Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk in Witte de Withstraat verboden (010)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk in Witte de Withstraat verboden (010)

    De Witte de Withstraat is toegevoegd aan de gebieden waar op 31 december geen vuurwerk meer mag worden afgestoken en waar de politie zal gaan handhaven. Het advies is afkomstig van de gebiedscommissie Centrum, meldt politicus Hennie van Schaik. Naar goede gewoonte zal de burgemeester dit overnemen. Eerder was al vastgesteld dat op het Stadhuisplein en bij de Erasmusbrug gedurende de jaarwisseling een vuurwerkverbod geldt.

    Bron
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ze zijn van god los met al die vuurwerkvrije zones
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Tsjah, als ik moet kiezen tussen een aantal vuurwerk vrije zones en een algeheel verbod dan be my guest.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
        Tsjah, als ik moet kiezen tussen een aantal vuurwerk vrije zones en een algeheel verbod dan be my guest.
        Je zou maar net in zo'n zone wonen :(
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Je zou maar net in zo'n zone wonen :(
          Juist.
          Ik zie personen al met karretjes over de weg met hun vuurwerk om naar een plek te gaan waar het wel mag.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
            Juist.
            Ik zie personen al met karretjes over de weg met hun vuurwerk om naar een plek te gaan waar het wel mag.
            Max 25 kg per keer natuurlijk

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
              Juist.
              Ik zie personen al met karretjes over de weg met hun vuurwerk om naar een plek te gaan waar het wel mag.
              Das in dat geval dan de hoek om,gaat maar om 1 straat, een drukke uitgaansstraat.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Das in dat geval dan de hoek om,gaat maar om 1 straat, een drukke uitgaansstraat.
                En is dus niet te handhaven, gewoon lekker op de hoek gaan stoken..
                2024 >> 25

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                  En is dus niet te handhaven, gewoon lekker op de hoek gaan stoken..
                  En dan alles in fan shape zetten, dat het zo boven de bewuste straat een kleurrijk schouwspel gaat geven
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                    En is dus niet te handhaven, gewoon lekker op de hoek gaan stoken..
                    Ja, is wel direct uit de echte drukte van die straat, dus klaar. In de straat zelf zal het behoorlijk te handhaven zijn, altijd al veel toezicht.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Ja, is wel direct uit de echte drukte van die straat, dus klaar. In de straat zelf zal het behoorlijk te handhaven zijn, altijd al veel toezicht.
                      Zal niet gek veel extra toezicht lopen. Is altijd druk met blauw daar, met goede reden.
                      Overigens uit fatsoen ook geen straat waar je voor je plezier gaat stoken.
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment

                      Working...
                      X