, en het filmpje komt veel beter aan.
    Ik heb toch net uitgelegd dat het doel niet is om feiten over illegaal vuurwerk op te helderen...... Het doel is om het taboe rond legaal vuurwerk de wereld uit te helpen en dat doet het prima

  11. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Idd een tenenkrommende gemiste kans.

    En schadelijk voor de pro-consumenten vuurwerk lobby want:
    Als de anti-vuurwerk lobby zou willen, kunnen ze met wat feiten zo aantonen dat Tim keihard staat te liegen.

    Wordt er eindelijk iets gedaan om de onzin rondom legaal Nederlands vuurwerk op te heldere en gaan we hier een beetje lopen zeiken dat ze niet alle feiten van illegaal vuurwerk juist hebben....

    Wat willen ze doen dan? Aantonen dat illegaal professioneel vuurwerk niet altijd een massa explosief is? Waarom zouden die partijen dat willen doen

  13. Deze 2 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  14. #24
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Wordt er eindelijk iets gedaan om de onzin rondom legaal Nederlands vuurwerk op te heldere en gaan we hier een beetje lopen zeiken dat ze niet alle feiten van illegaal vuurwerk juist hebben....

    Wat willen ze doen dan? Aantonen dat illegaal professioneel vuurwerk niet altijd een massa explosief is? Waarom zouden die partijen dat willen doen

    Ik doelde niet op de feiten wbt illegaal vuurwerk, maar op de feitelijke onwaarheden die hij staat te verkondigen wbt legaal consumenten vuurwerk.
    Met de boel voorliegen, gaan we het niet winnen, eerder “nog” sneller verliezen.
    Maar ik begrijp je irritatie...
    Laatst gewijzigd door firewire; 19 oktober 2018 om 21:09

  15. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Ik doelde niet op de feiten wbt illegaal vuurwerk, maar op de feitelijke onwaarheden die hij staat te verkondigen wbt legaal consumenten vuurwerk.
    Met de boel voorliegen, gaan we het niet winnen, eerder “nog” sneller verliezen.
    Maar ik begrijp je irritatie...
    Welke onwaarheden over legaal vuurwerk dan?

  16. #26
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Laten we er vanuit gaan dat in de volgende filmpjes er meer en meer zal worden uitgelegd...ik vind het een goede zet dit, maar dat het ook anders kan is ook een feit.

    Dit pakt iig wel wat meer en klinkt begrijpelijk bij de normale niet-liefhebber....en dat is ook juist het publiek wat je wil bereiken volgens mij.....

  17. Deze 2 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  18. #27
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Welke onwaarheden over legaal vuurwerk dan?
    Serieus?!
    Dank je de koekoek!

  19. #28
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Serieus?!
    Dank je de koekoek!
    Ik ben eerlijk gezegd ook wel nieuwsgierig naar je opsomming. Wat is er dan feitelijk onjuist?

  20. #29
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Hier nog iemand die je nieuwsgierig hebt gemaakt ...
    Ik zit er klaar voor !

  21. #30
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik ben er ook klaar voor. Laat maar horen dan. Al heeft Darksoul wel een paar puntjes.
    December Will Be Magic Again!!

  22. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •