Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts

    Uitbrander voor spelen met vuurwerk in IJsselstein



    IJSSELSTEIN - Een jongen uit IJsselstein heeft vanmiddag een brandje aangestoken door te spelen met vuurwerk.

    Rond 17.00 vatte een stuk gras aan de Johann Knoopstraat vlam. De jongen had dat per ongeluk aangestoken met vuurwerk uit de categorie F1, wat het hele jaar door legaal verkrijgbaar is. Toen hij ontdekte dat er brand onstond heeft hij een tuinslang gepakt en zelf het vuurtje geblust. Zijn vader had voor de zekerheid 112 gebeld.

    De brandweer kwam zonder spoed langs en heeft gecontroleerd of de brand goed uit was. De politie sprak nog even een hartig woordje met de jongen, maar de schade bleef beperkt.

    Bron
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Wat een geluk bij een ongeluk hier, en deze jongen moet levenslang krijgen. Man man man wat een sensatie bericht weer …...
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ik had gisteren brand in huis, grote paniek natuurlijk meteen. Mijn vriendin heeft direct 112 gebeld terwijl ik bezig was met blussen. Na een keer hard blazen was het vuur gelukkig gedoofd. De lont van het kaarsje gloeide nog wel even na, maar het liep allemaal met een sisser af gelukkig. De brandweer kwam zonder spoed langs en heeft gecontroleerd of de brand goed uit was...


  4. Deze 4 gebruikers waarderen \_niels_/ voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Die vader is ook een geval zeg.. i.p.v. mee te helpen blussen en/of kijken of brand uit is gaat hij meteen brandweer bellen. Anyway.. dit is zo belachelijk absurd nietszeggend nieuws dat het nooit in de media had mogen komen. Maar ja, het gaat over vuurwerk cat1 en als dit zo doorgaat komt daar ook een plaatselijk verbod op.

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Ik had gisteren brand in huis, grote paniek natuurlijk meteen. Mijn vriendin heeft direct 112 gebeld terwijl ik bezig was met blussen. Na een keer hard blazen was het vuur gelukkig gedoofd. De lont van het kaarsje gloeide nog wel even na, maar het liep allemaal met een sisser af gelukkig. De brandweer kwam zonder spoed langs en heeft gecontroleerd of de brand goed uit was...

    En je hebt zeker ook een flinke hoek gehad van je vriendin ?

  7. #6
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    695
    977 waarderingen in 322 posts
    arme knulletje dacht hehe eindelijk een keer escalatie... verkloot zn vader het

  8. #7
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Wederom een diep triest artikel, het meest sneue vindt ik het nog voor het jochie. Jongen doet niks verkeerd, stookt wat Cat1 spul, wat allemaal legaal is. Bij toeval ontstaat er een vuurtje, jongen pakt de tuinslang en blust het brandje, klaar is kees zou je denken.. Nee het hele circus word er bijgehaald en tot slot wordt de jongen nog op zijn ''daden'' gewezen door de politie ook..

    Hoe krom..
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  9. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Om zo n ventje beetje te imponerem met brandweer en politie is sneu zeg
    Jeder Schuss ein Genuss

  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2017
    Berichten
    69
    Thanks
    58
    111 waarderingen in 35 posts
    Ja flinke uitbrander zeg. Volgens mij is het ventje geschrokken en wordt hij getroost door een brandweerman. Of ik zie het verkeerd maar ik heb vroeger wel eens een uitbrander gekregen, zag er heel andere uit hoor.

  12. #10
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Ach die uitbrander zal allemaal wel meevallen als ik de foto zo zie. Er wordt onderscheid gemaakt in de berichtgeving door aan te geven dat het legaal vuurwerk is. Pa heeft serieus overdreven. Maar verder leermoment voor het jochie. Volgende keer even kijken hoe de grond er uit ziet. Ik weet niet of de droogte in die regio nog dusdanig is dat ontbranden niet mag
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Berichten
    172
    Thanks
    79
    199 waarderingen in 53 posts
    Grote paniek!!!!! Ik had gisteren ook brand in huis!!!! En dat terwijl ik toch echt om Heineken gevraagd had!

  14. Deze gebruiker waardeert schaafienr1 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •