Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 68
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Ik weet dat de boss of the game niet lekker is in verhouding.... Maar wel lekker opgevoerde bak..... (geen idee hoe ze dat doen.....). Mijn show zal wel een zware domper zijn vergeleken met de realiteit. Vroeger kreeg je gewoon nog wel eens ontsteking mechanisme voor leuke blokken.....



    Ik wil voor in de toekomst weer een vaste leverancier
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 21 oktober 2018 om 07:01

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steffets Bekijk bericht
    Ik weet dat de boss of the game niet lekker is in verhouding.... Maar wel lekker opgevoerde bak..... (geen idee hoe ze dat doen.....). Mijn show zal wel een zware domper zijn vergeleken met de realiteit. Vroeger kreeg je gewoon nog wel eens ontsteking mechanisme voor leuke blokken.....



    Ik wil voor in de toekomst weer een vaste leverancier
    Ga je op muziek schieten?
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 22 oktober 2018 om 13:35

  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Nee, op muziek is niet echt te doen omdat ik dan veel te veel losse elementen nodig ben om het volwaardig te maken. Daarnaast beperk ik mijzelf tot 12 keer fakkelen, dus moet even kijken hoe ik met alles ga uitkomen. Hoewel het nummer iets is wat ik (als het mogelijk was/is) zou gebruiken daarvoor.En of het nu mag of niet, maar plak er wel her en der een extra stukje lont aan voor mijn veiligheid, vind het niet prettig om er heel dicht op te staan en zo verlaagt het her en der iets, wat mij wel goed uitkomt om even her en der meer tijd te hebben tussen het vuren.

    Gisteren even rust genomen om vandaag rustig mijn geplakte show wat ik in gedachte heb te bekijken en of het mij echt aanspreekt. Het idee spreekt mij zeer aan, maar denk dat ik het iets simpeler moet maken (the boss of the game hakt ook flink in het budget "€ 100,00" en is het niet helemaal waard).

    Dus vandaag weer even dingen bekijken en combinaties uitzoeken wat mooi is. Langzaam maar zeker komt het er wel.

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Moet echt opletten dat ik niet te extreem in het budget ga...... Maar dit is wel echt mijn smaak en ik wil gewoon doen waar ik van kan genieten. Zit alleen nog met mijn mid sectie.... finale heb ik al wel. En ik ben van mening dat ik voor een kleine softe show met mijn budget echt iets mooi aan het maken ben.


    Naam: Schermafbeelding 2018-10-24 om 22.44.18.png
Bekeken: 326
Grootte: 53,2 KB

  5. #35
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Naam: Schermafbeelding 2018-10-25 om 01.29.40.png
Bekeken: 295
Grootte: 61,8 KB

    Nu de finale maken.

  6. #36
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    My pleasure.

  7. #37
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Kreeg vandaag ineens een absurde rekening van het gas en licht..... dat slaat een extreem gat in mijn budget. Ik ben dus vanavond aan het uitrekenen geweest hoe ik alles moet aanpakken en hoe en waar ik zoveel mogelijk kan besparen.

    Ik denk dat het nog goed moet komen, maar moet de aankomende twee maanden op een houtje gaan bijten (hoewel ik in huis nog extreem veel voorraad heb van voedsel). Het gaat even spannend worden omdat ik mogelijk een deel te laat moet kopen en dan de freak acties mis.

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Vandaag met de woningstichting contact opgenomen en woensdag komt er een extern bedrijf. Ik heb het verhaal uitgelegd en zij waren ook van mening dat dit totaal niet mogelijk is, en dat ik gewoon de compensatie ga krijgen van het bedrag wat ik nu als naheffing heb.

    Ik hoop dat dit snel genoeg gaat allemaal zodat ik dus nog wat freak acties kan meepakken omdat mijn budget al niet extreem hoog was. Nu vind ik het zelf niet gepast om over bedragen te spreken omdat A: het niet belachelijk veel is maar B: het belachelijk veel is voor mij.

    Mijn gedachte was ongeveer €400 ik heb daar €100 bijgedaan voor het fakkelen (en ook al gekocht). Ik ben gaan rekenen wat ik nog acceptabel vind om daar extra bij te doen en kwam tot de conclusie dat als ik iets mooi zie of goede acties kan vinden dat ik nog maximaal €200 extra wou doen. Dat zou een totaal bedrag van €700 zijn. Ik kreeg dus alleen een naheffing van €400 wat dan een gat in mijn budget zou slaan. Dan zou ik nu nog maar €200 hebben voor vuurwerk.....

    Dus ja, gisteren draaide mijn maag even flink om toen ik de eindafrekening kreeg van gas en stroom. Ik was er ook vanuit gegaan dat ik zelfs iets terug zou krijgen, omdat ik allemaal besparende maatregelen had genomen ivm mijn verbruik en ik exact een jaar geleden een nieuwe HR+ ketel heb gekregen (de oude was 10 jaar oud). Het was dan ook niet meer als logisch geweest dat ik minder verbruikt zou moeten hebben.

    Afijn, ik ga er vanuit dat het goed gaat komen.
    Laatst gewijzigd door Steffets; 26 oktober 2018 om 18:50

  9. #39
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    https://www.veiligvuurwerk.com/schie...2-kanalen.html
    Naam: 588D3105-B893-419C-9A47-6D3E113A3865.jpg
Bekeken: 223
Grootte: 161,7 KB

    Verkeerde lonten erbij, had allemaal van Talon moeten zijn. Dan mag je namelijk gewoon als consument elektrisch schieten Dus ik bestel er nog wel wat bij zodat het volledig legaal is. Volgens de gebruik aanwijzing kan ik ongeveer 4 lonten per kanaal gebruiken afhankelijk van het merk. Met Falcon zou het max 6 kunnen zijn, hoewel ik dat een beetje betwijfel.

    (en hoorde zojuist toch weer dat het mogelijk niet mag....)

    Ok, het mag niet....
    Het werkt niet met 4 lonten op 1 kanaal.
    Visco brand lastig. (even 3 keer draaien)
    Priemen is gevaarlijk.
    E-match niet knippen)
    Draden kruizen voor het aansluiten (Statische lading)
    Iets zwaardere batt gebruiken. (zitten er al bij)
    Buiten monteren. (of in de schuur)
    Voor de veiligheid beschermkap gebruiken.
    Bij -2 gaan de batterijen vermoedelijk al falen en heb je geen ontsteking.

    maar helaas, het mag niet ...... (dan maar voor de Bbq gebruiken om elektrisch te ontsteken
    Laatst gewijzigd door Steffets; 26 oktober 2018 om 22:11

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Mag talon niet? Mijn neefje heeft via Facebook een keer zo'n systeem gewonnen. Hardstikke veilig!

  11. #41
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Voor zover ik weet mag Talon juist wel, maar hou het even veilig voordat ik uitspraken doe die ik niet kan onderbouwen. Als ik kan onderbouwen dat het wel mag, dan is het een leuk onderwerp voor in shows die mensen legaal maken.


    Tevens ben ik van mening dat het juist veel veiliger is bij juist gebruik en installatie. Daarnaast ben ik nog steeds bang voor vuurwerk als ik moet fakkelen.

  12. #42
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Langzaam kom ik steeds verder maar merk dat er af en toe producten uitverkocht raken..... Zo had ik in mijn schema iets staan die nu ineens uitverkocht is..... (grom grom, wie heeft dat ineens ingekocht?) Beter geen lijsten meer plaatsen met goede ideeën.... Grapje.

    Momenteel ben ik nog aan het zoeken naar boxen, maar die zijn gewoon niet exact wat ik wil en wat ik kan gebruiken. Ik ben dan ook meer aangewezen op losse elementen en zoek nu ook een beetje naar fillers. Der Hammer is hoe dan ook bij mij uit de lijst geschrapt en kan er niets mee, ik ben van mening dat deze beter werk in een cloud/finale maar niet bij dat van mij.

    Ik ben wel gaan nadenken over het schietsysteem hoe ik deze beter kan gebruiken, in die zin... paralel of in serie. In audio is dat een redelijk gebruikelijke werkwijze, dus zou het hier ook in kunnen. Het zou niet moeilijk moeten zijn om weerstanden te berekenen. Ik zie daar dan ook wel mogelijkheden in. Ik moet mij dan ook gelukkig prijzen dat ik wat extra heb gekregen en daar zeer dankbaar gebruik van ga maken. Ik moet dan ook zeggen dat ik zeer tevreden ben over de levering en moet daar nog even op reageren.

    Via het forum en de chat heb ik een aantal prachtige alternatieven gekregen en tips die mij goed van pas komen. 1 daarvan is:




    Ik was deze zo voorbij gegaan door het feit dat er "fire" stond en ik het associeerde met knal. Zij het niet dat dit echt een geweldig mooi effect is in mijn beleving en het mijn show enorm zou complimenteren. Dit is voor mij het stukje straat kunst waarvan iedereen weet dat het niet zomaar bij elkaar geraapt is. Heel erg blij mee!

    Waar ik ook zeer blij mee ben is het advies van de:



    Ik zocht al vrij lang naar een Crossette en dat is ook het eerste waar ik mee ben begonnen toen ik weer begon met het samenstellen van een show. Ik had alleen 1 op het oog die ik niet weer kan vinden. Maar deze maakt hem voor mij persoonlijk nog beter dan wat ik in gedachte had. Goed naar mijn smaak en mooi contrast waar ik gelukkig mee ben. Heel erg mooi!

    De Ultimate blijft een twijfel voor mij, het is een prachtige cake... maar wel te mager om single weg te schieten in een finale (wel ondersteund). Dan nog mis ik een topper...... Dus ik zou een salute moeten hebben die echt in een 5 seconden weg schiet.






    Motherfucking basterd! Kom zojuist deze tegen! Weet niet wie je bent, maar dit is pure vernijne jaloezie wat ik nu heb! https://www.youtube.com/watch?v=b42AIXN_tQo


  13. #43
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ben erg benieuwd wat je uiteindelijk neer zal gaan zetten, aan je inzet ligt het in ieder geval zeker niet.

    In Holten zal het steeds drukker worden, denk ik, op Dumpert is hij een bekende sinds 2 jaar, ze zijn ook bij hem langs geweest, wellicht interessant voor jou; http://www.dumpert.nl/mediabase/6995141/543667b1
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Wat betreft het parallel of in serie werken: test het zo vroeg mogelijk uit. Anders sta je tijdens de jaarwisseling misschien teleurgesteld op knopjes te drukken. Dus ga lekker naar de big bazar of bestel online wat cat1 en test je seri of paralel idee uit.



    En ik raad je ook aan even naar dit product te kijken ik heb het gevoel dat je deze ook heel gaaf gaat vinden:

    https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp.../spinning-blue

    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 28 oktober 2018 om 09:09

  16. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  17. #45
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ben erg benieuwd wat je uiteindelijk neer zal gaan zetten, aan je inzet ligt het in ieder geval zeker niet.

    In Holten zal het steeds drukker worden, denk ik, op Dumpert is hij een bekende sinds 2 jaar, ze zijn ook bij hem langs geweest, wellicht interessant voor jou; http://www.dumpert.nl/mediabase/6995141/543667b1
    Ik heb Stefan gesproken, en ik denk dat het wel mee zal vallen. De jaarlijkse show in Holten is namelijk verplaatst naar de demo van zijn winkel. Die schiet hij op 15 december (zoals altijd onder voorbehoud) en ik kan je vertellen... is de moeite om langs te gaan!

  18. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •