Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 68
  1. #46
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Leuk hoe je die video's met elkaaar combineerd. Welk programma gebruik je daarvoor? Ik zou de final fate als ik jou was wel gaan heroverwegen. Op de productfilmpjes is het echt een topper maar de recennsies zijn de laatste jaren minder. Voor mij een reden om de gok niet te wagen.

    Zelf lont ik alles door. Daar zit veel voorbereiding in maar als het dan lukt en alles gaat precies op tijd af dan geeft dat wel een extra kick.

  2. Deze gebruiker waardeert Altijdwat voor het bericht:


  3. #47
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    @Mattenfreak, bedankt voor de link. Leuk om te zien en te weten wie er achter de show zit. Dit is ook wat ik bedoel met een show, prachtig om te zien en herken er wel wat stylen in die ik eerder ben tegen gekomen.

    Aan mijn inzet zal het ook niet liggen en neem er ook echt de tijd voor, ik wil gewoon iets moois maken waar ikzelf enorm veel plezier aan ga beleven.

    @Anihalas, Spinning blue ben ik al tegen gekomen en heb hem al op een lijstje staan; dus ja, dat is idd iets wat mij aanspreekt. Ook ga ik absoluut testen van te voren of het werkt zoals ik wil, zou lullig zijn als het totaal mislukt. Perfect zal het niet zijn, en er zal vast wel iets mis gaan, maar wel zo goed mogelijk als het kan is de insteek.

    @Altijdwat, die videos stellen niet zoveel voor en gebruik daar slechts Imovie voor. Ik denk dat er wel betere programma's zijn die veel meer opties hebben. Dit is slechts een kwestie van overlappen en een beetje knippen en plakken.

    "The Final Fate" heb ik best veel van gezien, en voor mijn gevoel is het echt siervuurwerk. Hij staat dan ook al niet meer in de lijst bij mij. Meerdere personen hebben aangegeven dat het een tegenvaller is.

    Het doorlonten is een leuk idee en heb overwogen om dat deels mee te pakken, maar dan kom ik weer in het verhaal dat ik telkens mijn budget aan het opschuiven ben. Ik heb dan ook echt een grens aangenomen omdat ik anders in mijn levensonderhoud in de knoei ga komen Anders zou ik nog weer extra lont moeten aanschaffen wat alles bij elkaar weer in mijn budget aan het happen is. Alleen het systeem al testen is zo weer 50 euro verder.....

    -------

    Volgend jaar, dan mag ik los. Dit jaar leuk om weer wat te oefenen en te experimenteren en te kijken hoe ik bepaalde cakes vind en wat anderen vertellen over hun ervaring met cakes die ik zelf niet heb. Dus mijn doelstelling blijft nog steeds een kleine show met een beperkt budget.

    Owja, komt binnenkort een freak langs die vermoedelijk wil meewerken

  4. Deze gebruiker waardeert Steffets voor het bericht:


  5. #48
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Ergens in de afgelopen dagen ben ik even een beetje meer op kleur gaan werken en weer stukje's gemaakt voor mijn show. Dit schema is een stukje waarin ik de kleuren en effecten een beetje op elkaar laat aansluiten, tijden staan hier niet bij omdat ik het even overzichtelijk moest houden voor mijzelf. Dus wellicht komt dit niet helemaal logisch over, maar voor mij zit er een logica in Het is niet per definitie dat dit het hem helemaal gaat worden, maar er komt shot in de zaak voor stukken wat lekker kan combineren.


    Naam: Schermafbeelding 2018-11-01 om 20.12.17.png
Bekeken: 308
Grootte: 49,2 KB

    Deze twee combineren en goed timen:



    Dit vind ikzelf ook een mooie combinatie:



    Deze combineren:



    Zo, heb ik hem zelf ook direct weer overzichtelijk opgeslagen Kan ik in mijn brainstorm draadje het makkelijk terugvinden.

    Owja, deze had ik ook nog in combinatie staan:

    Laatst gewijzigd door Steffets; 1 november 2018 om 21:44

  6. #49
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Zojuist mijn finale cake besteld: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...thunder-karton het begon nu echt heel erg te jeuken en moest nu echt wat kopen.


  7. #50
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Weet niet of je nog een salute cake zoekt maar de cruel canon duurt slechts t sec en is een goede salute cake op vol tempo
    https://www.houtse-bazar.nl

  8. Deze gebruiker waardeert 5pyroman5 voor het bericht:


  9. #51
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    Hoe bedoel je het systeem testen?

  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steffets Bekijk bericht
    Zojuist mijn finale cake besteld: https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...thunder-karton het begon nu echt heel erg te jeuken en moest nu echt wat kopen.

    Dat is echt een super dikke dubbele compound!

    Fijne prijs ook nog steeds

  11. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  12. #53
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    @Anihalas: Het ziet er leuk uit en ik hoop dat ik een juiste bak krijg die lekker tempo heeft. Het is en blijft handwerk en begrijp dat het soms anders kan uitpakken dan wat men verwacht, maar heb goede hoop en gok het er op. Mocht het mij niet bevallen dan weet ik dat ik volgend jaar niet weer voor compound ga en ben ik een ervaring rijker.

    @NarkDalton: Voor mijn experiment met een schietsysteem en hoeveel ontstekingen ik per kanaal kan doen moet ik dus testen van te voren wat wel en niet werkt. Ook even zien hoe het presteert onder zeer lage temperaturen of de batt. het wel doen en niet hun kracht te snel verliezen. Maar dat is puur een experiment voor volgend jaar alvast. Daar hoeft ook niet per definitie voor een vermogen op geschoten worden en denk inmiddels dat ik toch voor wat meer compound ga.

    @5Pyroman5: Ik heb hem eerder gezien en het spreekt mij wel aan, maar de gedachte is nu om bovenstaande als finale te gebruiken en te hopen dat het werkt. Anders blijf ik een beetje aan het knoeien met doorlonten en etc. Ik wil mijn laatste stuk van de show gewoon "clean" houden met de mogelijkheid dat ik het ook gewoon kan fakkelen als er allemaal problemen ontstaan met elektrisch schieten.

    -----

    Inmiddels heb ik nog wel een paar wensen, maar zie wel even wat nog beschikbaar is aan het einde van de maand. Zo zou ik onderstaande wel willen hebben als mijn 0:00 show. Hierbij mix ik de Bone en Magnus een beetje door elkaar. Dan kan ik met twee ontvangers werken zodat ik 2x4 kanalen heb mocht een ontvanger niet werken. Ik heb dan nog een leuk bedrag over voor mijn test en experiment, maar moet die wellicht een beetje uitdunnen. Maar ik heb tig de Collision wel besteld, en de rest zie ik dan wel aan het einde van de maand of het nog leverbaar is. Het blijft gewoon verschrikkelijk balen dat ik eerst de gasrekening moet betalen, anders had ik nu alles kunnen bestellen voor de 0:00. Ik ga dan ook absoluut niet aan mijn spaargeld komen omdat ik puur uitgeef wat ik in de maand over heb.

    Naam: Schermafbeelding 2018-11-03 om 17.05.06.png
Bekeken: 254
Grootte: 18,5 KB

    Echt goed ziek van dat ik die rekening eerst moet betalen....
    Laatst gewijzigd door Steffets; 3 november 2018 om 17:15

  13. #54
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Laatste gedachte over mijn 00:00 en zo gaat het ook worden, geen veranderingen meer en er ook niet meer over nadenken. 24 November dan het laatste bestellen daarvoor. Secret salute doe ik op rij op ongeveer 20 meter naast elkaar.

    Naam: Schermafbeelding 2018-11-03 om 18.13.50.png
Bekeken: 249
Grootte: 23,2 KB

    Films in volgorde van vuren:












  14. #55
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Zo, even alles aan elkaar geplakt en dit is hem dan met de Bone en Magnus gemixt zoals ik bedoel. De laatste Secret Salute staan er maar twee van op naast elkaar maar dat worden dus 6 op rij.


  15. #56
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Combi voordat ik het vergeet (eind van de Bad #ss met de rest daaropvolgend)






  16. #57
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Nog een combi die ik moet opslaan...... (mis nu een cake die er tussen lag..... )




  17. #58
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Maar wat heb ik tot nu toe besteld De rest zie ik later wel voor een 18:00 projectje. Daar kan ik nog over nadenken met bovenstaande optie's Of wellicht onderstaande voor 0:00 nog wat aan/opvullen.

    In volgorde van afsteken:

    1" Final Colour
    Event KBX-30
    Tsunami Box
    Event Neon Wave
    1.2 Bad #ss Box
    Event Cake No.4
    Evo Bomber
    Collision Thunder

  18. #59
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts

    Smile

    Afgelopen 24 uur extreem veel geleerd over effecten hoe men dat benoemt. Super interessant omdat ik mij een beetje schaamde op de Avond bij Haulerwijk toen iemand de opmerking maakte dat ik zocht naar een cake met tranen in de lucht. Ik zat dus in de richting te zoeken van een horse tail, time rain en waterfall en falling leafs.

    Het voordeel hieraan is dat ik nu ook vele malen makkelijker kan zoeken naar effecten die ik graag wil hebben en ze beter kan combineren. Het was nu vooral veel bekijken en dan maar telkens onthouden wat ik bij elkaar vind passen en ze hier maar plaatsen in mijn draadje zodat ik de combi's kon terug vinden.

    Wat ik ook merk is dat het steeds makkelijker begint te worden om de cakes te onthouden hoe die er uit zien. Ik hoop dat ik over een aantal maanden alles goed in mijn breintje heb gepropt en begin straks meer aan hoe men het maakt. Ook het stukje over welke kruid soorten en hoe de kleuren er in komen maakt het interessant, alsmede de verschillende lonten en wat daarin de verschillen zijn. Ik heb dus nog veel te leren en kan nu steeds beter op de achtergrond mijn ding doen en ben steeds minder afhankelijk van anderen om dingen te vragen.

    Wat ik wel merk is dat veel effecten dicht bij elkaar in de buurt komen en soms andere benamingen worden gegeven aan dezelfde effecten of er namen zijn die nog niet standaard zijn. Ook de verschillen kunnen soms erg lastig zijn om te onderscheiden, helemaal wanneer je naar consumenten cakes kijkt die best wel volgepropt worden met verschillende effecten die daardoor niet lekker uit de verf komen.

    Gisteren en afgelopen nacht ook lekker autistisch bezig geweest en ongeveer 8 uur hetzelfde nummer https://www.youtube.com/watch?v=RYTKkypVuP0 op repeat gedraaid. Heerlijk in een focus (fiep) en lekker bezig zijn.

    Las ik verhalen van mensen die een half uur over lont kunnen praten, zie ernaar uit om mee te gaan in dat soort gesprekken. Of heerlijk praten over cakes en hoe de effecten daar uit komen en wat de kwaliteit daarvan is. Het zal voor mij dan ook vele malen interessanter zijn om in topics op het forum mee te praten zodat ik ook eens wat zinnigs te zeggen heb.

    Afijn ik ga weer lekker verder neuzen.





    Edit: 29 November. Geen bumper meer en blijf nu in het laatste bericht schrijven en bewerken waar nodig.

    Inmiddels echt steeds meer informatie aan het absorberen en begin ook steeds meer ideeën op te doen. Ik werk er langzaam een paar uit nu, maar merk dat het verschrikkelijk duur is allemaal (30 seconden zijn zo 100 euro of meer). Maar goed, dan heb je ook wat!

    Mijn grootste probleem gaat worden dat ik verschrikkelijk veel single shots nodig ga zijn en die relatief gezien duur zijn. Ook moet ik er heel goed op gaan letten wat de hoogte en de dikte van de mine's en dergelijke zijn. Gelukkig heb ik daar nog een half jaar voor Twee projecten gaan wel lukken en zijn niet erg ingewikkeld, twee andere projecten gaan heel erg ingewikkeld worden vrees ik.

    Alvast een hint, vuurwerk is niet plat.

    SVP: Niet bumpen dit onderwerp.
    Laatst gewijzigd door Steffets; 29 november 2018 om 19:16

  19. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Bump

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •