Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 80
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Serieus?!
    Dank je de koekoek!
    Als je niet met argumenten kan komen dan mag je lekker ophoepelen kinderachtig gedoe heeft niemand wat aan.

  2. #32
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Filmpje is super eindelijk is een vergelijking die de normale mens snapt.99,9% van de mensen heeft niet dezelfde kennis als de meeste hier op het forum.De video voldoet daarom prima.

    Wat ik wel jammer vindt is dat sommige weer behoorlijk commentaar hebben. Wordt een keer tegengeluid gegeven is het nog niet goed... Kunnen ook best is jongens zijn die voortijdig afsteken en shells staan te schieten de 31ste zonder vuurwerkbril op. Maar wel klagen dat een video niet goed is beetje hypocriet.

  3. Deze 5 gebruikers waarderen stefan11 voor het bericht:


  4. #33
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Als je niet met argumenten kan komen dan mag je lekker ophoepelen kinderachtig gedoe heeft niemand wat aan.
    Argumenten die onze passie kunnen schaden omdat de anti-vuurwerk lobby ook meeleest, ga ik hier natuurlijk niet melden.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Argumenten die onze passie kunnen schaden omdat de anti-vuurwerk lobby ook meeleest, ga ik hier natuurlijk niet melden.
    Zeg dan niks als je niks hebt. Het filmpje is prima voor het doel dat het wil bereiken dat ze tussendoor wat generaliserende uitspraken doen wat betreft "illegaal" vuurwerk doet er niet toe. Het gaat om het legale vuurwerk en taboe daarom heen.

    De antivuurwerklui wil legale knallers in de ban doen terwijl en mensen denken dat er met NL rotje dingen worden vernield zoals verkeersborden etcetera. Ze willen met het filmpje aan tonen dat dit niet kan. Prima toch?

    En als je echt zo bang bent dat de antiwvuurwerk lobby mee leest had je ook niet zo kritisch moeten zijn op het filmpje want die zullen nu vast denken "oh vuurwerkliefhebbers vinden dit filmpje niet goed"...... *doet alu hoedje weer af".

  6. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  7. #35
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Laurence je hebt PM.
    Ik kom binnenkort graag eens bij je thuis langs om jou tot in detail het begrip “vrijheid van meningsuiting” uit te leggen, als je er daarna nog behoefte toe hebt, kunnen we het dan ook nog wel ff over Tim hebben.
    Jij wil het persoonlijk maken en mij opleggen wat ik wel en niet op dit fora mag zeggen en daarom leg ik jou op mijn beurt het 1 en ander graag even persoonlijk uit.
    Kan jij er daarna mee doen wat je wilt!

  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Laurence je hebt PM.
    Ik kom binnenkort graag eens bij je thuis langs om jou tot in detail het begrip “vrijheid van meningsuiting” uit te leggen, als je er daarna nog behoefte toe hebt, kunnen we het dan ook nog wel ff over Tim hebben.
    Jij wil het persoonlijk maken en mij opleggen wat ik wel en niet op dit fora mag zeggen en daarom leg ik jou op mijn beurt het 1 en ander graag even persoonlijk uit.
    Kan jij er daarna mee doen wat je wilt!
    Jij wil het persoonlijk maken en mij opleggen wat ik wel en niet op dit fora mag zeggen
    Die beperking leg jij jezelf op, niet ik.

    Argumenten die onze passie kunnen schaden omdat de anti-vuurwerk lobby ook meeleest, ga ik hier natuurlijk niet melden.
    Ik vraag om een argument en vervolgens wil JIJ ZELF niet reageren

    Ga eerst maar eens nadenken over wat je precies wilt bereiken want hier kom je niet ver mee ;)

  9. #37
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik krijg ook jeuk van die Tim Coronel,wat een vent. Vindt het wel apart,dat er niet een nitraat of vlinder wordt gebruikt. Maar gelijk twee stuks cobra 8. Lijkt me niet de knaller,waar de gemiddelde jeugd nou mee rond loopt. De boodschap en de gedachten achter deze voorlichting,is wel mooi en goed. Al klopt niet alles.

    Hoop niet dat half nederland denkt,dat ons vuurwerk,die harde klappen veroorzaakt Dan moeten ze beter checken,wat hun kind zoal stookt. Denk ook dat de nederlandse knallers,met illegale uitstraling,deels verantwoordelijk zijn voor die beeldvorming. Het lijkt er soms erg op,dingen komen langs in het nieuws en tadaa.
    Light some fireworks, and see who answers.

  10. #38
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Mooi gesproken Skyrider.
    Ik hoop dat half Nederland nu ook niet denkt dat ons consumenten vuurwerk onschuldig is en alleen maar wat spuit en sputtert, zoals Tim nu beweert.
    Hij moet het niet mooier maken dan het is, daar komen namelijk alleen maar extra ongelukken met ons mooie consumenten vuurwerk van.

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Misschien kan Tim beter ook een vergelijking maken met wat een nitraatje is en doet in vergelijking met een echte handgranaat, waar onze media zo gretig gebruik van maakt wanneer men alweer eens over illegaal vuurwerk spreekt. Voor de rest vind ik het filmpje wel goed hoor, dat hij laat zien dat legaal vuurwerk eigenlijk helemaal niet gevaarlijk is.

  12. #40
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    @firewire: prima dat je recht hebt op vrijheid van meningsuiting, maar volgens mij moet je het filmpje nog eens goed bekijken. Wat is de eerste zin waar het filmpje mee begint ? Het gaat in dit filmpje puur en alleen om het feit dat een vuurwerkopslag niet massa-explosief is en dat je daar dus niet bang voor hoeft te zijn. Daarnaast is je reden om niet met argumenten te komen, wat mij betreft, flinterdun. Als je zo bang bent dat er mee gelezen wordt, dan zou ik hier helemaal weg blijven ! Of blijf jij wel onder de 25 kg ?

  13. Deze 2 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  14. #41
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    @firewire: prima dat je recht hebt op vrijheid van meningsuiting, maar volgens mij moet je het filmpje nog eens goed bekijken. Wat is de eerste zin waar het filmpje mee begint ? Het gaat in dit filmpje puur en alleen om het feit dat een vuurwerkopslag niet massa-explosief is en dat je daar dus niet bang voor hoeft te zijn. Daarnaast is je reden om niet met argumenten te komen, wat mij betreft, flinterdun. Als je zo bang bent dat er mee gelezen wordt, dan zou ik hier helemaal weg blijven ! Of blijf jij wel onder de 25 kg ?
    Zie mijn reactie in het 25kg regel topic.

  15. #42
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    zo...laten we het nu hier weer gezellig houden!


  16. Deze 5 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  17. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Deze filmpjes mogen ook wel op TV zodat niet alleen de jeugd ze ziet.

  18. #44
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Snap het gebruik van de Cobra juist wel. Dit is het artikel dat 99% van alle problemen is en waar de media je mee dood gooien, iedereen zal het kennen dus.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  20. #45
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Eindelijk is een goed tegen geluid die voor de consumenten ook goed te begrijpen. Vooral het taboe over opslagplaatsen, het uiteindelijke maximale verschil tussen Nederlands knalwerk en de cobra 8 uitleggen in Jip en Janneke taal worden goed uitgelegd. Dat er hierboven weer gelijk negatieve reacties komen vind ik erg jammer. Daar wordt weer iets te ver gekeken naar wat wij als liefhebber wel weten. Dat de Romeinse kaars ook tot illegaal behoort is in deze boodschap niet relevant. Het gaat hier om de overlast gevende illegale vuurwerksoorten als Shells en steeds zwaarder wordende knalwerken.

  21. Deze gebruiker waardeert Starburst voor het bericht:


Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •