Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerktotaal Winactie 4 - 2018] Win een Barely Legal Commando

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De volgende leuke actie van VWT! Het was inderdaad vrij makkelijk om aan het bedrag te komen dit jaar. Hij is in ieder geval weer vertuurd.

    Comment


      #32
      Ook weer meegedaan

      Comment


        #33
        Mij is het ook gelukt, maar ik kan voorlopig niets winnen

        Comment


          #34
          Eitje deze! Die ronde prijzen maken het een stuk makkelijker dan vorig jaar haha

          Comment


            #35
            vrij snel gelukt, en verzonden
            was niet al te moeilijk deze keer
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #36
              Inmiddels verzonden. Kostte mij dit jaar wat meer moeite dan vorig jaar, maar het is weer gelukt. En maar weer duimen

              Comment


                #37
                Ook weer meegedaan! Alleen staat niet alles in mijn screenshot van de ipad.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #38
                  Ah daar is ie weer.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Ook weer meegedaan! Alleen staat niet alles in mijn screenshot van de ipad.
                    Ben bang dat ze nu niet kunnen controleren of je elk artikel slechts 1x heb gebruikt...

                    Ik heb meerdere screenshots van de complete winkelwagen aan elkaar geplakt
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #40
                      Ik heb gewoon de winkelmand zelf gecopypaste in de mail. Dat werkte prima.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                        Ben bang dat ze nu niet kunnen controleren of je elk artikel slechts 1x heb gebruikt...

                        Ik heb meerdere screenshots van de complete winkelwagen aan elkaar geplakt
                        Volgens mij kan ik toch niets winnen omdat ik al een cake heb gewonnen met prijsvraag 1. Alleen door aan alle prijsvragen mee te doen kan ik nog wat winnen.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #42
                          Sommige artikelen zijn 2=1 en sommige artikelen hebben ook combideals, tellen deze als 1 product, of moet ik die dan ook als 2 tellen?

                          Comment


                            #43
                            Fijne prijsvraag, lekker klikken op de site en de winkelmand vullen. Bedankt, was leuk!

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                              Sommige artikelen zijn 2=1 en sommige artikelen hebben ook combideals, tellen deze als 1 product, of moet ik die dan ook als 2 tellen?
                              Aanhouden wat je winkelmand aan aantallen telt. En je kan er uit komen zonder die producten dan weet je t zeker.

                              Comment


                                #45
                                Hele leuke prijsvraag weer. Was even puzzelen weer maar het is gelukt. Zojuist de mail opgestuurd.
                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X