Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nee-derland, Je bent mijn moeder niet!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nee-derland, Je bent mijn moeder niet!

    Omdat wij bij Broekhoff / Vuurwerkexpert dit jaar extra gas willen geven tegen een eventuele inperking van onze hobby, juichen wij het volgende initiatief alleen maar toe:



    Zelf zullen wij ons dit jaar extra inzetten om duidelijk te maken aan de 'haters' dat het genoeg is geweest met alle inperkingen. Dit doen wij online, via onze winkeliers en in samenwerking met de overkoepelende organisaties (denk aan BPN, vuurwerkcheck, etc.).
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

    #2
    lol dat filmpje ook geweldig
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

    Comment


      #3
      Goed bezig Broekhoff, hopelijk kunnen jullie heel wat betekenen voor ons allemaal. Succes.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        wel een beetje laat dit in mijn ogen...maar goed het begin is er weer

        Comment


          #5
          Beter wat later dan helemaal niet. De betutteling in Nederland loopt helemaal de spuigaten uit.

          Comment


            #6
            Hmm die laatste vraag. Of je hebt overal schijt aan of je zet al die suffe veiligheidsmaatregelen voor gek. Deze site richt zich meer op de "outlaws" naar mijn mening.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #7
              Wat een grap dit. Betutteling mag zeker wel minder, maar regels die ervoor zorgen dat de meeste mensen normaal en zonder gedurende het jaar schade op lopen in de openbare ruimte zijn mijn inziens nodig.

              Ik snap dan ook totaal niet dat het terug dringen van roken tot in je eigen huis als betutteling wordt gezien.

              Het is een kwalijke zaak dat er een steeds groter wordende groep is die het vertrouwen in de politiek verliest. De politiek zou zich eens achter de oren moeten krabben en weer doen waar ze voor zijn: belangen van het volk vertegenwoordigen.

              Comment


                #8
                Haha fantastisch initiatief! Ik kan dit wel waarderen. Top gedaan!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
                  Wat een grap dit. Betutteling mag zeker wel minder, maar regels die ervoor zorgen dat de meeste mensen normaal en zonder gedurende het jaar schade op lopen in de openbare ruimte zijn mijn inziens nodig.

                  Ik snap dan ook totaal niet dat het terug dringen van roken tot in je eigen huis als betutteling wordt gezien.

                  Het is een kwalijke zaak dat er een steeds groter wordende groep is die het vertrouwen in de politiek verliest. De politiek zou zich eens achter de oren moeten krabben en weer doen waar ze voor zijn: belangen van het volk vertegenwoordigen.
                  Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar ben het er niet helemaal mee eens. Natuurlijk moeten er regels zijn, anders krijgt je anarchie. Maar er bestaat ook nog zoiets als keuzevrijheid en eigen verantwoordelijkheid.

                  Deze website is misschien doordrongen van ironie, en is natuurlijk wat over de top. Maar de boodschap die blijft hangen is wel loud & clear; laat het volk een keer z'n gang gaan. En die boodschap hebben wij als vuurwerkliefhebbers meer en meer nodig. De argumenten van de tegenstanders (of het nou gaat om vet eten, roken, vuurwerk, zwarte piet, whatever) zijn ook vaak overdreven. En toch lukt het ze om een beweging in gang te zetten. Daar mag wel een keer wat tegenover staan!!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                    Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar ben het er niet helemaal mee eens. Natuurlijk moeten er regels zijn, anders krijgt je anarchie. Maar er bestaat ook nog zoiets als keuzevrijheid en eigen verantwoordelijkheid.

                    Deze website is misschien doordrongen van ironie, en is natuurlijk wat over de top. Maar de boodschap die blijft hangen is wel loud & clear; laat het volk een keer z'n gang gaan. En die boodschap hebben wij als vuurwerkliefhebbers meer en meer nodig. De argumenten van de tegenstanders (of het nou gaat om vet eten, roken, vuurwerk, zwarte piet, whatever) zijn ook vaak overdreven. En toch lukt het ze om een beweging in gang te zetten. Daar mag wel een keer wat tegenover staan!!
                    Ik ben ook zeker blij met een tegengeluid, ik vind ook dat er teveel betutteld wordt. Echter vraag ik mij af of dit een beweging is waar ik achter kan staan.

                    Het voelt op en top PowNews/Populistisch en dan gaat het toch zijn doel voorbij. Het zou een beweging moeten zijn waar alle nederlanders achter moeten kunnen staan, dat wil zeggen minder betutteling in het algemeen, niet alleen met vuurwerk en roken. Een beweging die alleen bestaat omdat die gefinancierd wordt door de tabaksindustrie, ik denk niet dat de meerderheid van de Nederlanders zich daar in kan vinden.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
                      Omdat wij bij Broekhoff / Vuurwerkexpert dit jaar extra gas willen geven tegen een eventuele inperking van onze hobby, juichen wij het volgende initiatief alleen maar toe:



                      Zelf zullen wij ons dit jaar extra inzetten om duidelijk te maken aan de 'haters' dat het genoeg is geweest met alle inperkingen. Dit doen wij online, via onze winkeliers en in samenwerking met de overkoepelende organisaties (denk aan BPN, vuurwerkcheck, etc.).
                      Stap 1 is om leo een spreekverbod te geven.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        Het stukje van dat roken mag er indd wel uit. Voor de rest vind ik het wel een prachtige site.
                        ☞M~PYRO☞

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
                          Het stukje van dat roken mag er indd wel uit. Voor de rest vind ik het wel een prachtige site.
                          Mee eens. Kanker is een nare ziekte.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                            Stap 1 is om leo een spreekverbod te geven.
                            Dat is een stevige uitspraak, maar ik heb inderdaad meer sympathieën voor dit soort initiatieven dan voor allerlei oeverloos onderhandelen en middenwegen zoeken met tegenstanders en zeikers. Soms moet je stevig duidelijk dat iets afgelopen moet zijn en ''met de vuist op tafel slaan''.

                            Het loopt de spuigaten uit met het naar de afgrond helpen van onze hobby en dat mag en moet gewoon gezegd worden.

                            Comment


                              #15
                              Goed om te horen dat de branche zijn stem verheft .
                              Succes jongens samen staan we een stuk sterker .
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment

                              Working...
                              X